• Oke, ik heb een klein probleempje.
    Ik ben een verhaal aan het schrijven wat eigenlijk over engelen en demonen gaat waaronder er twee al een tijdje in de mensenwereld verblijven, nu zit ik heel erg te twijfelen in welke land ik het zou laten afspelen.
    Het liefst wil ik geen Engeland of Amerika omdat volgens mij al best wel wat verhalen zijn maar goed.
    Ik zit als nog best wel te twijfelen en daarom wil ik jullie hulp! om het makkelijker te maken heb ik wel een lijstje gemaakt van de landen waar het zou kunnen afspelen.

    Engeland
    Italië
    Bulgarije
    Duitsland
    Frankrijk
    Griekenland
    Japan

    Alvast bedankt!

    X

    Het land waar je het meest vanaf weet.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik zou dan Italië of Griekenland doen. Omdat ik dat het mooiste bij het onderwerp vind passen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zou Bulgarije kiezen denk ik. Origineel en vind het ook wel bij het verhaal passen.


    Happy Birthday my Potter!

    220912 schreef:
    Ik zou dan Italië of Griekenland doen. Omdat ik dat het mooiste bij het onderwerp vind passen.


    16 - 09 - '17

    Italië of Griekenland indd (:

    Jafar schreef:
    Ik zou Bulgarije kiezen denk ik. Origineel en vind het ook wel bij het verhaal passen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Bulgarije of Frankrijk (Angels and Demons haha)


    Beautiful people, are people who smile.

    Italië, veel cultuur waar je iets mee kunt doen, maar dat geld denk ik ook voor griekenland x)
    Maar ik hou persoonlijk gewoon erg van Italië ^^


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Japan^^ Dat vind ik zelf wel passen. Maar misschien komt dat ook omdat ik een beetje fan van Japan ben.

    maar Bulgarije is ook een leuk idee!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Italië spreekt me zelf het meeste aan bij het onderwerp, of misschien Bulgarije. Maar het is denk ik vooral ook belangrijk dat je wel iets van het land afweet, zodat je er goed over kunt schrijven dat het geloofwaardig blijft.


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Ik zou voor Duitsland gaan!


    "Happiness can be found, even in the darkest of times.. if one only remembers.. to turn on the light." —Albus Dumbledo

    Bulgarije, omdat dat iets is wat ik niet vaak voor zie komen. Of Italië, een van die twee.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Japan of anders Italië :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Jafar schreef:
    Ik zou Bulgarije kiezen denk ik. Origineel en vind het ook wel bij het verhaal passen.

    + Ik zou ook kijken waar je het meest vanaf weet.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Bulgarije, landen in oost-Europa hebben vaak veel oude en vage legendes, daarom vind ik het wel bij dit land passen


    ©1998