• Hoi allemaal,
    Ik kijk graag naar Haven en vroeg me af of er nog meer Haven-fans zijn hier op Q? (:

    Voor wie het niet kent:
    FBI-agent Audrey Parker wordt naar de fictieve stad 'Haven' in Maine gestuurd om een moordzaak op te lossen. Daar krijgt ze te maken met de door de plaatselijke bewoners genoemde troubles, allerhande bovennatuurlijke verschijnselen die plaatsvinden in de stad. Gaandeweg ontdekt Parker de geheimen achter de verschijnselen evenals haar eigen betrokkenheid in haar verleden met de stad. Daarbij wordt ze geholpen door plaatselijk politieagent Nathan Wuornos en smokkelaar Duke Crocker.

    Trailer van 1e seizoen:



    Inmiddels zijn ze bezig met het filmen van alweer seizoen 5!


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Nooit van gehoord. Via welke site kijk jij? (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    ___ schreef:
    Nooit van gehoord. Via welke site kijk jij? (:


    Oh ik kijk gewoon op tv zender SyFy (;


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    dta doet me erg denken aan ouat, maar ik ken het niet


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik heb een hele tijd terug de eerste paar afleveringen gekeken, maar ik kwam er gewoon niet doorheen! Misschien dat ik binnenkort wel een nieuwe poging waag, want het is toch wel echt een serie wat ik normaal zou kijken.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    ___ schreef:
    Nooit van gehoord.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    fallenbadass schreef:
    Ik heb een hele tijd terug de eerste paar afleveringen gekeken, maar ik kwam er gewoon niet doorheen! Misschien dat ik binnenkort wel een nieuwe poging waag, want het is toch wel echt een serie wat ik normaal zou kijken.


    Het is even door heen komen eerste paar afleveringen, maar daarna kon ik niet meer stoppen haha. Zeker waard om nog eens een poging te wagen (:

    [ bericht aangepast op 14 sep 2014 - 22:10 ]


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Ik kijk hem wel, en seizoen 5 is al begonnen. Zag vanmiddag toevallig EP 1 voorbij komen van seizoen 5. Ik vind sommige personages wel grappig, maar de uitwerking van de serie had op sommige punten wel beter gemogen..

    lovelyreads schreef:
    (...)

    Het is even door heen komen eerste paar afleveringen, maar daarna kon ik niet meer stoppen haha. Zeker waard om nog eens een poging te wagen (:


    Ja, ik heb het bij meerdere series gehad, dat ik er gewoon even doorheen moest, maar daarna gewoon verslaafd raakte haha. Ik denk dat ik morgen even opnieuw ga kijken.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Camaro schreef:
    Ik kijk hem wel, en seizoen 5 is al begonnen. Zag vanmiddag toevallig EP 1 voorbij komen van seizoen 5. Ik vind sommige personages wel grappig, maar de uitwerking van de serie had op sommige punten wel beter gemogen..


    Oh wat tof dat de eerste aflevering al klaar is! Ik vond de personages sterk neergezet en ben het met je eens dat sommige punten beter had gekund. Ik moest in het begin ook echt een beetje wennen aan seizoen 4


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass