• Als jullie fan van the mortal instruments zijn of mensen kennen die dat zijn willen jullie dan contact met mij opnemen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart" Finnick Odair

    Ik heb de boeken niet gelezen eigenlijk. Heb de film wel gezien, that's it. :'D

    Ik ben fan! Ik moet alleen Stad van Verloren Zielen nog lezen en dan natuurlijk het laatste deel, Stad van Hemelse Vlammen nog die dit jaar uitkomt! Van de film was ik dan weer géén fan, die viel, naar mijn mening, heel erg tegen.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Elvenking schreef:
    Ik heb de boeken niet gelezen eigenlijk. Heb de film wel gezien, that's it. :'D


    That is a perfect copy of reality.

    Die film was echt bagger. :'D
    Ik ben nu bezig met deel 5 te lezen.


    Your make-up is terrible

    Ik was een echte fan tot de laatste twee boeken, maar ik vind ze nog steeds leuk.


    Take risks and conquer your fears.

    Boeken niet gelezen, maar de film natuurlijk wel gezien. I'm all in for Aidan.

    Een stukje van mijn hart brak toen ze zeiden dat hun broer en zus zijn.


    Firm believer of all that is magic

    Ik heb de eerste 2 gelezen, en ik ben ook fan (:


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik heb de eerste vier boeken gelezen, de film gezien en ik ben ook nog een fan.


    A friend is someone who knows the song in your heart and can sing it back to you when you have forgotten the words.

    Ik heb alle boeken gelezen de film was dan wel weer jammer. Meh ik ben soort van fan. Vind de relatie tussen Jace en Clary een beetje overdreven.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Ik heb alle boeken gelezen de film was dan wel weer jammer. Meh ik ben soort van fan. Vind de relatie tussen Jace en Clary een beetje overdreven.

    Dit


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Ik ben een grote fan, heb de eerste drie boeken gelezen.
    Nu lees ik Clockwork Angel, ook een geweldig boek van Cassandra.
    Als ik hiermee klaar ben dan ga ik verder met boek 4 en 5 van de mortal instruments.
    De serie is een van mijn favoriete series geworden!
    Ze zijn gewoon zo.. Wauw!

    Hier een heeeeeele erge fan zelfs hahaha (en ja ik ben een jongen xD)
    Ben nu in deel 5 bezig, hij is nog niet uit want ik heb het druk met school haha!
    Film vond ik geweldig!


    Fantasy is the most important thing there is. Without it, we would only live in a world full of reality.

    Ik heb alleen de film gezien, heb geen geld voor de boeken. Maar ik vond het geweldig ^^ Ben een huge fan van Jamie Bower dus het was sowieso een goede film hehe

    Ik heb pas op boekenfestijn alle vijf de boeken in het Engels gekocht, maar ik moet er nog aan beginnen. Het lijkt me wel een heel erg leuke serie.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    ik heb het eerste boek gelezen....maar toen bleek dat jace en clary broer en zus zijn vond ik het dus niet veel meer aan om verder te lezen....