• Zoals je al kon lezen..
    Heb je ooit al eens iemand van op tv fzoo tegengekomen op straat fzoo?

    Ik, m'n zus en m'n moeder, liepen aan zee wat rond, tot er opeens zo'n groot optreden was.. o.0
    Tjah, er was veel volk, dus we ging rond het grote podium richting een ijsjeskraam. En achter het podium stonden allemaal bekende mensen. Naja ik kende er bijna niemand behalve dan Sean van Nailpin x'D


    Oh jaa, en nog veel meer
    zowals.. Als je Urbanus strips leest,
    dan weet je dat hij in Tollembeek woont, net zoals ik (A)
    En ja, ik zie die zo elke week in de winkel x'D
    Echt grappig als hij zo met zijn karretje rijdt :D

    Euhmnn op die grote tilburgse kermis adje(van mooi weer bij paul de leeuw ofsoiets) gezien.
    ik en mijn schoonbroer gingen in het spookhuis en adje en nog zo'n jongen zaten voor onsxD en toen zei ik lachend adje en toen stootte ik mijn hoofd-_-'

    Omg Adje xD..Whaaa

    Ik ben Bas Muis (Stefano GTST) en iemand uit ONM..(kijk ik niet maar wist t toevallig) samen in voetbal kleding tegengekomen op de Meppeldag :)


    It's heavy but you are not the only one

    maar durfde geen handtekening te vragen :(


    It's heavy but you are not the only one

    maar durfde geen handtekening te vragen :(


    ik wou een handtekening vragen maar mijn zus en zijn vriend wouden naar de macdonalds-_-'

    (...)

    ik wou een handtekening vragen maar mijn zus en zijn vriend wouden naar de macdonalds-_-'


    Omg..! Daar gaat je kans!..:(


    It's heavy but you are not the only one

    Ik heb Jacqueline Govaert van Krezip een keer in de grote albert hein gezien toen ze nog in Tilburg woonde. En Guus Meeuwes heel vaak al en zijn kinderen ook x'D
    En ik denk niet dat jullie die kennen maar Ron de presentator van Kermis Tv op de kermis x'D

    Verder zou ik het zo niet weten x'D


    bla bla bla

    een of andere gast van een klusprogramma^^


    I am an idiot, I move.

    oja..Ernst en Bobbie xD toen ik een jaar of 8 was in een pretpark en nog een keer een show van ze gezien..met een verjaardagsfeestje

    offtopic: Ernst en Bobbie van Ernst Bobbie en de rest he!-_-

    En mn broer kwam een keer Bas van Toor tegen
    you know..Bassie (maar zonder Adriaan) bij zijn oude werk..ze gingen daar een film opnemen (cool)


    It's heavy but you are not the only one

    Ik niet maar een van mijn vrienden ging naar een concert en zag daar Belle Perez(of hoe je dat ook schrijft)in het publiek staan.Hij vroeg haar een handtekening en ging met haar op de foto


    Don't wanna Fly if You´re still on the Ground...<3

    Wolter Kroes en Marianne Weber als het goed is. Stomme bejaarden.


    blame the bully.

    ik heb een keer djumbo ontmoetXD die wonen bij ons in het dorp boven de jumbo^^ maar daar heb ik ze niet ontmoet, ik heb ze ontmoet bij onze fitnis dinges(hoe dat ook mag heten..) en toen kregen we zonder het te vragen een handtekening.. ik haat djumbo maar goed..xD


    Je moet worden wie je bent.

    oja..Ernst en Bobbie xD toen ik een jaar of 8 was in een pretpark en nog een keer een show van ze gezien..met een verjaardagsfeestje

    offtopic: Ernst en Bobbie van Ernst Bobbie en de rest he!-_-

    En mn broer kwam een keer Bas van Toor tegen
    you know..Bassie (maar zonder Adriaan) bij zijn oude werk..ze gingen daar een film opnemen (cool)


    wha loal x3

    iemand die ik ken is bevriend met Bobbie x3 whaa weetje hoe stom x3 maar goed ik heb se nooit ontmoet

    de enige beroemdheid die ik heb ontmoer ? ben ik self [dikke arrogantiex3]


    We can only learn to love by loving.

    Amai ik veel.

    Koen Wouters
    Bart Somers
    Hanneke (van familie)
    Mama's jasje
    de ex-trainer van KV Mechelen.
    Tom (w817)
    ...


    *He's the one.

    ik heb een keer djumbo ontmoetXD die wonen bij ons in het dorp boven de jumbo^^ maar daar heb ik ze niet ontmoet, ik heb ze ontmoet bij onze fitnis dinges(hoe dat ook mag heten..) en toen kregen we zonder het te vragen een handtekening.. ik haat djumbo maar goed..xD


    O_o klinkt beetje egotripperig x3 handtekening gevwen sonder dat die mensjes erom vrage x3


    We can only learn to love by loving.

    Whaha, bij ons op school komt zo nu en dan Renée van kooten ofso langs,want die heeft,toen ik nog niet op die school zat blijkbaar op mijn school gezeten :P.
    Dus wij zaten in de klas, zegt me vriendin inees, "hé, kijk nou dat is Renée van Kooten!"
    Ik had echt zoiets van Wie?!?
    Maar nu weet ik het! Het is iemand die in Les miserables speelt en in nog wel andere musicals xD


    Fight for you're love, cause it worth it