• Aldus Jane Porter, vrouwlief van Tarzan.


    Ik heb er enóóóórm naar uitgekeken op mijn username te mogen veranderen. Deze username was helaas al bezet met de normale l's en ik moest en zou deze username krijgen, dus toch maar gebruik gemaakt van de beroemde i/l-switch. Oftewel: alle l'tjes in deze username zijn eigenlijk (no shit, Sherlock!) i'tjes in hoofdletters! :'D Oftewel: Attraversare goes HuIIabaIoo!

    Waarom heb ik deze username gekozen? Because I love Tarzan. Het is op het moment één van mijn favoriete Disney films en daar ik sinds de kerstvakantie een kleine (aghum) obsessie met Disney heb gekregen, wou ik ook een gelinkte username hebben, hehe. :')
    Obsessie? Ja, obsessie. Als in fangirlen als ik een Disney film aanzet, sokken kopen met Minnie Mouse en Sleeping Beauty erop, broodtrommeltje met Disney prinsessen erop gedrukt, obsessief Disney Hidden Worlds op Facebook spelen, wekelijks meerdere Disney animation pictures kijken, alleerlei Wikipedia's afspeuren naar informatie over films, lijsten bijhouden met welke films ik heb gezien en welke nog niet, bijna alleen maar Disney soundtracks luisteren, Disney prinsessen tijdschrift kopen, etc. Klein beetje obsessief. (cat)

    Do you like it? :Y) En om het nog enigsins nuttig te houden: heeft jouw username een betekenis en zo ja: wat? :')

    [ bericht aangepast op 13 maart 2014 - 8:46 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ze hebben het liefst dat je die switch niet maakt ivm verwarring tussen de users. Grote kans dat waarschuwingen naar de verkeerde persoon worden gezonden etc.
    Zie dit topic.

    Maar ik vind hem wel leuk :')
    Mijn naam betekent niets, het is gewoon een naam.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2014 - 8:54 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Ze hebben het liefst dat je die switch niet maakt ivm verwarring tussen de users. Grote kans dat waarschuwingen naar de verkeerde persoon worden gezonden etc.
    Zie dit topic.

    Maar ik vind hem wel leuk :')
    Mijn naam betekent niets, het is gewoon een naam.


    Nee, ik heb daar wel over nagedacht. Ik wou eerst geen topic maken, maar dat heb ik nu wel gedaan. Daarbij is de user, toen ik voor het laatst keek, al 6 maanden niet online geweest.

    Maar je username is wel leuk. Je hebt 'm al lang, of niet?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oh, dat doet me aan Muse denken! *O*
    Maar daar heb je 'm niet van, haha. Ik vind 'm leuk. c:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Geniale naam, maar je obsessie is wel een klein beetje eng...


    ©1998

    Lenin schreef:
    Geniale naam, maar je obsessie is wel een klein beetje eng...


    Had ik een paar jaar geleden ook met Harry Potter. Ongeveer een half jaar ben ik nogal obsessief en dan komt het in een rustiger vaarwater. Op een gegeven moment was ik zó in-to Harry Potter dat ik per ongeluk tegen een gesloten klaslokaal Alohomora zei. Gelukkig hoorde niemand het. :'x


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    HuIIabaIoo schreef:
    (...)

    Nee, ik heb daar wel over nagedacht. Ik wou eerst geen topic maken, maar dat heb ik nu wel gedaan. Daarbij is de user, toen ik voor het laatst keek, al 6 maanden niet online geweest.

    Maar je username is wel leuk. Je hebt 'm al lang, of niet?


    Klopt, mijn andere usernames heb ik aldoor maar heel kort gehad. Bij deze ben ik blijven hangen.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik vind 'm leuk!
    Mijn username komt van het Neverland uit Peter Pan ^^ (obviously)
    Neverland was bezet dus heb ik er maar een s achter gezet


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Oeeeh, onwijs gaaf!

    Mijn username komt van Kaa de slang uit The Jungle Book. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Tarzan is echt geweldig! En de naam is ook leuk, al vind ik het jammer van de hoofdletter I.
    Mijn ussrname komt van Charlotte Corday uit de Franse revolutie, mijn favoriete periode in de geschiedenis (:


    Take risks and conquer your fears.

    Ik vind 'm leuk c;


    26 - 02 - '16

    Oh wat leuk! Die van mij is wel duidelijk, denk ik c:


    Tijd voor koffie.

    Taiga schreef:
    Ik vind 'm leuk c;


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Taiga schreef:
    Ik vind 'm leuk c;


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Onwijs leuk! En ja, dit is de betekenis;


    :Y)

    Parachutes schreef:
    Oh, dat doet me aan Muse denken! *O*
    Maar daar heb je 'm niet van, haha. Ik vind 'm leuk. c:


    Daar moest ik ook meteen aan denken, haha. Maar ik vind het een hele mooie username!


    "Remember, Red, hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies."