• En daarvoor in de plaats kwam Meliorism.

    Meliorism
    noun: the belief that the world gets better;
    the belief that humans can improve the world



    Wat betekenen jullie usernames?


    26 - 02 - '16

    Dat vind ik echt een hele mooie username met een mooie betekenis. En Ah dat plaatje is nostalgisch.
    Ik heb de mijne van New Horizons. Op zich heeft het geen betekenis, maar voor mij betekent het een nieuw begin. Ik heb al veel tegenslag in mijn leven gehad en New Horizons is gewoon een nieuw leven waar ik gelukkig ben en mijn vriend heeft daar voor gezorgd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    Dat vind ik echt een hele mooie username met een mooie betekenis. En Ah dat plaatje is nostalgisch.
    Ik heb de mijne van New Horizons. Op zich heeft het geen betekenis, maar voor mij betekent het een nieuw begin. Ik heb al veel tegenslag in mijn leven gehad en New Horizons is gewoon een nieuw leven waar ik gelukkig ben en mijn vriend heeft daar voor gezorgd.


    Dankjewel!
    Ik nam deze username omdat het op zich wel bij me past. Wat mijn profielfoto betreft: Ik zag dit plaatje op m'n laptop staan en herinnerde de tijd dat ik die had en eigenlijk wilde ik 'm wel graag terug c;


    26 - 02 - '16

    Ik vind hem echt leuk en ik vind de betekenis ook heel bijzonder. Een hele mooie betekenis, ook.
    Corday komt van een historisch figuur Charlotte Corday, wat veel voor me betekent om verschillende redenen.


    Take risks and conquer your fears.

    He, wow. Die username heeft echt een hele mooie betekenis.
    De mijne komt van Al uit Divergent, niet veel speciaals dus (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dankjulliewel <3


    26 - 02 - '16

    Meliorism schreef:
    (...)

    Dankjewel!
    Ik nam deze username omdat het op zich wel bij me past. Wat mijn profielfoto betreft: Ik zag dit plaatje op m'n laptop staan en herinnerde de tijd dat ik die had en eigenlijk wilde ik 'm wel graag terug c;
    Dat vind ik ook, daarom is hij ook zo mooi omdat hij zo goed bij je past.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    (...)Dat vind ik ook, daarom is hij ook zo mooi omdat hij zo goed bij je past.


    Dankjewel (:


    26 - 02 - '16

    Mooie username! (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Oh, dat zal weer wennen worden, ik had je niet herkend...
    Mooie betekenis en aangename klank! (:


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Dankjulliewel, ik waardeer het dat jullie 'm mooi vinden c;


    26 - 02 - '16

    Nice!


    -

    Thanks c;


    26 - 02 - '16

    Wauw, deze is echt heel mooi ^^
    Past ook een beetje bij mij, moet ik zeggen.

    Rochefort is een karakter in het verhaal van De Drie Musketiers, een kapitein van de kardinale garde. Ik had de vorige keer al Richelieu, en ik wilde graag nog een andere naam van De Drie Musketiers ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Rochefort schreef:
    Wauw, deze is echt heel mooi ^^
    Past ook een beetje bij mij, moet ik zeggen.

    Rochefort is een karakter in het verhaal van De Drie Musketiers, een kapitein van de kardinale garde. Ik had de vorige keer al Richelieu, en ik wilde graag nog een andere naam van De Drie Musketiers ^^


    Jouw username heeft ook een mooie betekenis, nja, mooie achtergrond (:
    Leuk!


    26 - 02 - '16

    Wauw, ik vind de betekenis van je username echt ontzettend mooi en hij klinkt ook nog eens leuk!
    Dit is typisch zo'n username waarbij ik denk "had ik dat zelf maar bedacht" :')
    Kreynta betekent schepper of creëerder in het esperanto


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood