• Wij moesten vandaag bij biologie een schapenhart ontleden Ö
    Iedereen zat zo van IEHL en GADVER En er moest iemand kokhalzen. x]
    Ik vond het in het begin ook wel goor. Maar toen we eraan bezig waren vond ik het echt super interresant! Ö En het was best wel coewl =)
    Okee. Miss ben ik een raar kind ofzo x]
    <3


    Winter is coming.

    GADVERDAMME! xd

    Ik vindt het werkelijk vies(vegetarier


    Sharon<3Moos

    Ieuwl! __

    dat lijkt my best wel vies. XD


    Love is in the air'<3

    Bah ><
    Maar aan de ene kant zou ik het ook interessant vinden hoor!


    What's wrong whit loving someone?

    Ik zou dat dus egt niet doen he!!!!
    Dat was vorig jaar, onze Bio leraares had een dood konijn op de fiets brug gevonden, hat ze hem om haar snelbinders gedaan en meegenomen naar sgool, gingen ze hem ontleden, iedereen ging filmen enzo, en toen ben ik ofer me nek gegaan!!


    Dunno ><

    iEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEwwwwwwwwwwwwwww!!
    Ash krijgt een hartstilstand door dit te lezen,alleen al ><
    Ik zweer ,als ik dat moet doen ,,, val ik flauw xD
    dan ren ik gillend de school uit><


    Crack a bottle

    Haha, ik zou er keihard in zitten porren enzo xD
    Wy moesten dit jaar ook eens een koeienoog opensnijden, en er liep er een overal rond met dat oog xD

    Wij moesten een vis ontleden, en toen we het schapenhart mochten doen, was is helaas ziek =/ Het lijkt me echt vet interessant *Wilt later patholoog anatoom worden*


    Your make-up is terrible

    Haha, ik zou er keihard in zitten porren enzo xD
    Wy moesten dit jaar ook eens een koeienoog opensnijden, en er liep er een overal rond met dat oog xD

    Whaha. Wij moesten ons vinger in de Aorta duwen zo ver als het kon enzo. Ö
    En zo'n jongen ging in het hart knijpen =S Toen kwam er bloed uit =S
    Wij moesten vorig jaar een vissenoog ontleden.! Ö


    Winter is coming.

    Wij moesten een vis ontleden, en toen we het schapenhart mochten doen, was is helaas ziek =/ Het lijkt me echt vet interessant *Wilt later patholoog anatoom worden*

    Pathaloog Anatoom, Dat lijkt mij ook wel een leuk beroep. Een vriendin van mij wilt het worden. En eerst dacht ik zo van. Bah. Das niets voor mij. Maar het lijkt me zo interresant.!


    Winter is coming.

    (...)
    Pathaloog Anatoom, Dat lijkt me wel een leuk beroep. Een vriendin van mij wilt het ook worden. En eerst dacht ik zo van. Bah. Das niets voor mij. Maar het lijkt me zo interresant.!


    Mij ook! <33 Ik zit liever in een dood lichaam da in een levend lichaam XD


    Your make-up is terrible

    GAAATVER! =[

    Wij moeten schapen/koeien ogen ontleden en kippen vleugels en als je dan zo'n spiertje aanraakt gaat die vleugel bewegen oO Das echt kei eng ik ben vegetarisch geweest S:

    in het eerste jaar, ging de jufrouw bio een konijn ontleden en toen moesten er peeps in de longen blazen

    Iewl, wij moesten dat vorig jaar doen. Het stonk gewoon like, ieeeeeeeeeeeeeeeeeewl.


    Tanya is de beste.

    (...)

    Mij ook! <33 Ik zit liever in een dood lichaam da in een levend lichaam XD

    Haha ja idd. x]
    Kan je tenmiste niet door een foutje bij een operatie ofzo iemand vermoorden!


    Winter is coming.