• Ik kreeg opeens weer de drang om te gaan schrijven. Ik heb sinds vorig jaar november niet meer geschreven, omdat ik er sowieso geen inspiratie voor had en omdat ik geen motivatie had. Dus ik dacht, door met z'n tweeën of meer te schrijven, ga ik vanzelf ook schrijven. Dus wie wilt er met mij een verhaal schrijven?

    Ik heb nog geen verhaallijn, het liefst schrijf ik over onbekende personen en ik kan ècht geen horror of detective schrijven. Ook schrijf ik het liefst in de verleden tijd. Maar of het nou in de eerste of de derde persoon is, maakt mij geen reet uit, alleen liever geen tweede persoon. :'D

    Voor voorbeelden van hoe ik vorig jaar schreef, is hier de link naar al mijn SA's

    Teehee :3

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 20:28 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    ik zou wel willen :)


    I just don't want to be a loser anymore

    Denim schreef:
    ik zou wel willen :)

    Heb je voorbeelden van je schrijfstijl? :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik! Want ik heb ook motivatie nodig. En dan kunnen we elkaar motiveren(:


    Food.

    Scharry schreef:
    Ik! Want ik heb ook motivatie nodig. En dan kunnen we elkaar motiveren(:

    En heb jij ook voorbeelden van je schrijfstijl? :B


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Met een verwachtingsvolle glimlach krijg ik de toverstok van Olivander. Een beetje aarzelend kijk ik naar Willow. Wat moet ik in hemelsnaam met die stok in mijn hand doen? "Zwaaien", helpt Willow me, dus ik zwaai de stok een beetje klungelig in het rond. De winkel veranderd in een ravage. Overal waar ik met mijn stok heenwijs vliegt door de winkel en Olivander duikt achter zijn toonbank. Met rode wangen hou ik de stok weer naar beneden. Mij lukt ook nooit iets. "Goed, dat was dus niet de goede stok." mompelt Olivander die weer achter de toonbank vandaan kruipt, terwijl hij de staf uit mijn handen trekt. "Geeft niks meisje, we proberen de volgende." Dan draait hij zich weer om. "Geen Feniksveer dus. Geen feniksveer, wacht dacht je van eenhoornhaar? Ja, eenhoornhaar lijkt me goed." mompelt de oude man in zichzelf, alsof hij niet doorheeft dat er nog andere levende wezens in zijn zaak rondlopen.
    Opeens stak Olivander zijn hoofd weer boven de toonbank uit, en gaf me de stok aan. "Alsjeblieft meisje, ik denk dat dit toch wat meer bij je past." Twijfelend pak ik stok aan. Hij is niet zo lang, maar voelt zwaarder aan dan de andere stok. Ik zwaai er met mijn ogen dicht, bang dat ik nog meer verniel, met de stok heen en weer. Wanneer ik geen grote 'Boem' of 'Knal' hoor, open ik mijn ogen. Er zit een scheur in het shirt van Olivander, waar de punt van mijn stok precies op is gericht. Een kleine kreun verlaat mijn mond, en ik geef de stok weer aan Olivander. Misschien bestond er wel helemaal geen stok voor mij. Ik zie het al voor me, het zou voorpaginanieuws kunnen worden. 'Dreuzel probeert toverstok te kopen maar faalt.' Meteen schud ik die gedachte van me af. Zo moet ik niet denken. Zelfs voor de grootste sukkels in de tovergeschiedenis was er een stok, dus waarom voor mij niet?


    Laatste wat ik heb geschreven, maar ik schrijf evengoed in vt hoor

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 20:59 ]


    I just don't want to be a loser anymore