• Het viel me laatst op dat je op meerdere creaties per dag kudo's kan geven. Dat lijkt me nogal raar, want je geeft een kudo aan een creatie die je echt goed vindt. Daarom kwam ik op het idee om per persoon maar één kudo per dag te kunnen geven, zodat zoiets als een kudo nog wel 'uniek' blijft en je het niet aan Jan en alleman kan geven.

    Ik weet niet of dit al eens eerder is voorgesteld, maar het leek me wel een leuk idee. (:

    EDIT: NA de discussie, is het inderdaad handiger om een limiet aan te stellen. Laten we zeggen 10 kudo's per dag?

    [ bericht aangepast op 10 april 2014 - 17:00 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik weet het niet echt. Langs de ene kant heb je gelijk, maar langst de andere kant is de kudo ook een motivatie voor de maker.
    Ik zou eerder zeggen overbodig eigenlijk. Maar zou het niet erg vinden moest het komen.^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Je kan toch gewoon meerdere dingen leuk vinden. Het is gewoon sneu dat je dan zogezegd je kudo kunt verspillen. Ik vind het huidig systeem goed genoeg.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Aan de ene kant, heb je misschien gelijk. Het blijft zo inderdaad uniek. Edoch, aan de andere kant, kun je ook meerdere dingen erg mooi vinden op één dag. Vervolgens kan je dat dan pas weer kudoën de dag erna, waarna je het wellicht weer vergeten bent en het meesterwerk geen kudo krijgt. Ook zoals Pulsar al zegt, kan het ook motiverend werken voor de maker. Ik vind het niet heel erg nodig, sorry. Ik ben tegen.

    [ bericht aangepast op 7 april 2014 - 19:59 ]


    Tijd voor koffie.

    Tegen. Natuurlijk geef je kudo's aan creaties die je goed vindt, maar je kunt meer dan één creatie per dag goed vinden. Ik vind kudo's heel motiverend als ik ze krijg en ik weet dat dat ook voor veel andere mensen geldt. Het zou jammer zijn als lezers of users die een quiz doen twee keer gaan nadenken voordat ze op die knop drukken omdat ze moeten kiezen tussen alle dingen waarvan ze vinden dat die een kudo verdienen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nah, ik ben het hier eigenlijk niet helemaal mee eens. Stel dat je ergens een heel goed gedicht én een goede story bent tegengekomen? Ik zou dan zeggen dat je maar per dag per soort creatie één kudo mag geven. (... Kan je gedichten een kudo geven? Anyway, I think ya know what I mean :Y))


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Divergency schreef:
    Je kan toch gewoon meerdere dingen leuk vinden. Het is gewoon sneu dat je dan zogezegd je kudo kunt verspillen. Ik vind het huidig systeem goed genoeg.


    26 - 02 - '16

    SherIock schreef:
    Aan de ene kant, heb je misschien gelijk. Het blijft zo inderdaad uniek. Edoch, aan de andere kant, kun je ook meerdere dingen erg mooi vinden op één dag. Vervolgens kan je dat dan pas weer kudoën de dag erna, waarna je het wellicht weer vergeten bent en het meesterwerk geen kudo krijgt. Ook zoals Pulsar al zegt, kan het ook motiverend werken voor de maker. Ik vind het niet heel erg nodig, sorry. Ik ben tegen.


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Square schreef:
    Tegen. Natuurlijk geef je kudo's aan creaties die je goed vindt, maar je kunt meer dan één creatie per dag goed vinden. Ik vind kudo's heel motiverend als ik ze krijg en ik weet dat dat ook voor veel andere mensen geldt. Het zou jammer zijn als lezers of users die een quiz doen twee keer gaan nadenken voordat ze op die knop drukken omdat ze moeten kiezen tussen alle dingen waarvan ze vinden dat die een kudo verdienen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben het met de mensen boven mij eens, ik ben tegen.


    •*• Lululu •*•

    Ergens vind ik het ook wel een goed voorstel. Maar misschien niet maar één kudo per dag maar vijf of tien of zo. Dan zit er toch wat meer speling tussen.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Tegen. De redenen staan hierboven al.

    Ik ben tegen. Ik lees meerdere verhalen en geef ze allemaal een kudo als ik ze gelezen heb. Ik vind het gewoon fijn om een kudo te geven aan de schrijvers die mij een verhaal bieden.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Square schreef:
    Tegen. Natuurlijk geef je kudo's aan creaties die je goed vindt, maar je kunt meer dan één creatie per dag goed vinden. Ik vind kudo's heel motiverend als ik ze krijg en ik weet dat dat ook voor veel andere mensen geldt. Het zou jammer zijn als lezers of users die een quiz doen twee keer gaan nadenken voordat ze op die knop drukken omdat ze moeten kiezen tussen alle dingen waarvan ze vinden dat die een kudo verdienen.


    Pretty is just a pretty word.

    't Wordt wel een heel exclusieve business zo.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Stel dat je echt een goed hoofdstuk leest en een kudo geeft. Maar je leest er zo'n 40 die dag en verdorie, je komt er nog veel betere tegen! Wat dan?


    Has no one told you she's not breathing?