• http://www.youtube.com/watch?v=5sbgzjRWEjI&feature=related

    BEKIJK DIT, EN LIG STRIJK, IS DE BOODSCHAPxD
    Het is ni de originele tekst, maar vraag mij ni wa ze zingen, want ik begrijp er ook niets van, het is gwn grappigxD

    Euh, begin nu niet van: 'Ben jij TH fan, blabla' en al die shit, want ik geef je ervan terug als je mij uitscheldt.


    VOilA, ik heb weereens gesproken.

    (A)

    wat zingen ze?? want het is toch niet de echte tekst??
    srr,, m'n duits is niet zo goed...

    wat zingen ze?? want het is toch niet de echte tekst??
    srr,, m'n duits is niet zo goed...


    Neej, het is ni het echte, ik weet ook ni wa ze zingen, ma tis gwn grappigxD Hoe ze zingen zelf, is ook al hilarisch, toch?xD

    wuaha wat grappig :)

    Het is alles behalve leuk bedoelt hoor even voor de duidleijk. het is voor de grap.. maar maar goed dat jullie de tekst niet verstaan. Anders zouden jullie waarschjinlijk kwaad worden.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Waar staat et?


    The ability to forgive is one to cherish

    Naja, ik vind het ook grapig, en ik versta het wel een beetje.. Maar kijk is naar die man op 1.52! Hij sterft bijna van het lachen!:'D


    Een tomaat is rood. Daah.

    Het is alles behalve leuk bedoelt hoor even voor de duidleijk. het is voor de grap.. maar maar goed dat jullie de tekst niet verstaan. Anders zouden jullie waarschjinlijk kwaad worden.
    x.

    Ik weet wel zeker dat ze boos zouden worden. Ik ben ook niet van plan om het te gaan vertalen, want dan krijgen we weer een rel hier op Q.


    Bored.

    DIE KEN IK x3


    DAT IS ZOO LEUK x3

    (...)
    Ik weet wel zeker dat ze boos zouden worden. Ik ben ook niet van plan om het te gaan vertalen, want dan krijgen we weer een rel hier op Q.


    Heel leuk hoe m'n topic wordt opgenomen...:S ... Probeer ik eens iets grappigs te zoeken...

    'Ben jij TH fan, blabla'


    Whaha, nee!
    Echt waar, ik lach me ook dood hoor! ;)
    Dit is gewoon té slecht dat het gewoon lachwekkend is! :P


    Träume sind wirklich!!

    (...)

    Whaha, nee!
    Echt waar, ik lach me ook dood hoor! ;)
    Dit is gewoon té slecht dat het gewoon lachwekkend is! :P

    Té slechtxD whaagh, van die reactie lig ik pas strijkxD

    (...)
    Heel leuk hoe m'n topic wordt opgenomen...:S ... Probeer ik eens iets grappigs te zoeken...
    Het is ook wel grappig, daar niet van. Ik had hem een paar maanden terug al gezien. Maar als je weet waar ze het over hebben wordt het minder grappig. Dat is het enige wat we bedoelen.


    Bored.

    (...)Het is ook wel grappig, daar niet van. Ik had hem een paar maanden terug al gezien. Maar als je weet waar ze het over hebben wordt het minder grappig. Dat is het enige wat we bedoelen.

    Jhaa, ik weet wel.. Ik weet ongeveer wat ze zingen..:S Maar Tokyo Motel, is dat beter? Die maken TH ook belachelijk... Er zijn ergere dingen hoor, dan ze alleen maar ZEGGEN dat ze slecht zijn ofzo, bv. mensen in elkaar slaan...

    ik snap niet wat er grappig aan is ze zetten th voor schud ¬¬ maar die mini's zijn leuk x'D

    Jhaa, ik weet wel.. Ik weet ongeveer wat ze zingen.. Maar Tokyo Motel, is dat beter? Die maken TH ook belachelijk... Er zijn ergere dingen hoor, dan ze alleen maar ZEGGEN dat ze slecht zijn ofzo, bv. mensen in elkaar slaan


    Ja, mee eens, mee eens! ;)


    Träume sind wirklich!!