• Hé liefste users!

    Op 1 november 2004 werd Quizlet officieel opgericht. Over een dikke maand vieren we ondertussen de veertiende verjaardag van deze geweldige site. De afgelopen jaren hebben we de verjaardag van Quizlet.nl al op verschillende manieren gevierd: zo hielden we loterijen en allerlei wedstrijden. Ook dit jaar zijn we weer druk in de weer geweest om iets voor jullie in elkaar te zetten om deze verjaardag te vieren!

    Voor een website is veertien jaar al best oud! In computerjaren is Quizlet allang haar pubertijd voorbij. Zitten we ondertussen in een midlifecrisis of zijn we al hoog bejaard? In ieder geval zijn we ruim oud genoeg om nog eens terug te kijken op het verleden en de tijden die we als community hebben doorstaan. Je zou er haast nostalgisch van worden als je terugdenkt aan alles wat er is gebeurd. En waarom ook niet? Laten we weer eens diep in onszelf graven en onze sentimentele nostalgische zelf bovenhalen voor een immense throwback naar die goede oude tijd!
    Throwback Oktober!
    Ter ere van de veertiende verjaardag van Quizlet.nl organiseren wij een hele Throwback-maand! De afgelopen jaren zijn er vele hypes langsgekomen en de een vond een hype leuker dan de ander. Al een geluk dat er veel hypes zijn geweest en dus voor ieder wat wils was! In het thema van de nostalgie gaan wij een paar van die hypes terughalen elke week van oktober!
    Er staan vier weken op het programma, die elk in het thema staan van één bepaalde hype. Elke throwback-week lanceren wij een nieuw topic waarin we de hype van die week zullen aankondigen, waarna jullie twee weken de tijd hebben om zoveel mogelijk leuke en nieuwe creaties in te zenden! Dit betekent dus dat er twee hypes zullen overlappen, mocht de eerste je niet zo aanspreken, heb je hopelijk bij de tweede wat meer aansluiting! En natuurlijk zullen de moderators even gezellig meedoen en hun innerlijke fangirl (-boy) naar boven halen!

    Welke hypes zullen we herbeleven?
    Helaas heeft oktober maar vier weken, wat ertoe resulteert dat er vier hypes aan bod zullen komen. Welke dit zijn is voor nu nog even een verrassing. De eerste drie staan al vast, maar voor de laatste hebben we jullie hulp nodig! Onderaan staat een link naar een moderatorpoll, waarin drie verschillende opties staan voor de laatste throwback-week. Hier mogen jullie stemmen op jullie favoriet, waarmee we vervolgens de Throwback-maand zullen afsluiten. Mocht je nog een geweldig voorstel hebben voor een hype die niet voorbij is gekomen en is Throwback Oktober een succes? Post je suggesties en wie weet organiseren we dan nog eens een Throwback-maand!

    Uitleg
    Op één oktober gaat de eerste throwback-week van start en zal het eerste hypetopic online komen te staan. Hierin kan je meer uitleg vinden over hoe de wedstrijden in hun werk zullen gaan, wat eventuele extra regels zijn en hier kan je tevens terecht voor je vragen over de wedstrijd zelf. Mocht je verder nog vragen hebben, mag je die gerust hier stellen en zullen we ons best doen ze te beantwoorden ^^


    Een laatste dingetje
    Omdat we in oktober nu vier creatiewedstrijden organiseren, hebben we besloten de xOTM-wedstrijden een maandje uit te stellen. Dit houdt in dat er in oktober geen xOTM-wedstrijden zullen zijn. Ben je de winnaar van september? Dan zal jouw thema gebruikt worden voor de maand november!

    Het moderatorteam is klaar om in zwijm te vallen bij de komende Throwbackweken! En jullie?
    Van welke oude hypes worden jullie nostalgisch? Laat het ons weten!
    Stem hier voor het thema van de laatste throwback-week!


    Overzichtje
    Week 1: Twilight

    Liefs,
    Het moderatorteam

    [ bericht aangepast op 6 okt 2018 - 16:24 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 okt 2018 - 12:26 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oh wat een geweldig leuk initiatef dit! Ik heb de poll ingevuld en kan niet wachten op oQtober! _O_ 🎉🎉🎉❤


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat een leuk idee! 😁


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ooooh, leuk! Ik ben heel benieuwd hoe dit gaat worden.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Wow, al 14 jaar zeg!
    Benieuwd. Ik zit hier zelf nog maar een jaar of zo, dus ben best wel benieuwd naar Q's puberjaren lol


    A to the Z

    Ik ben ook erg benieuwd naar hoe dit gaat worden, maar het klinkt sowieso als een leuk idee!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Leuk dat jullie zo enthousiast zijn ^^ ik heb er zo'n zin in!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Wat een super tof initiatief.

    Ik zit gewoon al de helft van quizlet zijn leven hier wauw


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leuk initiatief! 😊 Kijk er al naar uit!
    Weet wel niet op welke te stemmen.. :’)


    Ik wil een tuin vol egels

    Nu bezig: Twilight-week!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Week 2: Tokio Hotel!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Update!

    In verband met de laatste week hebben we besloten dat we jullie de kans willen geven zelf hypes voor te stellen. De huidige poll zal dus niet gebruikt worden.

    Jullie kunnen tot vanavond hier of op de Facebookpagina jullie voorstellen plaatsen, waarna we een nieuwe poll zullen maken. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Jullie mogen vanaf nu stemmen voor de vierde hype! Linkje naar het officiële referendum!


    Queer zijn is gewoon alles

    De poll van de Twilight-week is vanaf nu t/m 18 oktober open. Jullie kunnen dus vanaf nu op je favoriete inzending stemmen!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Debbaut schreef:
    Jullie mogen vanaf nu stemmen voor de vierde hype! Linkje naar het officiële referendum!
    Gestemd. Uit deze opties kon ik makkelijker een keuze maken. :3


    Ik wil een tuin vol egels

    Eigenlijk als ik aan Q denk, moet ik sowieso aan deze hypes denken: Tokio Hotel, Harry Potter & One Direction. De andere hypes waren er wel, maar ik heb het idee dat die (voor mijn gevoel) niet zo heel lang duurde.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2018 - 19:19 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.