• Ik ben gisteren naar de kapper geweest en heb daar een lang stuk van mijn haren afgeknipt en gedoneerd aan een stichting die pruiken maakt voor kankerpatiënten. Het voelde goed om te doen, wetend dat ik er later iemand anders blij mee heb kunnen maken. :)


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Oeh, dapper hoor! (Y)
    Heb je een foto van voor en na?

    [ bericht aangepast op 8 maart 2014 - 16:49 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dat wilde ik ook, maar mijn haar was geverfd... Tja.
    Maar ik vind het echt super dat je dat hebt gedaan!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Dat wilde ik ook, maar mijn haar was geverfd... Tja.
    Maar ik vind het echt super dat je dat hebt gedaan!


    Dat kunnen ze toch bleken of terugkleuren? Ze kunnen alles tegenwoordig.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gaaf, echt onwijs top dat je dat gedaan hebt!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Als ik mijn haar ooit beu ben, wat er voor nu dus nog niet inzit, ben ik het ook van plan. (:
    Het is altijd leuk om te weten dat je anderen blij kan maken met zulke zaken.
    Super leuk dat je het hebt gedaan. ^^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Super stoer dat je dat gedaan hebt! Ben wel benieuwd naar een voor en na foto als je die wilt posten. ^^


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Einmana schreef:
    Super stoer dat je dat gedaan hebt! Ben wel benieuwd naar een voor en na foto als je die wilt posten. ^^


    26 - 02 - '16

    Das mega lief dat je dat hebt gedaan en echt dapper (Y)(Y)


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Dat is lief. Echt heel lief van jou. Ik zal het zelf nooit doen, denk ik. Ik ben erg gehecht aan mijn lange lokken om die af te knippen.


    -

    Echt mooi dat je zoiets doet (:


    16 - 09 - '17

    Heel veel respect voor je dat je zoiets doet!


    From these ashes, I will rise

    Wauw, echt gaaf dat je dat doet! Respect!


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Querencia schreef:
    Echt mooi dat je zoiets doet (:


    Queer zijn is gewoon alles

    Einmana schreef:
    Super stoer dat je dat gedaan hebt! Ben wel benieuwd naar een voor en na foto als je die wilt posten. ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Aldea schreef:
    Dat is lief. Echt heel lief van jou. Ik zal het zelf nooit doen, denk ik. Ik ben erg gehecht aan mijn lange lokken om die af te knippen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."