• jhaa dr zijn ier al 2à3 topics over
    maar mensen luister nu toch
    iedereen zaagt hier van dat je 16moet zijn.
    jhaa ook ik vind dat erg , maar ik ben 16 waar ik heel blij om ben,
    maar jullie zitten nu allemaal te zeggen DE POT OP MET TH , ik ben toch geen fan meer,blablabla en al dieje zever
    maar mense ts nie TH of het manegment da daar iets aandoet ze
    das is de WET in duitsland ,onder de 16 mag je gewoon nog niet naar party's gaan en drinken enzo, jha je kan zeggen ik ga niet drinken alsof ze dat gaan geloven, je kan zeggen wat je wil,... ookal ben je 16jaar daar mag je maar uitgaan tot 24uur.
    drm is de party ook maar tot 23uur , dat iedereen zou weg zijn tegen 24 uur, mense begrijp dat nu eens
    dat het NIET TH is en NIET HET MANEGMENT
    maar WEL de WET in DUITSLAND !

    dus begrijp het gewoon, en ben je fan haak niet af van wege een domme party ofs , jaa ik noem het wel dom HET IS OVER DE HELE WERELD en er zijn maar 270mensen die geluk zullen hebben om een duoticket te winnen, en hoeveel THfans zullen daar niet aanmeedoen?
    besluit, doe eerst meee met de wedstrijd en win je kom dan een beetje zagen...
    btw doe niet mee onder een valse leeftijd , en zeg dan ik ga mijn ticket verkopen , GAAT NIET want hoogstwaarschijnlijk is het een afdrukversie en al u gegevens zullen daar op staan, dus degene die het dan koopt van u heeft u gegevens en zal ook niet binnen mogen ! .
    AMEN !! en ik wil hier nu geen gezeik van HET IS DOM de fans onder de 16 tellen niet meee boem ik ben geen fan meer <_< dat is ZIELIG !


    Gilles (ll)

    SHUT up gij!!! Ik ben nu ni in een goeie bui dus zeg me nu hoe ik ebn wnt gij kent me ni!

    Ik wil je niet aanvallen ofzo.
    Maar de wet zegt dat je niet mag.
    Moet je dan gaan zeiken dat het onfair is enzo?
    Dat is het misschien wel, maar ik ben juist blij dat er geen mensen onder de 16 binnen mogen.
    Wat voor een hysterische boel zou het dan daar zijn?

    de wet daar ehb ik niets mee, ik vind het kut dat ik 44dagen daarna 16word.


    *He's the one.

    de wet daar ehb ik niets mee, ik vind het kut dat ik 44dagen daarna 16word.

    Ik 56 dagen erna x)

    das gwn dikke shit wnt ik was al van zondag aan het wachte voor die aftelling -_-'


    *He's the one.

    Supper veel amen.


    Take My Hand Take A Breath ...

    mij kn het allemaal ni schln th loopt daar toh ni rond xD
    en begin ik wl bij me thuis is een th-party whaah xD


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    mij kn het allemaal ni schln th loopt daar toh ni rond xD
    en begin ik wl bij me thuis is een th-party whaah xD
    jaa, idd - kunne we dat net zo goed hier ff bij iemand thuis gaan doen, dan mag je binnen, zelfs als jje pas 2 bent ofzo, en het is net hetzelfde,
    who cares?


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    (...)jaa, idd - kunne we dat net zo goed hier ff bij iemand thuis gaan doen, dan mag je binnen, zelfs als jje pas 2 bent ofzo, en het is net hetzelfde,
    who cares?

    danke ;)
    enja is toch wnt moest th daar nu WEL zijn denk ik wel da ze zoudn vrgn of die onder de 16 mss ook binne mgn want ik weet nog da ze bij de backstagewedstrijd vroegn of er iemand kon komen van onder de 16jaar omdat ze ook hun jonge fans wille ontmoetn (lol)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    weet er iemand eig wat er prcies te doen is op de 'party' ?
    xx


    everybody needs a song.

    Ik geef je helemaal gelijk, en ik erger me dood aan de fans die doen alsof ze 16 zijn. Die nemen de kans weg voor de mensen die WEL mogen komen. Als hun wel winnen, en er niet ingelaten worden, vind ikhet echt gewoon gemeen! Dat ze dan hebben gewonnen hexD


    Your make-up is terrible