• Deze week heb ik samen met een vriendin een korte trip naar Londen geboekt voor drie dagen en ik heb er zó veel zin in. Maar het mooiste moet nog komen. We gaan namelijk op de tweede dag naar PHANTOM OF THE OPERA. OMG HYPE. Ik ben al zo lang fan en heb de bluray van het 25 jarige bestaan al té vaak gekeken, maar nu mag ik het in het echt gaan zien. *O* *O* Zo blij!

    De komende maand gaat nog wel even 1000% stress worden omdat het natuurlijk de laatste periode is van school, maar daarna... ugh yes.
    Zijn er nog meer mensen die excited zijn voor iets wat komen gaat? ^^

    Klinkt heel leuk! Veel plezier alvast. Lijkt me super om zoiets te doen!

    Ik ben enthousiast omdat we een vaatwasser gaan zetten in onze keuken. *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oooohhh mag ik mee? Toeeee? :ccc
    Ik heb ook nog een maandje waarin ik even moet knallen en vakken moet gaan halen voor de universiteit, maar ik ga half juli voor zo'n zeven weken naar Duitsland om daar te werken en vakantie te vieren, which is kinda nice. c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ooooooh, hopen dat Celinde nog meedoet. Ik heb hem ook al gezien en het was echt prachtig! Welk theater? ^^

    EEEN VOLGENDE WEEK ELISABETH W000000000000000000T


    Deep inside, I've never felt alive

    Omg zo tof! Ik ben drie jaar geleden naar Phantom of the Opera geweest en het was echt heel mooi <3
    Ik ga van 9 juni tot en met 13 juni naar Engeland. Eerst 2 dagen naar het zuiden voor Gorillaz' festival, en daarna 3 dagen Londen ^^


    Caution first, always.

    Oeh, dat klinkt erg gaaf! Veel plezier! Goede beloning na de stress.
    Het meest dichtsbije waar ik excited voor ben is een middag Efteling en daarna hp marathon met een vriendin van me.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Scandal schreef:
    Klinkt heel leuk! Veel plezier alvast. Lijkt me super om zoiets te doen!

    Ik ben enthousiast omdat we een vaatwasser gaan zetten in onze keuken. *O*

    Dankjewel!
    Oeh, nou dat is zeker fijn! Ik kan me haast geen leven zonder vaatwasser meer voorstellen haha.

    Gareth schreef:
    Oooohhh mag ik mee? Toeeee? :ccc
    Ik heb ook nog een maandje waarin ik even moet knallen en vakken moet gaan halen voor de universiteit, maar ik ga half juli voor zo'n zeven weken naar Duitsland om daar te werken en vakantie te vieren, which is kinda nice. c:

    Als je in mijn rugzak past, mag je mee haha.
    Dat klinkt inderdaad wel nice! Waar in Duitsland ga je heen?

    O: Heb super veel plezier daar!

    [ bericht aangepast op 2 juni 2017 - 16:22 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Wilberforce schreef:
    Ooooooh, hopen dat Celinde nog meedoet. Ik heb hem ook al gezien en het was echt prachtig! Welk theater? ^^

    EEEN VOLGENDE WEEK ELISABETH W000000000000000000T

    Ja, op de site staat dat zij erin speelt. ^^ Het is in Her Majesty's Theatre.
    Ik vergeet telkens dat dat ook op de planning staat omg. *O*

    Gorillaz schreef:
    Omg zo tof! Ik ben drie jaar geleden naar Phantom of the Opera geweest en het was echt heel mooi <3
    Ik ga van 9 juni tot en met 13 juni naar Engeland. Eerst 2 dagen naar het zuiden voor Gorillaz' festival, en daarna 3 dagen Londen ^^

    Supernice, geniet er van!!

    Pylades schreef:
    Oeh, dat klinkt erg gaaf! Veel plezier! Goede beloning na de stress.
    Het meest dichtsbije waar ik excited voor ben is een middag Efteling en daarna hp marathon met een vriendin van me.

    Dankjewel, en ja dat zeker haha!
    Dat klinkt ook heel erg leuk! Zeker nu die nieuwe attractie bijna open gaat. En HP is natuurlijk altijd goed. Have fun!

    Evaethas schreef:
    O: Heb super veel plezier daar!

    Thanks! ^^

    Krolock schreef:
    (...)
    Dankjewel, en ja dat zeker haha!
    Dat klinkt ook heel erg leuk! Zeker nu die nieuwe attractie bijna open gaat. En HP is natuurlijk altijd goed. Have fun!

    Valid points, komt wel goed (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Krolock schreef:
    (...)
    Ja, op de site staat dat zij erin speelt. ^^ Het is in Her Majesty's Theatre.
    Ik vergeet telkens dat dat ook op de planning staat omg. *O*

    Oeh daar zaten wij ook. was echt een heel fancy theater. :3
    Ja, lol, ik ook x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Wilberforce schreef:
    (...)
    Oeh daar zaten wij ook. was echt een heel fancy theater. :3
    Ja, lol, ik ook x'D

    Ik heb wat foto's gezien en het ziet er echt zo mooi uit. Ik houd van "oude" theaters.
    Hehe heb er zin in! :Y)