• Hai Quizlet ^^

    Voor maatschappijwetenschappen moet ik onderzoek doen naar een maatschappelijk probleem, en ik heb gekozen voor de invloed van media op eetstoornissen. Nu zoek ik wat mensen die me hiermee kunnen helpen. Namelijk:

    Mensen die een gewichts-/eetprobleem en/of eetstoornis hebben/gehad. Ik snap het als dit te persoonlijk is, maar als je me toch zou willen helpen, héél graag :]. In dit geval stuur ik je (via pb) een paar vraagjes en dan mag je natuurlijk zelf bepalen wat je wel en niet vertellen wil.

    Alvast heel erg bedankt!


    i put the fun in funeral

    Ik wil wel helpen.


    Your make-up is terrible

    Bumble schreef:
    Ik wil wel helpen.


    Top, ik stuur morgen de vragen ^^.


    i put the fun in funeral

    Ehhh... zoek je alleen mensen met anorexia like of ook obesitas? Bij dat laatste kan ik je helpen.


    Life is hard and then we die

    Ik wil je ook wel helpen. Ik heb geen anorexia of boulimia gehad, maar wel een soortgelijk iets.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Go ahead :].


    No growth of the heart is ever a waste

    PUKKELxDING schreef:
    Ehhh... zoek je alleen mensen met anorexia like of ook obesitas? Bij dat laatste kan ik je helpen.


    Nee, ieder eetprobleem :]. Ook als je geen gewichtsproblemen hebt, maar bijvoorbeeld een psychisch problematische verhouding met eten.

    Lacey schreef:
    Ik wil je ook wel helpen. Ik heb geen anorexia of boulimia gehad, maar wel een soortgelijk iets.


    Is goed ^^. Ik stuur jullie morgen de vragen, alvast heel erg bedankt.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Is goed ^^. Ik stuur jullie morgen de vragen, alvast heel erg bedankt.
    Dan kan ik je wel helpen


    Life is hard and then we die

    Pb maar (:


    I am an idiot, I move.

    Je kan me een bericht sturen :]

    Oké holy shit dat was niet voor dit topic bedoeld hoe raar het ook klinkt <_>.
    Mijn excuses!

    [ bericht aangepast op 17 maart 2014 - 23:15 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    *Schuift mycroft naar voren als vrijwilliger*


    quidquid excusatio prandium pro

    Pb maar.

    Ik wil je wel helpen :)


    Firm believer of all that is magic

    De vragen zijn verstuurd ^^
    Meer vrijwilligers zijn natuurlijk altijd welkom.


    i put the fun in funeral

    Ik stel me ook vrijwillig. Ik heb ernstig ondergewicht gehad een paar jaar geleden en toen was het echt ontzettend moeilijk om weer een normaal gezond gewicht te krijgen.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2014 - 18:04 ]


    26 - 02 - '16

    Je mag me een Pb sturen als je wilt. Ik heb in het verleden anorexia gehad en ben er best open over.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.