• Hello,

    Aangezien het hier vrijwel vaak stil is en ik soms toch wel wat tijd over heb, (vooral in t weekend) Vroeg ik me af of jullie nog leuke anime's weten om te kijken ;D

    Ik heb niet echt een genre waar ik van houd, maar momenteel kijk ik Naruto wat ik helemaal geweldig vind en heb ook even sword art online gekeken

    Dus leef je uit ;D


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Beetje fantasy dingen. Met niet teveel realiteit. Zoals naruto enzo

    Ah, oke. Hidan no Aria misschien? Ik ken het niet helemaal, dus je zal 't even zelf moeten zien hehe. Zo meteen zal ik je verder wat namen van anime geven.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sigil schreef:
    (...)

    ik ben gék op naruto en fairy tail vind ik ook gaaf maar one piece vind ik echt verschrikkelijk. Vind daar zo geen reet aan.


    Nee, Naruto is boeiend in het begin. (; Nou ja, iedereen eigen smaak. Ik vind One Piece persoonlijk beter dan Fairy Tail, omdat de verhaallijn echt zo goed is! Fairy Tail behoort trouwens ook tot mijn favorieten, hoor. Maar hij staat wel op nummer twee, onder One Piece, hehehe. ^^

    Ik denk dat je Pandora Hearts ook heel gaaf zal vinden. En Ao no exorcist. :Y)

    Pandora Hearts



    Ao no Exorcist

    [ bericht aangepast op 18 maart 2014 - 20:39 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    (...)

    Nee, Naruto is boeiend in het begin. (; Nou ja, iedereen eigen smaak. Ik vind One Piece persoonlijk beter dan Fairy Tail, omdat de verhaallijn echt zo goed is! Fairy Tail behoort trouwens ook tot mijn favorieten, hoor. Maar hij staat wel op nummer twee, onder One Piece, hehehe. ^^

    Ik denk dat je Pandora Hearts ook heel gaaf zal vinden. En Ao no exorcist. :Y)

    Pandora Hearts



    Ao no Exorcist



    Naruto is tenminste sneller opgang dan One piece :X
    Kijk, ik hoor echt hele goede dingen over one piece en het schijnt vergelijkbaar te zijn qua niveau als Naruto, maar ik kan het gewoon niet opbrengen om door die hele introductie te gaan xd Not again! Ik zit al vast aan de fillers van Naruto xd die op het moment verrassend goed zijn :X

    [ bericht aangepast op 18 maart 2014 - 20:42 ]


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Yayde schreef:
    (...)

    Nee, Naruto is boeiend in het begin. (; Nou ja, iedereen eigen smaak. Ik vind One Piece persoonlijk beter dan Fairy Tail, omdat de verhaallijn echt zo goed is! Fairy Tail behoort trouwens ook tot mijn favorieten, hoor. Maar hij staat wel op nummer twee, onder One Piece, hehehe. ^^

    Ik denk dat je Pandora Hearts ook heel gaaf zal vinden. En Ao no exorcist. :Y)

    Pandora Hearts



    Ao no Exorcist



    ik kijk Naruto al vanaf mijn 14e (ik ben 21) dus ik ben helemaal bij :p nog steeds mijn favoriete.
    ik heb wat afleveringen gezien van One piece maar ik vind het gewoon niks. Weet niet waarom.Heb er niks mee.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Zijn dr al vet veel genoemd maar ik mis toch echt Rurouni Kenshin (Samurai X) ( was zij aan zij met Naruto mijn favoriet ^^)
    verder zou ik Death Note , Hellsing , Bleach en last but not least Samurai Champloo ook zeker aanraden !

    Ik ben zelf toevallig ook 2 weken geleden weer verder gegaan met Naruto kijken ^^ ik was 6 jaar geleden gestopt bij Shippuden 70 omdat het me telkens te lang duurde om te wachten. Nu zit ik er weer helemaal in ;D

    Ben nu bij 160 en het is zo awesome ;D Konoha in ruins, Pain is lijp ! ben benieuwd wie daar achter zit

    [ bericht aangepast op 18 maart 2014 - 21:06 ]


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    NotYourHero schreef:
    Zijn dr al vet veel genoemd maar ik mis toch echt Rurouni Kenshin (Samurai X) ( was zij aan zij met Naruto mijn favoriet ^^)
    verder zou ik Death Note , Hellsing , Bleach en last but not least Samurai Champloo ook zeker aanraden !

    Ik ben zelf toevallig ook 2 weken geleden weer verder gegaan met Naruto kijken ^^ ik was 6 jaar geleden gestopt bij Shippuden 70 omdat het me telkens te lang duurde om te wachten. Nu zit ik er weer helemaal in ;D
    Ben nu bij 160 en het is zo awesome ;D Konoha in ruins, Pain is lijp ! ben benieuwd wie daar achter zit


    Wacht maar tot je achter het geheim achter het masker van Tobi komt ;)
    Dat is pas echt genieten :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ryuuji schreef:
    (...)

    Wacht maar tot je achter het geheim achter het masker van Tobi komt ;)
    Dat is pas echt genieten :)


    als je Madara bedoelt, zover ben ik, maar hij heeft nog niet zijn masker afgedaan, ik ken hem jammergenoeg al van plaatjes en weet dat hij ook de rinnegan heeft, dus waarschijnlijk is Hij pain ?


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    NotYourHero schreef:
    (...)

    als je Madara bedoelt, zover ben ik, maar hij heeft nog niet zijn masker afgedaan, ik ken hem jammergenoeg al van plaatjes en weet dat hij ook de rinnegan heeft, dus waarschijnlijk is Hij pain ?


    Haha, nee daar zit een veel dieper verhaal achter. Denk logisch na en kijk goed naar het gat waar zijn masker zit, let op het gaat van zijn masker en waar die zit. :P Tenminste die van Tobi.

    Ik ben helemaal bij met de anime + manga, dus ik ken het geheim en geloof me dat ga jij leuk vinden :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ryuuji schreef:
    (...)

    Naruto is tenminste sneller opgang dan One piece :X
    Kijk, ik hoor echt hele goede dingen over one piece en het schijnt vergelijkbaar te zijn qua niveau als Naruto, maar ik kan het gewoon niet opbrengen om door die hele introductie te gaan xd Not again! Ik zit al vast aan de fillers van Naruto xd die op het moment verrassend goed zijn :X


    Sigil schreef:
    (...)

    ik kijk Naruto al vanaf mijn 14e (ik ben 21) dus ik ben helemaal bij :p nog steeds mijn favoriete.
    ik heb wat afleveringen gezien van One piece maar ik vind het gewoon niks. Weet niet waarom.Heb er niks mee.


    Ieder z'n mening, toch? Naruto is ook geweldig hoor, ik kijk 't ook. (; Het was maar een voorstel om One Piece te kijken, ieder zo z'n voorkeuren. ^^


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ryuuji schreef:
    (...)

    Er zijn maar twee seizoenen xd
    Naruto & Naruto Shippuden, maar als je het verhaal achter Itachi kent, dan ga je echt vallen voor Naruto.
    Dat is echto zo prachtig, zo goed gedaan en ik ben ook helemaal fan van Obito en Kakashi Hatake! :)
    Daar zit echt een diep verhaal achter en daar kun je echt van geniten.
    Alleen tja, Naruto blijft een momenten-anime die de een keer zo ontzettend bovennatuurlijk goed kan zijn, maar ook net zo bovennatuurlijk slecht xd
    Maar ik kan genieten van die goede momenten en daar kijk ik het ook voor :)

    Maar bij One piece hoor ik gewoon dat die heel langzaam opgang komt en ik heb geen zin in die introductie, want ik vond Naruto al te lang eigenlijk qua introductie xd


    Vraag mijn niet hoeveel seizoenen Naruto er zijn dat zou ik niet weten. Ik heb Naruto en deels shippuden gezien al is het al een hele poos geleden.
    En ja One Piece komt heel erg langzaam opgang met de ene backstory beter dan de anderen. Ik zou zelfs zeggen dat het pas echt interessant word ergens tegen de 500 episodes aan al denk ik dat er al best wel heel erg fan van was na 200/300. Als het niet één van de eerste anime was die ik had gezien anders had ik hem nooit helemaal (tot het moment dat hij toen was) gekeken maar ik ben wel blij dat ik het heb gedaan.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2014 - 21:58 ]


    ''What do you mean life is short, life is the longest thing you'll ever do.''

    Yayde schreef:
    (...)

    Ieder z'n mening, toch? Naruto is ook geweldig hoor, ik kijk 't ook. (; Het was maar een voorstel om One Piece te kijken, ieder zo z'n voorkeuren. ^^


    Haha klopt, maar ik snap wel dat jij one pice echt geweldig kan vinden hoor :) Want ik denk dat als ik one piece als eerste anime had in plaats van Naruto dat ik ook fan zou zijn van one piece, maar na naruto heb ik gewoon eigenlijk weinig zi om nog zo'n lange anime te pakken. Heel miss wil ik voor Fairy tail een uitzondering maken, maar one piece is gewoon echt te lang. Terwijl het volgens mij een hele goede anime is, tenminste wat ik ervan hoor. :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Als je naruto leuk vond zijn Fairy Tail, Ao no exorcist, D-Gray Man and Soul eater echte aanraders ! ;)

    Zelf ben ik nu bezig met het kijken van Kaze no stigma in het Engels. Ik heb ook Shinrei Tantei Yakumo gekeken, en dat was gewoon cool.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."