• • The Battle Isn't Over •


    Alles is bedacht en eerder geopend door: Periwinkle. Ik heb het nu na haar vraag heropend.



    Het is 2003. De strijd van vijf jaar geleden, die iedereen heel veel verdriet heeft gedaan, is uiteindelijk gewonnen door het goede. Alles leek voorbij te zijn daarna. Iedereen probeerde alles te verwerken en langzaam door te gaan met het leven, maar wat als The Order Of The Phoenix op een dag schokkend nieuws krijgt? De Death-Eaters keren terug met drie nieuwe leiders. Namelijk niemand minder dan de drie kinderen van Voldemort. Jarenlang hebben ze zich schuilgehouden onder valse namen en families, omdat ze wisten hoe het zou aflopen. Zij zouden de nieuwe opvolgers worden, maar moesten niet gelijk in de spotlights staan. En nu? Nu is het tijd om opnieuw de strijd aan te gaan. Iedereen die in de laatste strijd heeft meegevochten wordt terug naar Hogwarts gestuurd voor hun eigen veiligheid. Maar is het wel zo veilig met de drie binnen de muren van de school. Gaat deze strijd nog meer dierbaren afpakken? Wie wint deze keer? Wat zijn de drie van plan nu ze weten wat ze niet moeten doen? Hoe lang kunnen de drie zich schuilhouden in de school terwijl ze duistere praktijken moeten regelen? Zullen de goede voorbereid zijn? Zoveel vragen, maar nergens in nog een antwoord op tot de moment dat hel losbreekt.


    Rollen •
    De leiders/ afstammelingen •
    • Luke Nemo Rosier aka Luke Nex Lestrange
    • KiliOfDurin
    • Darkelle 'Darke' Serena Malfoy aka Darkelle 'Darke' Serena Riddle • Periwinkle
    • Devilia “Devil” Scarlett Parks aka Devilia “Devil” Scarlett Riddle • Whisperings

    De bekende uit het verhaal •
    • Harry Potter • TinkerbelI
    [R]• Ron Weasley • RAB
    • Hermione Granger •
    [R]• Draco Malfoy • BarnOwl
    [R]• George Weasley • Volbeat
    • Angelina Johnson • KiliOfDurin
    • Ginny Weasley • Periwinkle
    [R]• Luna Lovegood • Curuxa
    • Neville Longbottom •
    • •
    • •

    Zelfverzonnen personages •
    [R]• Castany Emelia Sugar Malfoy • Pwettyness
    [R]• Damianne Katherine Stavros • BarnOwl
    [R]• • TheseWords
    [R}• • Disneyy
    • •
    • •



    Invullijstje •
    Rol •
    Naam •
    Leeftijd •
    Karakter •
    Uiterlijk •
    Bloed • Volbloed, Halfbloed of Modderbloedje
    Geschiedenis • Welke klachten heb je bijvoorbeeld nog van de Battle?Wat waren je beste vakken? Wat heb je gedaan na de Battle?
    Afdeling •
    Extra •



    Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • Hou het graag enigzinds realistisch/in overeenstemming met de boeken.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ is toegestaan. Anderen vermoorden of ernstig verwonden zonder toestemming natuurlijk niet.
    • Alleen KiliOfDurin of Periwinkle maken nieuwe topics aan.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 22:39 ]


    Bowties were never Cooler

    Ugh..
    Ik twijfel tussen twee personages voor mijn rol.
    Ik heb de lieve Lily uit Ravenclaw, en dan heb ik ook nog de Rosalie, van slytherin..
    Dillema..
    Iemand die me kan helpen kiezen? cx

    [ bericht aangepast op 23 maart 2014 - 15:14 ]


    Little do you know

    Julia is wat tegenstrijdig, want ze geeft zowel Voldemort als de rest van Hogwarts de schuld. Daarbij is het, denk ik persoonlijk, niet realistisch dat studenten makkelijk Unforgivable Curses op elkaar afvuren als ze hier niet op zijn getraint. Ook is ze volgens jou zowel erg lief en geduldig, als verwent en snel geirriteerd met een groot deel van de magische wereld...

    Ik weet niet wat Naomi hiervan vind. Het blijft haar topic en beslissing


    Bowties were never Cooler

    Laat maar, ik heb eigenlijk helemaal geen zin om mee te doen


    Keep your head up, keep your heart strong

    Mag ik een zelf verzonnen meisje? En kan het zijn dat zij de dochter is van Oliver Wood en een onbekende vrouw? Zo ja, kan ze dan in het eerste leer jaar zitten?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jammer

    En dat kan niet, want zo lang is dat niet geleden. Dan zou hij al vader moeten zijn toen hij Hohwarts verliet


    Bowties were never Cooler

    Een meisje kan natuurlijk wel


    Bowties were never Cooler

    Kan ze in het eerste of tweede jaar zitten?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Dat mag zeker wel


    Bowties were never Cooler


    • Rol •
    Leeringe
    • Naam •
    Lily Alisson Thomson
    • Leeftijd •
    16 jaar, geboren op 5 Mei 1987
    • Karakter •
    Lily is Sluw, Ambitieus, Trots, en ze zal nooit zo maar opgeven. Als ze iets wil dan gaat ze er voor en het maakt haar niet uit wat anderen er van vinden, zolang ze er zelf maar blij mee is is het goed. Verder is ze erg Leergierig, Nieuwsgierig en heeft ze graag gelijk. Ze voert makkelijk een discussie, en door haar trots zal ze niet snel toegeven dat zij de gene is die fout zit. Dit zal ze enkel doen als degene waar ze mee discusseert haar dierbaar is of als het iemand is die ze erg respecteert. Ze is aardig tegen haar vrienden en zal ook altijd voor hen op komen als dat nodig is. Lily is ook erg beschermend over haar vrienden, ze is echter niet de dapperste. Lily is bang in het donker en ze heeft een fobie voor kleine dieren zoals insecten.
    Lily is erg kwetsbaar maar laat dit nooit aan de buitenwereld zien, ze heeft er een hekel aan als mensen medelijden tonen en voelt zich dan zwak. Ze wil zich niet zwak moeten voelen dus zul je haar nooit zien huilen, er staat altijd wel een lach op haar gezicht-ookal is die niet altijd gemeend- Zelfs haar vrienden weten niet echt van haar 'problemen', ze schaamt zich er voor en wil haar vrienden niet met haar problemen opzadelen.
    Lily houdt van lezen, schrijven en tekenen. Dit doet ze vaak in de late avonduren. 's Middags vind ze het vooral leuk om met haar vrienden rond te hangen in en om het kasteel en / of voor Quiditch te oefenen. Het meerendeel van haar vrienden is Slytherin, dit vooral omdat ze redelijk op één lijn met ze zit. Het geen wat haar een Ravenclaw maakte was dat ze zo slim en leergierig is.
    Ze vind het leuk om grappen uit te halen met anderen en ook dit doet ze dan ook redelijk vaak.
    • Uiterlijk •
    Lily is een tenger meisje met niet veel vrouwlijke rondingen. Ze heeft een lichte huidskleur maar niet enorm licht. Haar haren zijn stijl hebben een kastanje bruine kleur en ze heeft meestal twee kleine vlechtjes aan de kanten van haar gezicht. Ze is hier ooit mee begonnen en doet het nu eigenlijk altijd, enkel wanneer ze zich verslapen heeft doet ze dit niet, haar vrienden en de meeste Professors hebben het dan ook vrijwel altijd door als Lily zich weer eens verslapen heeft.
    Haar ogen hebben een groenbruine kleur en zijn altijd wel omringd door een stel zwart gemaakte wimpers en een zwart lijntje oogpotlood.
    Lily heeft een bijna rond gezicht en als ze lacht ontstaan er kuiltjes in haar wangen, iets wat ze soms vreselijk vind.
    Met een lengte van 1.68 heeft ze een gemiddelde lengte voor haar leeftijd.
    • Bloed •
    Volbloed
    • Geschiedenis •
    Lily kent een vrolijke kindertijd, maar in haar eerste jaar op Hogwarts eindigde dit al snel. The Battle Of Hogwarts zat er aan te komen en haar ouders hadden mee gevochten aan de kant van Hogwarts. Maar toen alles voorbij was trof ze haar Vader aan bij het roerloze lichaam van zijn vrouw, Lily's moeder. Haar vader is de zelfde niet mee sinds dat moment, hij heeft een kort lontje en enorm losse handjes. Lily was daar vaak genoeg slachtoffer van.
    Ze was dan ook erg opgelucht toen ze te horen kreeg dat Hogwarts op nieuw geopend werd en ze er weer een mocht om lessen te gaan volgen.
    Sindsdien is ze enkel in de Zomervakantie thuis en negen van de tien keer verblijft ze ook wel bij vrienden.
    • Afdeling •
    Raveclaw
    • Extra •
    -

    [ bericht aangepast op 24 maart 2014 - 20:30 ]


    Little do you know

    Ik schrijf me toch uit


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Jammer


    Bowties were never Cooler


    Rol • Een leerlinge.
    Naam • Jacky ''Jace'' Defelicé Olivia Lightwood.
    Leeftijd • Jace is 14 jaar oud en zit in het vierde jaar.
    Karakter • KOMT
    Uiterlijk • KOMT
    Bloed • Halfbloed. Moeder een dreuzeltelg en vader een tovenaar.
    Geschiedenis • Jace was ongeveer 8 toen the battle begon. Haar ouders vochten mee, en zij
    was bij haar grootouders. Haar ouders zijn in de strijd overleden. Zij en haar broer;Frank,
    wonen nu bij hun grootouders. Frank zit in Hufflepuff en het zesde jaar.~WORDT UITGEBREID!
    Afdeling • De hoed twijfelde tussen Gryffindor en Hufflepuff. Maar het is Gryffindor geworden.
    Extra • KOMT


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik was ziek dus kon ik mijn rol niet invullen
    Ik vul Ron morgen in


    Spoiler alert: you will save yourself

    Zullen we binnekort toch maar beginnen?


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    Zullen we binnekort toch maar beginnen?


    Ik denk dat dat wel handig is, aangezien ik het gevoel krijg dat het anders een beetje dood loopt hier..


    Little do you know