• Our tinychat

    Berna - Thread - 9 november | 17
    Lieke - Eighties - 8 maart | 16
    Miriam - Mainwaring - 5 maart | 14
    Anouk - Dahl - 17 maart | 16
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Ness - Mercimek - 23 september | 14
    Melissa - Martens - 22 januari | 16
    Marlijn - Marriemar - 24 december | 15
    Noek - LucilIe - 27 juni | 15
    Marie - Woodley - 3 juni | 13
    Kayleigh - WhiteWalls - 21 januari | 14
    Aline - Harrelson - 14 maart | 13
    Fren - Ruitenburg - 9 januari | 14

    Sorry, ik moet mijn held hier even plaatsen.


    Zie zijn laatste tweets :c



    BOE.



    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 21:19 ]

    Malcolm schreef:
    Ik ben niet verdrietig, maar wel boos. Boos op mezelf en op hem. Ik voel me zo 'zielig', en dan bedoel ik niet dat ik zelfmedelijden heb. Maar het is gewoon het hele gedoe. En Gabsie, ik ga je berichtje op mijn profiel aanpassen. Want daar staat in dat Mick lief is en op het moment haat ik hem. (cat)


    Snap ik, ga je gang.


    Danmarks Dynamite.

    Bah. Hmm. Kon hij het niet even op een andere manier uitmaken? :/ Wat een hufter, zeg. Tss. Jeetje, dat is lullig. En dan komt ie doodleuk naast je zitten? -.-'

    Nja, tbh, ik had al iets van 'nee' toen hij met je 'onder de douche wou' wat jij verklaarde als jongensgedrag.. But, dat zeg je gewoon niet, vind ik.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harrelson schreef:
    Is het uit, Noek? :/ Dat wist ik helemaal niet. Hmm :c Baal je?


    Half, ja en nee. Ik voel me vrijer, maar vind het heel rot hoe hij eronder doet, een minuut kater stond er al in zijn status:Ik hou van llekkere chicks. Daarbij kon hij me wel persoonlijk aanspreken, er niet zo half omheen draaien en graag niet precies die datum, daarbij waren het allemaal verweiten richting mij. Dat get komt omdat ik niet vaak genoeg online ben op WhatsApp en hij me daarom zo weinig sprak, ja, ik heb ook een gewoon leven, Iik kan niet de hele dag op mijn mobiel kijken, en ik wou leike dingen doen met hem persoonlijk, niet alleen via een telefoon.


    Reality's overrated.

    Keaton schreef:
    (...)

    Snap ik, ga je gang.


    Ik weet niet hoe ik dat aan ga passen zonder je hele bericht te vervormrn. Hmm.


    Reality's overrated.

    Mercimek schreef:
    Nja, tbh, ik had al iets van 'nee' toen hij met je 'onder de douche wou' wat jij verklaarde als jongensgedrag.. But, dat zeg je gewoon niet, vind ik.


    Tsja, weet je, ik vind mensen al snel lief. Al kan ik ook wirh no reason een enorme hekel aan iemand hebben. Ik heb gewoon het inschattingsvermogen van een konijn. Ach ja.


    Reality's overrated.

    Malcolm schreef:
    (...)

    Half, ja en nee. Ik voel me vrijer, maar vind het heel rot hoe hij eronder doet, een minuut kater stond er al in zijn status:Ik hou van llekkere chicks. Daarbij kon hij me wel persoonlijk aanspreken, er niet zo half omheen draaien en graag niet precies die datum, daarbij waren het allemaal verweiten richting mij. Dat get komt omdat ik niet vaak genoeg online ben op WhatsApp en hij me daarom zo weinig sprak, ja, ik heb ook een gewoon leven, Iik kan niet de hele dag op mijn mobiel kijken, en ik wou leike dingen doen met hem persoonlijk, niet alleen via een telefoon.


    Dat snap ik, dat je dingen persoonlijk wilt doen. Een relatie bestaat niet uit whatsapp gesprekken.
    Die status is belachelijk.
    Wat Ness zegt. Ik vond het ook al zo raar dat hij veel dingen met je wilde. Jullie zijn nog best wel jong en tsja, jij wilde het niet.

    Ik gq het parfuk dat hij me heeft gegeven niet eens weg of kapotgooien, dat gun ik hem niet. Muhaha.


    Reality's overrated.

    Malcolm schreef:
    (...)

    Ik weet niet hoe ik dat aan ga passen zonder je hele bericht te vervormrn. Hmm.


    Nawh. Doe maar gewoon wat je wil zeg maar. (:


    Danmarks Dynamite.

    Harrelson schreef:
    (...)

    Dat snap ik, dat je dingen persoonlijk wilt doen. Een relatie bestaat niet uit whatsapp gesprekken.
    Die status is belachelijk.
    Wat Ness zegt. Ik vond het ook al zo raar dat hij veel dingen met je wilde. Jullie zijn nog best wel jong en tsja, jij wilde het niet.


    Met alles neem je de woorden uit m'n mond.


    Reality's overrated.

    Malcolm schreef:
    (...)

    Tsja, weet je, ik vind mensen al snel lief. Al kan ik ook wirh no reason een enorme hekel aan iemand hebben. Ik heb gewoon het inschattingsvermogen van een konijn. Ach ja.


    Dat hoeft niet zo te zijn. Misschien was hij wel gewoon heel erg lief in het begin. En dat heb ik ook wel. Dan hebben ze één klein ding gedaan en dan is het moeilijk om ze te vergeven. Vooral als die foute dingen zich opstapelen..

    Maar ju ga ik weer vrolijk en niet meer pissig zijn. :')


    Reality's overrated.

    Harrelson schreef:
    Doe dan geen workouuuuts :3

    Jawel. :3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Malcolm schreef:
    Ik gq het parfuk dat hij me heeft gegeven niet eens weg of kapotgooien, dat gun ik hem niet. Muhaha.


    JA, DAT MOET JE ECHT HOUDEN. WANT DAN HEB JE EXTRA PARFUM. NIET WEGGOOIEN (: (:

    Malcolm schreef:
    Maar, maar buddddds. Mick kwam vandaag gewoon naast me zitten, maar dan ook helemaal zwijgen en het was zo awkward and I had something like: Fuck off, you loser.

    Yeah, fuck him. Ik vind het heel lullig van z'n whatsappstatus nu en de manier waarop hij 't heeft gedaan.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.