• Menzel went Scribe back.
    De poll was toch echt wel de doorslag van mijn twijfels om Scribe weer teug te nemen. Wat vinden jullie ervan?

    Om dit topic nuttig te houden; Welke oude username zou je van jezelf beslist niet terug nemen? En welke wel?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    yay! I voted Scribe :')

    Van mezelf zou ik nooit 'quietdreamer' terug nemen, haha. De naam klinkt nogal dom een jaar later. Een naam die ik wel terug zou willen nemen is Alyeska en heel misschien Castor.

    Nice! Hoewel ik menzel ook heel leuk vond.

    Ik zou sowieso mijn 10(?) eerste usernames nooit meer terug nemen. Hoogstwaarschijnlijk neem ik buddy, imawesome en nog een stel andere nog een keer terug


    "Ignite, my love. Ignite."

    Marshall, Osaki, Lolicia zit ik over na te denken om die weer 'ns terug te nemen. Die vind ik toch wel een van mijn leukste. Medousa ook wel, maar of ik die lang houd..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind deze heel mooi! Maar Menzel was ook leuk :3

    Ik zou denk ik Feline, Troll en Meliorism terugnemen. Van de rest weet ik 't niet echt.


    26 - 02 - '16

    Ik vind hem leuk (:

    Cenation, Determinate en Quaintrelle zou ik wel eens terug nemen.

    [ bericht aangepast op 4 april 2014 - 9:58 ]


    16 - 09 - '17

    Hij is leuk!
    Ik zou enna123 nooit terugnemen en Ivyrise waarschijnlijk ook niet, maar Insurgent en Pericles wil ik allebei ooit weer terugnemen.


    Take risks and conquer your fears.

    Leuk!!!
    Ik denk misschien Darvill, en Pariah heb ik ook al een aantal keer eerder gehad


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Daar had ik op gestemd. :3

    Eh, ik zou Ikkehh niet terugnemen, en dan blijft er eigenlijk niets over om wél terug te nemen. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Awesome, ik vind het echt een leuke username. ^^
    Ehm, ik wil Yoite nog een keer terug, denk ik. Maar voor de rest niet echt iets. Wel heb ik nog heel veel ideeën voor nieuwen, maar ik ben echt te gehecht aan Parachutes, haha. :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Woohoo, nu herken ik je :')
    Ik ga mijn username niet meer veranderen. Ik heb deze nu ondertussen al twee jaar onveranderd gelaten en hij hoort nu gewoon bij me, dit is wie ik ben hier.

    Mijn eerste inlognaam was momo15, die ga ik dus echt nooit meer nemen.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Op deze had ik gestemd (:
    Ehm als ik er een terug neem is het Fischer of Ravenswood.
    De rest sws niet haha.

    Trollface, Trolldad, Desperados, Citadelle, Dickinson, Parera, Preysler, Lancaster, Sandrachips, Blanes, Villique, Heathrow, Monterrey, Wario, Thicke, Curitiba, Leicaster, Filister, Barrett, Puckett, Carlisle, Chico, Jankowski, Facinelli, Xenophilius, Pharrell, Dinoshell, Cosgrove, Gyllenhaal, Quigley, Bellward, Zagarino, Dillon, Jaymes, Jaico, Micah, Fonseca, Tonkin, Ateara, Recruit

    De dikgedrukte zal ik in overweging nemen :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Shrek, Bones, Stassin, Peekaboo, Damnara, Sweeney, Salander, Penguin, Cup, Cellar, Annatar, Beren, Morgoth, Sting, Flea, Bolshevik, Barrelrider, Beorn, Wasp, Scooby, Doo, Todd, Walternate, Drogon, Nym, Rayder, Thenn, Izembaro

    Heel veel dus eigenlijk wel.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."