• Our tinychat

    Berna - Thread - 9 november | 17
    Lieke - Eighties - 8 maart | 16
    Miriam - Mainwaring - 5 maart | 14
    Anouk - Dahl - 17 maart | 16
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Ness - Mercimek - 23 september | 14
    Melissa - Martens - 22 januari | 16
    Marlijn - Marriemar - 24 december | 15
    Noek - LucilIe - 27 juni | 15
    Marie - Woodley - 3 juni | 13
    Kayleigh - WhiteWalls - 21 januari | 14
    Aline - Harrelson - 14 maart | 13
    Fren - Ruitenburg - 9 januari | 14

    Sorry, ik moet mijn held hier even plaatsen.


    Zie zijn laatste tweets :c



    BOE.



    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 21:19 ]

    Vrienden doen het voor jou, maar meestal is het gênant haha.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Radley schreef:
    Vrienden doen het voor jou, maar meestal is het gênant haha.

    Precies, hahaha.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Mainwaring schreef:
    (...)
    Precies, hahaha.


    Ik hou van ze, maar alsnog :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Radley schreef:
    Vanochtend kwam ik hem tegen tijdens het fietsen (noteer wat ik gisteren heb gezegd) en toen ja.. Praten obviously. Nothing special. Tijdens dalton ging ik naast zijn tafel zitten (nis, een tafel voor drie tegen het raam), puur omdat er geen plek meer was :') Tijdens dalton moest ik hem helpen voor Engels en een boek uitkiezen en opdracht bladiebla. Mijn biolerares kwam eraan en pakte zijn groene kaart af en moest hij naar een lokaal. Alleen omdat hij bij ons stond, we gingen eerst kaarten - met mijn vrienden terwijl we eigenlijk aan het 'boek' moesten werken, but hell yeah. Vijfde uur, weer dalton en hij keek mij en mijn vriendin smekend aan. Hij zat naast een irritant iemand en verveelde zich rot. Hij ging dus steeds naar de gang om met mij en mijn vriendin te praten over niks basically. Hij mimede steeds 'help' naar ons, waardoor ik moest lachen. Mijn vriendin concludeerde dat hij wel aardig was en omdat mijn hele vriendengroep een relatie heeft wilt ze me aan hem koppelen.

    BOEM. DONE.


    Wiehoee. Wat een lang verhaal :') Je kwam hem tegen ^^ Grote kans dat ie je wel ziet zitten : D HAPPYDANCE

    OH EN LIEKE DAT OS ECHT UBERCOOL. JE MOET WEL ZEGGEN WANNEER HET WORDT UITGEZONDEN ALS.JE HET WEET (:

    Harrelson schreef:
    (...)

    Wiehoee. Wat een lang verhaal :') Je kwam hem tegen ^^ Grote kans dat ie je wel ziet zitten : D HAPPYDANCE


    Ik zou het grappig vinden, want dan ben ik de enige die dan met een oudere jongen heeft. Lol. Tenminste van een klas hoger ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mainwaring schreef:
    Inderdaad. Ze zal vast wel een manier vinden. :') Zoals jou gewoon tegen hem aanduwen?


    assfjaldlfahahffhs. Duwen.is een verachrikkelijke koppelmethode D:

    Radley schreef:
    (...)

    Ik zou het grappig vinden, want dan ben ik de enige die dan met een oudere jongen heeft. Lol. Tenminste van een klas hoger ^^


    Stiekem is dat best wel cool. Hebben met iemand die een klas hoger zit :o

    Harrelson schreef:
    OH EN LIEKE DAT OS ECHT UBERCOOL. JE MOET WEL ZEGGEN WANNEER HET WORDT UITGEZONDEN ALS.JE HET WEET (:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik klik ALTIJD bij Aline per ongeluk op 'meld post' in plaats van 'quote'. adjsfgkdrthg


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Harrelson schreef:
    (...)

    Stiekem is dat best wel cool. Hebben met iemand die een klas hoger zit :o


    Ja x'D


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik vind dit een beetje eng. Een jongen uit m'n klas appt me opeens heel random: "Hoorde ik nou dat je een vriend hebt?"
    HEB IK EEN VRIEND?


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Mainwaring schreef:
    Ik vind dit een beetje eng. Een jongen uit m'n klas appt me opeens heel random: "Hoorde ik nou dat je een vriend hebt?"
    HEB IK EEN VRIEND?

    Mysterie opgelost. :') Het is gewoon over een grapje waar ik en een vriendin het over hadden.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Mainwaring schreef:
    Ik klik ALTIJD bij Aline per ongeluk op 'meld post' in plaats van 'quote'. adjsfgkdrthg


    Bij mij? D:

    :p

    Harrelson schreef:
    (...)

    Bij mij? D:

    :p

    Ja. Zo irritant. :c


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.