• Als het topic hier niet goed staat, meld het gerust, maar ik vond het bij de andere subfora niet helemaal passen omdat het niet helemaal rond dat ene draait...

    Ik voel me de laatste tijd gewoon zo rot en ik heb geen idee waarom. Niets gaat nog goed, zelfs Quizlet voelt niet zo vertrouwd meer als vroeger. Ik heb om de haverklap huilbuien en ik kan er gewoon niets aan doen. Hoe het komt, daar heb ik ook al geen idee van. School? De mensen rond me? Alles wat ik alle jaren hiervoor in me opgekropt heb? I have no f*cking idea.
    Ik voel me gewoon zo rot, ik heb alles geprobeerd om er vanaf te raken. Quizletten, lezen, opbeurende films bekijken, schrijven, ga. Zo. Maar. Door.
    Ik ben het zó zat, ik wil me gewoon goed voelen, maar het lúkt me gewoon niet, ik ben het zo kotsbeu.

    Sorry, dit moest er even uit.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dit vind je vast het slechtste advies maar misschien moet je er gewoon even door heen. Bij sommige ziektes kan je ook niks anders dan het simpel weg uit zieken, dat duurt soms wel lang maar ja. Ik wil niet zeggen dat je ziek bent maar dat dit misschien een nare periode voor jou is en dat je hier waarschijnlijk door heen moet.

    Als dat zo is, dan is het niet fijn maar het is dan niet anders.


    Physics is awesome

    Ik kan je zeggen dat dat de puberteit is. Heb daar ook al last van gehad.


    Queer zijn is gewoon alles



    This :Y)

    Aka pubertijd/levensfases/levensritmen etc.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Waardoor voel je je rot? Wat voor gedachtes gaan er door je hoofd?

    [ bericht aangepast op 9 maart 2014 - 21:01 ]

    BastiIIe schreef:



    This :Y)

    Aka pubertijd/levensfases/levensritmen etc.


    Die klopt wel! Bij mij dan tenminste. De seizoenen hebben met dat betreft wel een zekere invloed op je gemoedstoestand.


    26 - 02 - '16