• Kijk het zit zo, mijn vriend en ik willen heel graag in de zomer gewoon een weekendje of een weekje weg met zijn tweeën. Van mijn ouders mag ik sowieso niet heel erg ver weg aangezien dit de eerste keer zou zijn dat ik alleen op vakantie ga en ik 16 ben. Dus mijn vriend en ik dachten om gewoon naar een bungalow park te gaan of iets in die richting. Het probleem is echter dat je voor heel veel dingen 18 jaar of ouder moet zijn en mijn vriend en ik alle twee 16 zijn.
    Heeft iemand misschien een leuk idee?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Samen mee met een jongerenvakantie?


    Life is hard and then we die

    Iemand van 18 laten boeken?
    Of een hotel, dat kan meestal wel perfect. Bed and Breakfast...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    PUKKELxDING schreef:
    Samen mee met een jongerenvakantie?


    De enige jongeren vakanties die ik heb kunnen vinden zijn vakanties waar het vooral om het uitgaan gaat en dat is niet de vakantie die willen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cresseyde schreef:
    Iemand van 18 laten boeken?
    Of een hotel, dat kan meestal wel perfect. Bed and Breakfast...

    Iemand die ik ken had ook iemand van 18 laten boeken en die zou voor hun ook de sleutel halen. Alleen naar twee dagen kwam het park er achter dat er geen volwassenen in het huisje aanwezig was en werden ze het huisje uit gegooid.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben naar Sibculo, de Vlegge, geweest vorige vakantie, fijne plek, al moet je erg veel met de bus doen en veel lopen. Wij wilden perse een sauna voor weinig geld en daar hadden ze dat.


    Your make-up is terrible

    Ik ben vorig jaar met mijn vriend naar Hoenderloo, in Overijssel geweest. Ik was toen 17 en mijn vriend 16. Mijn moeder had het park gewoon gebeld en toen had ze heel duidelijk uitgelegd dat wij met z'n tweeën waren en dat we geen hangjongeren waren die elke avond de boel gingen afbreken. Ze hebben toen het telefoonnummer van ons mam gekregen, voor het geval dat, en het was verder helemaal goed.
    Ik weet niet wat voor een vakantie jullie willen, maar je zou het eventueel zo kunnen regelen? Dat er iemand garant staat als volwassene, die ze kunnen bellen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Richelieu schreef:
    Ik ben vorig jaar met mijn vriend naar Hoenderloo, in Overijssel geweest. Ik was toen 17 en mijn vriend 16. Mijn moeder had het park gewoon gebeld en toen had ze heel duidelijk uitgelegd dat wij met z'n tweeën waren en dat we geen hangjongeren waren die elke avond de boel gingen afbreken. Ze hebben toen het telefoonnummer van ons mam gekregen, voor het geval dat, en het was verder helemaal goed.
    Ik weet niet wat voor een vakantie jullie willen, maar je zou het eventueel zo kunnen regelen? Dat er iemand garant staat als volwassene, die ze kunnen bellen.


    Oh, mijn zusje liep daar stage haha. Toevallig.


    Your make-up is terrible

    In een stayokay op Texel? Da's wel echt iets voor jeugd :)


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Misschien aan de Belgische kust?


    Food.

    Assassin schreef:
    (...)

    Oh, mijn zusje liep daar stage haha. Toevallig.

    Grappig ;D


    Deep inside, I've never felt alive