• Oké, dus ik ben al héél lang aan het twijfelen tussen twee verhalen die ik wil uitschrijven en misschien op Quizlet zetten. Als er iemand vraagt het erop te zetten zal ik het waarschijnlijk sowieso doen, maar ja.

    1. Dreamcatcher
    Dromenvanger

    De 17-jarige Helena woont midden in de stad New-York, in een appartement op de 32ste verdieping van een flatgebouw. Elke nacht opnieuw ligt ze wakker van de auto's, het geluid, alles. Ze lijdt aan insomnia. Maar op een dag valt ze, tot iedereen's verbazing, in slaap.
    Ze komt terecht in een wereld van dromen, waar een strijd gevoerd wordt die onoverwinnelijk is zonder haar. Helena kan met dieren communiceren, en ze laten vechten. Ze is de enige in zo velen decennia. Wat gaat ze doen? Bij haar moeder blijven en slapeloze nachten ondergaan? Of eerder in de fantastische wereld van haar dromen blijven, die haar volledig heeft overgenomen?


    2. Children Of The Moon
    Kinderen van de maan

    In een andere wereld, tussen ons en het heelal in, woont een 17-jarige meisje. Kastella. Deze wereld is niet zo groot als de onze, maar het bestaat uit drie delen. Lumen, Obscura en Terra. Kastalla woont in Terra en heeft heel vroeg haar moeder verloren, daarom woont ze bij haar tante, Calya, die voor vijf andere kinderen zorgt.
    Maar een week voordat ze achttien wordt, ontdekt ze dat het ongewoon is hoe ze zich gedraagt, dat ze ongewone dingen doet en dat dat ze in een aparte hut woont. Hoe komt het dat ze deze dingen doet, zonder dat ze het weet? En waarom gedraagt ze zich net zoals die jongen aan de andere kant van het dorp? En waarom verdwijnen er mensen rondom haar?
    Misschien is zij wat ze noemen: "Een kind van de maan".


    Eéééén misschien nog een bij-vraagje voor de horrorfans (of wie de horrorfilm 'The Purge' heeft gezien). Zou iemand een verhaal willen lezen van een meisje dat wraak neemt op iedereen die haar leven tot een hel heeft gemaakt? (In die 12 uur van de Purge dan)

    [ bericht aangepast op 27 mei 2014 - 23:26 ]

    Children Of The Moon. c:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik vind beide ideeën echt heel leuk, en ik zou ook heel graag een horror lezen!
    Ik hoop dat je in ieder geval iets hier van op Q gaat zetten :9~


    Alleen maar tranen van geluk

    Ze lijken me allebei leuk. c:


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Videnda schreef:
    Children Of The Moon. c:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    The Purge! (:

    En als tweede keus het tweede idee.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2014 - 23:31 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ze lijken me allebei tof, maar vooral Dreamcatcher spreekt me aan ;)


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Ik vind ze allebei wel tof maar ik opteer voor het eerste (:


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Nu weet ik al helemaal niet meer voor welke ik moet gaan. :')

    Ze lijken me allebei leuk. :')

    [ bericht aangepast op 28 mei 2014 - 19:50 ]

    Mafia schreef:
    Nu weet ik al helemaal niet meer voor welke ik moet gaan. :')


    Werk ze allebei voor een deel uit en kijk dan welke je zelf het leukste vind?


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Videnda schreef:
    Children Of The Moon. c:


    •*• Lululu •*•

    Quies schreef:
    (...)

    Werk ze allebei voor een deel uit en kijk dan welke je zelf het leukste vind?

    Heb ik al gedaan, ik weet al wat er in beiden gaat gebeuren. Dreamcatcher wordt een trilogie en Children Of The Moon ééntje (maar niet helemaal zeker, denk toch van wel). I'm hopeless. :')

    Doe dan eerst Children of the moon en daarna Dreamcatcher. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Videnda schreef:
    Children Of The Moon. c:


    • A dream is only a dream.. until you decide to make it real •

    Dreamcatcher lijkt op een verhaal dat ik ooit zelf heb willen schrijven, dus ik kies voor die. :p


    Take me to wonderland