• Nou, ik heb 2 honden, maar ik vraag mij af of er ook mensen op Quizlet zitten met ongewone huisdieren. Ik heb geen idee of er al een topic van is, en anders, mijn excuses hiervoor. Maar als je een normaal huisdier hebt met een vreemde gewoonte, hoort hij/zij er zeker bij!


    Niemand kan de DonderClan overwinnen!

    Ik heb alleen een kat die meer trekjes van een hond vertoont dan van een kat.


    Your make-up is terrible

    Haha lowl xD


    Niemand kan de DonderClan overwinnen!

    Ik heb twee Slangen.

    Furiosa schreef:
    Ik heb alleen een kat die meer trekjes van een hond vertoont dan van een kat.


    Wow ik heb een hond die buitengewoon veel kattentrekjes heeft.

    Verder heb ik een vogel, maar dat is vast niet bijzonder genoeg.

    Ik heb een zus. Telt dat?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jawel, elk dier hoort er eigenlijk wel bij :)


    Niemand kan de DonderClan overwinnen!

    Ook je zus telt xD


    Niemand kan de DonderClan overwinnen!

    Ongewone huisdieren zijn het niet. Ik heb 4 katten, 2 honden en een zusje.

    Ik heb naast mijn twee konijnen en mijn kat ook nog drie kippen, zijn kippen bijzonder genoeg? ^^

    Yep, wat mij betreft wel ^^


    Niemand kan de DonderClan overwinnen!

    Ik heb alleen een kat en een hond. Maar mijn hond heeft nogal wat kattentrekjes. Ze vind het nu doodnormaal om via stoelen op tafels te springen. Mijn hond is kleiner dan mijn kat, haha maar ze kan springen als de beste. Ze heeft allerlei dingen afgekeken van mijn kat.


    The truth is out there.

    Lol, ik heb er zo'n heel raar beeld bij xD


    Niemand kan de DonderClan overwinnen!

    Ik heb een hamster die met mijn pennen en oortjes gaat lopen.


    Mhm?

    Ik heb een extreem luie hond, vier kippen en drie goudvissen. Eén van de drie goudvissen heeft een zilveren kleur, is dat ongewoon genoeg? :p


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Het meest spannende huisdier dat wij ooit hebben gehad is een valkparkiet, denk ik. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan