• Ik wist niet precies waar dit thuishoorde

    En dan heb ik het over bijv; Harry Potter. Waarom in vredesnaam vermeng je One Direction daarin?
    Harry Potter moet Harry Potter blijven. Net als ander soort RPG's [twilight, wolfdingen, highschool]. Het maakt het zoveel minder leuk en er is zoveel minder kijk naar RPG doordat die groep erin betrokken wordt.

    Ben ik de enige die zich hier zo aan irriteert, of zijn er mensen met mij?


    PS.
    Het heeft niet alleen met die groep te maken. Er zijn wel meer dingen die ik niet vindt matchen en ik vind dan ook dat mensen eerst moeten nadenken of het bij elkaar past de ja of de nee. In mijn ogen kunnen sommige dingen gewoon echt niet.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 maart 2014 - 22:05 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tgoh, ik weet niet. Als mensen zo'n rpg's willen maken, die toch bepaalde mensen trekken moeten zij dat maar beslissen voor zichzelf. Ik heb er op zich geen problemen mee dat die dingen vermengt worden, maar af en toe wordt het wel te veel en soms ook een beetje te erg...


    16 - 09 - '17

    Ik denk dat dit bij RPG forum klachten hoort.(krul)

    Ik ben het wel met je eens!


    Queer zijn is gewoon alles

    Querencia schreef:
    Tgoh, ik weet niet. Als mensen zo'n rpg's willen maken, die toch bepaalde mensen trekken moeten zij dat maar beslissen voor zichzelf. Ik heb er op zich geen problemen mee dat die dingen vermengt worden, maar af en toe wordt het wel te veel en soms ook een beetje te erg...


    Ja, maar ik heb het meer zo van; Oh, leuke RPG! En dan ga je kijken en zie je dat het ft. 1D is. Dan haak ik gelijk al af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Neh, erger ik me niet zo aan.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Velnias schreef:
    (...)

    Ja, maar ik heb het meer zo van; Oh, leuke RPG! En dan ga je kijken en zie je dat het ft. 1D is. Dan haak ik gelijk al af.


    Nja, daar valt volgens mij weinig aan te doen...


    16 - 09 - '17

    Mensen moeten zelf weten hoe ze hun RPG willen inkleden. Als ik geen interesse toon, negeer ik het verder.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Videnda schreef:
    Mensen moeten zelf weten hoe ze hun RPG willen inkleden. Als ik geen interesse toon, negeer ik het verder.
    Dit precies


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Dit topic was van 14 maart, stop met bumpen aub.


    16 - 09 - '17

    Foraoise schreef:
    Dit topic was van 14 maart, stop met bumpen aub.


    Oeps, sorry. Ik zag de datum eventjes niet.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."