• • The Battle Isn't Over •


    Alles is bedacht en eerder geopend door: Periwinkle. Ik heb het nu na haar vraag heropend.



    Het is 2003. De strijd van vijf jaar geleden, die iedereen heel veel verdriet heeft gedaan, is uiteindelijk gewonnen door het goede. Alles leek voorbij te zijn daarna. Iedereen probeerde alles te verwerken en langzaam door te gaan met het leven, maar wat als The Order Of The Phoenix op een dag schokkend nieuws krijgt? De Death-Eaters keren terug met drie nieuwe leiders. Namelijk niemand minder dan de drie kinderen van Voldemort. Jarenlang hebben ze zich schuilgehouden onder valse namen en families, omdat ze wisten hoe het zou aflopen. Zij zouden de nieuwe opvolgers worden, maar moesten niet gelijk in de spotlights staan. En nu? Nu is het tijd om opnieuw de strijd aan te gaan. Iedereen die in de laatste strijd heeft meegevochten wordt terug naar Hogwarts gestuurd voor hun eigen veiligheid. Maar is het wel zo veilig met de drie binnen de muren van de school. Gaat deze strijd nog meer dierbaren afpakken? Wie wint deze keer? Wat zijn de drie van plan nu ze weten wat ze niet moeten doen? Hoe lang kunnen de drie zich schuilhouden in de school terwijl ze duistere praktijken moeten regelen? Zullen de goede voorbereid zijn? Zoveel vragen, maar nergens in nog een antwoord op tot de moment dat hel losbreekt.


    Rollen •
    De leiders/ afstammelingen •
    • Luke Nemo Rosier aka Luke Nex Lestrange
    • KiliOfDurin
    • Darkelle 'Darke' Serena Malfoy aka Darkelle 'Darke' Serena Riddle • Periwinkle
    • Devilia “Devil” Scarlett Parks aka Devilia “Devil” Scarlett Riddle • Whisperings

    De bekende uit het verhaal •
    • Harry Potter • TinkerbelI
    [R]• Ron Weasley • RAB
    • Hermione Granger •
    [R]• Draco Malfoy • BarnOwl
    [R]• George Weasley • Volbeat
    • Angelina Johnson • KiliOfDurin
    • Ginny Weasley • Periwinkle
    [R]• Luna Lovegood • Curuxa
    • Neville Longbottom •
    • •
    • •

    Zelfverzonnen personages •
    [R]• Castany Emelia Sugar Malfoy • Pwettyness
    [R]• Damianne Katherine Stavros • BarnOwl
    [R]• • TheseWords
    [R}• • Disneyy
    • •
    • •



    Invullijstje •
    Rol •
    Naam •
    Leeftijd •
    Karakter •
    Uiterlijk •
    Bloed • Volbloed, Halfbloed of Modderbloedje
    Geschiedenis • Welke klachten heb je bijvoorbeeld nog van de Battle?Wat waren je beste vakken? Wat heb je gedaan na de Battle?
    Afdeling •
    Extra •



    Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • Hou het graag enigzinds realistisch/in overeenstemming met de boeken.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ is toegestaan. Anderen vermoorden of ernstig verwonden zonder toestemming natuurlijk niet.
    • Alleen KiliOfDurin of Periwinkle maken nieuwe topics aan.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 22:39 ]


    Bowties were never Cooler

    Mag Parkinson ook? Of is dit niet handig?


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Dat is misschien minder handig


    Bowties were never Cooler

    Parks kan wel


    Bowties were never Cooler

    Is goed dan doe ik dat.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Ik heb Chanel haar naam aangepast naar iets wat meer past. Dat door de lieve Melissa aka Beifong.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    En mag ik Ginny erbij? ^-^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jups. Ik ga ff stemmen en dan pas ik het aan


    Bowties were never Cooler

    Ik wil Luna! Kan dat?


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Ik vraag het nog even voor de zekerheid; is mijn personages ten eerste een afstammeling van Lord Voldemort? En wat voor achternaam moet ik haar dan geven?


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Whisperings schreef:
    Ik vraag het nog even voor de zekerheid; is mijn personages ten eerste een afstammeling van Lord Voldemort? En wat voor achternaam moet ik haar dan geven?


    Eh, in de tekst staat best duidelijk 'de drie kinderen van Voldemort'.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Luna mag

    En inderdaad, ze is een afstammeling van Voldie. Haar opgegeven achternaam is haar schuilachternaam. Waarschijnlijk is haar echte achternaam Riddle.


    Bowties were never Cooler

    Dat dacht ik al, maar ik vroeg het nog eventjes. Ik denk dat ze morgenavond komt, ik ga nu slapen want morgen heb ik een erg belangrijke toets.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Mag ik een meisje? Zelfverzonnen.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Succes

    En tuurlijk


    Bowties were never Cooler


    Rol • The boy who lived.
    Naam • Harry James Potter.
    Leeftijd • 23, 31 Juli 1980.
    Karakter • Harry is een lieve, behulpzame jongen. Hij helpt het liefst iedereen, en zal ook nooit, hoe erg hij die persoon ook haat, iemand in de steek laten. Hij is erg moedig, en gaat geen uitdaging uit de weg. Ook is hij erg zeker van zijn zaken, en als hij weet dat hij gelijk heeft, zal hij er alles aan doen om dat te laten blijken. Hij is erg koppig, en als hij iets in zijn hoofd heeft zal het ook gebeuren. Hij is vrijwel altijd eerlijk, maar als hij de waarheid tenkosten van iemand waar hij van houd moet spreken, zal hij zijn mond houden. Hij kan aardig boos worden, en is dan voor niks bang, maar toch is hij niet in staat om iemand te vermoorden, of om iemand vreselijk pijn te laten lijden. Hij houd ontzettend veel van zijn familie en zijn vrienden, en heeft dan ook alles voor hun over. Hij offert liever zichzelf op dan dat hij iemand pijn laat doen.
    Uiterlijk • Harry is rond de 1.65, wat niet erg lang is voor zijn leeftijd. Hij is vrij tenger gebouwd, en heeft een vrij bleke huid. Hij heeft op zijn voorhoofd een litteken in de vorm van een bliksemschicht, die hij overgehouden heeft aan de nacht dat Voldemort de gruwelijke moord op Harry's ouders pleegde. Harry heeft blauwe ogen, waar nog steeds het klassieke ronde brilletje voor zit. En hij heeft zwart haar, wat meestal door de war of in een scheiding zit.
    Bloed • Volbloed.
    Geschiedenis • Harry heeft altijd bekend gestaan als de boy who lived omdat hij de enigste is die de vloek des doods overleefd heeft. Sinds zijn ouders er niet meer waren heeft hij altijd bij zijn oom en tante gewoond, en niet met plezier. Sterker nog, hij had een hekel aan ze, ondanks dat ze zijn familie zijn. Toen hij de brief van Zweinstein kreeg was hij dan ook dolgelukkig toen hem verteld werd dat hij kon toveren, en vooral dat hij bij zijn tante en oom weg kon. In elk jaar op Zweinstein heeft hij wel iets meegemaakt, en mist het nu dan ook ontzettend. Daarom is hij stiekem, ondanks de serieuze omstandigheden, blij dat hij weer op Zweinstein is. Harry is met Ginny Wemel getrouwd, en hebben samen een acht maanden oud zoontje genaamd James Sirius Potter. Harry is erg gelukkig met zijn gezinnetje, en houd ontzettend veel van ze.
    Afdeling • Gryffindor.
    Extra •

    De rest komt later.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2014 - 20:17 ]


    How far is far