• De negende aflevering is geweest!
    Nu alleen nog wachten op de laatste aflevering voor de ontknoping ^^

    Deel hier nog al je theorieën en gedachtespinsels over de mol.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2014 - 20:08 ]


    Deep inside, I've never felt alive


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Wauw, ik heb er nog nooit zo naast gezeten. x]

    Die blik van Freek was echt goud waard. :'D Helaas dacht ik precies hetzelfde, maar ik heb het dan ook altijd fout. Mijn moeder had het wel goed.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mwihiii, ik zat goed :') Al was het uiteindelijk wel pas sinds de vorige aflevering, haha.
    Zo moeilijk zoiets als je er zelf niet in zit. En vertrouw op je voor gevoel is toch wel een gouden regel bij WIDM :')


    Stenenlikker

    Alweer niet goed. :'D Mweh, ik heb gewoon nog nooit op de goede mol gezeten. ><


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    woohoo eindelijk zat ik al een tijdje op de goede haha


    As travars

    Sinds aflevering 8 zat ik goed. Binnenkort krijg ik pepermuntjes, ik heb gewed met een leraar...

    Ik kon die vrouwniet eens o.o
    Ze was me nooit opgevallen zo erg zat ik op andere te letten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I KNEEEEW IT!

    Nouja, eigenlijk zat ik eerst op Aaf. Toen zij eruit ging op Freek met als zijtunnel Suus en vorige aflevering pas vol op Suus. Maar ik was wel de enige die het hier thuis goed had. Net als vorig jaar;D


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wow, voor het eerst in mijn leven dat ik goed zat! Ik ben trots op mezelf (:
    Ik vond Susan wel echt een hele goede mol. Als Sofie de mol was geweest had ik dr niet zo goed gevonden, ze viel veel te viel op en was te overtuigd van het spel.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    H! Vanaf aflevering 1 zat ik op Susan en ik had het gewoon de hele tijd goed en NIEMAND geloofde me.
    In yo face mum and sis.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik vind het stom dat het overal bekend werd gemaakt. Op Facebook, internet, televisie, radio - overal.
    Ik wilde deze Wie is de Mol nog kijken namelijk. Sinds kort kijk ik het pas, ik heb laatst 3 series gekeken, maargoed die van dit jaar kan ik dus wel vergeten. XD

    Ik vond dat er dit seizoen echt een goede mol was hoor :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Elvenking schreef:
    Ik vind het stom dat het overal bekend werd gemaakt. Op Facebook, internet, televisie, radio - overal.
    Ik wilde deze Wie is de Mol nog kijken namelijk. Sinds kort kijk ik het pas, ik heb laatst 3 series gekeken, maargoed die van dit jaar kan ik dus wel vergeten. XD

    Ja dat was heel stom. Ik wilde het terugkijken en ik had express nog niet op een enkele social media gekeken. Ik wel eerst via uitzending gemist omdat ik bang was dat het al bekend was op de site van WIDM, kon ik uiteindelijk alleen maar via die site kijken en ja hoor, het open en breed aangegeven dat ik niet gelijk had. Erg jammer.


    Deep inside, I've never felt alive

    Tsja, je kan het ze niet kwalijk nemen. Het hele spel draait om wie de mol is, en als dat eenmaal bekend is mag dat overal geplaatst worden. Ze gaan natuurlijk niet een week wachten omdat sommige mensen het nog niet hebben gezien.
    Maar ik snap de frustraties hoor, ik kon ook niet meteen kijken en heb erg hard mijn best gedaan om internet en televisie te vermijden.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran