• heey(doeg)
    ik ben de laatste tyd niet meer zo veel op quizlet
    enzoo,, *heb er niet egt tyd meer voor*
    maar ik vind het zo zonde m een serie van my dan gewoon helemaal op te laten houden: what te fuck als TOM je vader is:D

    en miss heeft iemand intresse om hem verder te schrijven
    en ik hier onder staan de eerste en de laatste quizlet van de sreie

    1ste
    Uitkomst: i understand you not (208 x uitgekomen)

    Uitleg: je heet tori

    (komt van TOm en RIanne)

    je bent 4 bijna5

    je bent best wel slim maar geen nerd.

    je gaat naar groep 3

    bent een schat maar ook de beste in schelde



    hebt de liefste moeder van de wereld (denk je nu dan ...Rianne

    ondekt dat je een vader hebt die TOm heet







    je moeder heeft je hand vast, julie wurmen je naar voren odat jullie bijna voor het podium staan. je ziet een jongen met een microfoon in in zijn hand. hij zingt. hij doet het in het duits (dat kan jij nog niet al wel engels )(duh je bent 4 bina 5)ook zie je voor je gevoel wel duizende meisje die mee zingen of gillen. als je verder naar het podium kijkt aan de rechterkant. zie je een jongen staan met bruin lang haar en een gitaar in zijn hand. in het midden staat de zanger en achter hem staat en jongen met korte blonde haren te drummen. aan de linkerkant staat weer een andere jongen hij heeft dreads en heeft ook een gitaar in zijn hand. dan zie je hem op een groot scherm. TOOOM gillen de meisjes die naast je staan. dan zie je dat je moeder (rianne) flauw valt. een man van de securety (zou nie weten hoe je et schrijft) eraan. hij sleurt je moeder en jouw mee naar de zijkant van de meisjes. eindelijk krijg je weer een beetje adem. de man pakt jouw hand en zegt dat je weer met een andere man moet meelopen. je bent backstage. je staat aan de linkerkant in de coulise van het podium. je ziet de jongens buigen. ..



    het concert is afgelopen..





    lees plz door (het wordt leuk)


    eentje in het midden ook nog wel aant begin
    wat?!

    riannes pov.

    je word meegebracht naar een stukje van het podium. je hoopt zo dat tom er is. want je hebt geld nodig voor de kleine tori. als je met de man het backstage gedeelte oploopt zie je bill met tori. bill kijkt jouw aan. hij zegt dat je op tori lijkt en stelt zich voor. dan zie je dat tom aankomt gelopen. je draait je gelijk om. het is best moeilijk om te zien wie je heeft geholpen het liefste maar ook wel veel geld uithalende kind op aarde heeft te brengen. je haalt diep adem.



    tori s pov.

    je kijkt boven je . je ziet de jongen met de dreads staan. hij kijkt jouw aan. hij kijkt boos. je durft hem niet aan te kijken . je kijkt dus maar naar de jongen met de zwarte haren. hij lijkt best op de andere jongen. het zelfde maar toch weer heel verschillend. rianne hoor je de jongen zeggen.



    riannes pov.

    je draait je om. daar sta je dan oog in oog met de persoon die je op dit moment het meeste haat. jah zeg je. kan ik heel even met je spreken zegt tom. je loopt met je mee. je ziet dat tori je vragend aan kijkt. je glimlacht naar haar. tom loopt naar je toe en kijkt je aan. waarom ben je hier zet hij. heeft hij dat dan nog niet door denk je ow wat een lul is hij. hij snapt toch ookwel dat je ged nodig hebt. en tja jij ben niet zo rijk. en toevallig de vader van je dochter wel!. ik heb geld nodig. hij kijkt je aan. en waarom zou ik jou dat geven.zegt hij. omdat ik dat nodig heb voor tori! en waarom maak je der dan niet gewoon af in plaats van dat je bij mij komt zeiken schreeuwt tom.



    tori s pov.

    je hoort tom roepen. waarom maak je der dan niet gewoon af. je mond valt open. je rent naar tom toe en zegt FUCKING LUL die je bent. en je zoekt een uitgang en loopt naar buiten. je knalt de deur effe lekker hard dicht. je rent je weet niet waarheem maar dat boeit oom niet

    laatste
    tori s pov.

    je ligt nu weer in bed en kijkt op het klokje naast het bed hoe laat het is,, 6uur, je bent helemaal niet meer moe dus stap je uit bed, je ziet dat papa nog slaapt, dat is niet gezellig denk je en gaat op het bed springen,, papa wakker worden het is al ^6UUR!^



    toms pov.

    het bed gaat op en neer,, (neej geen meisje in zijn bed) je kruipt onder je warme deken vandaan en hoort tori ropen: papa opstaan,, je kijkt op je klokje! 6UUR! je komt over eind en trekt tori naar je toe, liefie het is pas 6uur zeg je,, jahhhh duuus ik moet naar de plee, ik loop even met je mee naar de plee en daarna gaan we weer slapen,, tori gaat naar de wc en je w8 ff tot ze klaar is en gaat dan zelf,, tori en jij gaan weer het grote bed in en tori valt weer in slaap,,, jij niet ,, somige mensen hebbe dat he? dat als ze eenmaal opzijn ze niet meer terug kunnen slapen



    ik hoop echt dat iemand verder wil schrijven

    xxxtori

    Ik wil wel!! Maar kga dan wel es heel die serie lezn!! ;]


    You'll never dream alone. <3

    IK!!! Ö


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    ik wil wel, maar kijk anders eens of mijn schrijfsijl jou bevalt ^^

    thank you voor de reacties

    het lykt me het handigst als ik binnekort ofzow iemand zeg vvan jullie wie het kan overnemen

    xxx

    waaaacht! ik wil ook!! :)


    i need you like a heart needs a beat.