• Dertien jaar na de grote oorlog kwam er een groep non-benders opzetten die met hun machtige wapen de wereld in hun greep kreeg. Een nieuw tijdperk van onderdrukking brak aan. De earth-, water-, air- en firebenders werden vermoorden of gevangen gezet. Langzaamaan verdween het verzet tegen de non-benders. Ze kwamen aan de macht en sindsdien is er nergens meer iets van een bender te bekennen - ten minste, dat is wat ze denken.
    Diep in de bossen, afgelegen van de mensheid is er in de laatste paar jaren een dorpje van benders ontstaan, die samen een plan smeden om de wereld te verlossen van jarenlange onderdrukking en hun eigen land op te eisen. Dagen, weken en maanden gaan voorbij, besteed aan het oefenen en het bedenken van tactieken. Ze staan op voor hun rechten en ze gaan hun vermiste familieleden, vrienden en geliefden wreken. Uiteraard lopen ze risico door de wekelijkse tocht van de non-benders, die nog altijd actief zoeken naar benders. Hierdoor zijn ze gedwongen om van plaats naar plaats te trekken en zich telkens te verstoppen of voor te doen als non-benders. Er zijn echter nog problemen tussen verschillende stammen als gevolg van de laatste oorlog, maar zodra de groep sterk genoeg is, vallen ze aan.


    REGELS
    - Minimaal 200 woorden
    - 16+ is toegestaan, maar hou het wel netjes
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Voor OOC wordt nog een praattopic aangemaakt
    - Elkaar niet buitensluiten
    - Geen perfecte personages - Mary sue's of Gary Stu's, dus
    - Reserveringen blijven 48 uur staan, tenzij je een goede reden hebt om het later in te vullen
    - Geen bestaande karakters
    - Alleen Lizor of Occult maken een nieuw topic aan.


    ROLLEN
    Non-benders - Vrij: 2 non-benders (één mannelijk en één vrouwelijk, of twee mannen)
    Leider: Roman Sadarias Jaw - WillNotLearn
    - Scarlett Kathy Sophia-ann Woodward - Pwettyness
    - Gereserveerd voor Wherewolve
    - Drace Seorgio Nöhl - Requille
    - Kutukan Udara - Maximesa
    -
    -

    Firebenders - VOORLOPIG VOL
    Leider: Adelyn Chloe Cavett - Occult bliksemstuurder
    - Dreogan Kaeleb Aiden Kasai - Lizor
    - Zuko achternaamloos - Pumbaa
    - Griffin Blake Abelli - WillNotLearn bliksemstuurder
    - Mitchell Elliott Adams - Adamlicious
    - Mori Jillian Moine - Matata
    - Beaudyn 'Beau' Céri Daneaux - Adamou


    Waterbenders - Vrij: 1 bender (mannelijk)
    Leider: Thorn Enzo Rhys - Nephele
    - Aislinn Sadie Lo - Occult bloedstuurder
    - Eathelyn Avariella Mason - Lizor Healer
    - Ember Ava Rhys - Nephele
    - Ethan Elliot Lancaster - Leshley
    - Zacharias "Zach" Louis Moreno Cortez - Pwettyness bloedstuurder
    -

    Airbenders - Vrij: 1 bender (mannelijk)
    Leider: Beristirahat Elang Oboku - Maximesa Soundbending
    - Ohndrea Shantelle Auracle - Jafar
    - Tashi Manik - Pabu
    - Eloise Aurora Raven - Sitara
    - Jet Fang - VladiFerr
    - Ming Shy - Quart
    -

    Earthbenders - Vrij: 1 bender (vrouwelijk of mannelijk)
    Leider: Eris Lin Beifong - Beifong Metaalstuurder
    - June Asato - Vladiferr Zandstuurder
    - Haru Manik - Pabu
    - Dimitri Blaze Valentin - Requille
    - Hunter Jackson - ShiningLight
    - Haldor Jackson - ShiningLight
    -


    Hou er rekening mee dat niet elke leider vrouwelijk kan zijn en áls ze dat is, het natuurlijk niet een verlegen, schattig meisje is. Bloedstuurders, metalbenders en bliksemstuurders komen niet vaak voor en er mogen er dus ook niet meer dan 2 per stam zijn. Ook weten wij dat RPG's over The Last Airbender vaak doodbloeden, dus we hebben onze best gedaan om iets van een verhaallijn te bedenken. Een non-bender kan dus niet randomly bevriend raken met een bender, dit gaat geleidelijk en bijna niet - ook geven wij aan wanneer het dag en nacht wordt, zodat het een beetje logisch en smooth loopt.
    And nope, geen Avatar in deze RPG.

    Dus, veel plezier!

    BEGIN:
    Voor de benders: ze zijn er achtergekomen dat de non-benders sporen hadden gevonden en hierdoor moesten ze verder trekken. Ze zijn nog dieper het bos ingegaan en zijn nu bezig met het opzetten van hun kamp.
    Voor de non-benders: zij zijn nog steeds op zoek naar de benders. Het is echter al bijna avond - de zon gaat bijna onder, dus er dreigt wat meer gevaar dan normaal. Ze kunnen er voor kiezen om terug te gaan naar hun dorp, of om verder te zoeken en kampen op te zetten.

    Weer: warm, maar nu de avond nadert, koelt het langzaam af.
    Tijd: Rond 19:30

    MEDEDELING
    Vanaf nu komt er een wachtschema, dit houdt in dat elke avond twee benders uit het kamp op de wacht moeten staan. Occult en ik stellen dat zelf samen. Tijdens deze wachten kunnen er bijvoorbeeld aanvaringen met non-benders ontstaan (dan moet het kamp wakker gemaakt en geëvacueerd worden) of er kunnen ruzies/vriendschappen of wat dan ook ontstaan. Het is vooral bedoeld dat iedereen een keer met elkaar rpg't, dat houdt het wat levendiger.

    De wachten voor de eerste drie nachten:
    Nacht 1
    - Mori Jillian Moine - Matata - Fire
    - Zuko achternaamloos - Pumbaa - Fire

    Nacht 2
    - Aislinn Sadie Lo - Occult bloedstuurder - Water
    - Jet Fang - VladiFerr - Air

    Nacht 3
    - Tashi Manik - Pabu - Air
    - Hunter Jackson - ShiningLight - Earth


    Praattopic
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 11:13 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mijn topics [:


    Don't be like the rest of them, darling

    Mijn topics.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Mijn topics.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mijn topics.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mijn topics †


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Nephele schreef:
    Mijn topics †


    That is a perfect copy of reality.

    MT


    'He is very brave and very wise, that's why he is known as the great prince of the forrest.' Bambi's Mother

    Zuko ~ Vuur

    Met een flinke dagmars achter de rug haal ik mijn rugzak van mijn schouders af en begin op de open plek, die midden in het bos ligt, mijn tentje op te zetten. Het is een vrij simpel ding met een soort wigwam-principe. Na een minuut of vijftien staat hij overeind zonder een al te hoog risico op instorten. Ik heb wel eens gehad dat mijn tentje niet goed stond en midden in de nacht ineenkletterde met als gevolg een stuk of tien stresskippen die dachten dat het kamp aangevallen werd. Maar nu staat hij hopelijk stevig genoeg.
    Ik rol mijn matje uit op de grond en maak een paar kuiltjes in de grond waar ik mijn kaarsen in kan zetten. Niet dat ik bang ben voor het donker, integendeel, maar ik wil gewoon altijd wat vuur bij de hand hebben zodat er, als er een aanval komt, geen tijd verloren gaat met het produceren van vuur, wat in mijn geval altijd behorlijk wat tijd in beslaag neemt. Ik dump mijn rugzak naast mijn matje en sla de flap die voor de ingang van mijn tent hangt opzij. Ik stap door het ronde gat en kijk het kamp rond. Links en rechts zijn mensen druk in de weer met van alles en nog wat. Mijn tentje staat aan de rand van de open plek, pal naast de bomen. Ik ga op de omgevallen boom zitten die naast mijn tentje staat en geniet nog even van de laatste zonnestralen.


    -

    Mijn topics


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    mt
    oeh, na mn hockey ga ik schrijven :D


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Adelyn Chloe Cavett • vuur
    Ik was net klaar met het opzetten van mijn tent; hij was redelijk groot in vergelijking met de andere tentjes, maar ik had zo mijn ruimte nodig. Tevreden keek ik naar mijn eindresultaat en lichtelijk vermoeid bond ik mijn donkere haarlokken in een rommelige staart. Ik keek even het kamp rond; sommige firebenders voerden weer eens niks uit, maar het was hun probleem als ze vannacht op de koude grond moesten slapen. Ze zochten het maar lekker uit.
    Ik liep mijn tent binnen en plofte op het matje waar ik op sliep. Een klein olielampje stond in de hoek, ervoor zorgend dat ik iets van licht had, binnen mijn tent. Ik trok mijn dekentje uit mijn tas en legde deze klaar, evenals mijn kussen; ik wilde vroeg slapen, zodat ik er morgen weer tegenaan kon. Het was een behoorlijke hectische dag geweest. We waren allemaal moe door alle stress en een paar paniekzaaiers onder ons.
    Ik trok mijn kleding tot op mijn ondergoed uit. Het zat helemaal onder het zand en was vies, dus trok ik mijn schone kledij weer over mijn hoofd. Ik viste een washandje uit mijn rugzak en liep weer naar buiten toe, van plan om een bron van water op te zoeken zodat ik mezelf kon wassen.

    Aislinn Sadie Lo • Water
    Onhandig probeerde ik mijn tentje weer in elkaar te zetten nadat deze was ingestort. Elke keer weer had ik er problemen mee; dit was duidelijk niet voor mij weggelegd. Toen hij eindelijk een beetje rechtop stond, zakte mijn tent weer hopeloos in elkaar. Een verslagen zucht rolde over mijn lippen en ik leunde tegen een boom aan, om me vervolgens voorzichtig op de grond te laten zakken. Mijn 'tent' had ik bewust wat verder van iedereen neergezet. Ik kon er niet tegen als het té druk was, zoals vandaag; het liet me stressen, en als ik stress heb, doe ik rare dingen. Ik liet mijn blik weer op mijn tentje vallen, dat er als een hopeloos hoopje bij lag. Ik besloot dat ik het morgen opnieuw zal proberen; ik sliep voor één keer wel even in de open lucht. Ik had mijn slaapzak en kussentje, ik redde me prima. Hoopte ik.
    Ik trok mijn knieën op en keek naar de lucht boven ons, waar ik nog net de eerste sterren tussen het bladerdek kon zien. Onbewust krulden mijn mondhoeken lichtjes omhoog. Ik hield van de natuur - het was rustgevend. Ik kon me nog herinneren dat ik als klein meisje wel úren naar de sterren kon staren, zonder verveeld te raken. Een windbriesje zorgde ervoor dat mijn haren even opwaaiden. Een rilling kroop over mijn rug en kippenvel ontstond op mijn bleke huid. Ik beet op mijn onderlip. Oké, nee, ik kon absoluut niet buiten slapen.

    [Een beetje kort, muh.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mitchell Elliott Adams ~ Vuur

    Ik haalde diep adem. We moesten verder trekken, omdat de non-benders steeds achter ons aan zitten. Ik zette m'n spullen op de grond, en haalde m'n tentje uit de zak waar hij in zat. Op de vorige plek was het best wel gezellig, en de natuur was daar super mooi. Bij het vorige gevecht stond iedereen raar naar me te kijken, omdat m'n oogkleur ineens veranderde. Ach ja, daar heb ik mee leren leven. Na ongeveer 20 minuten staat m'n tentje stevig, ik heb de haken extra vast in de grond gezet. Vorige keer zakte m'n tentje bijna in elkaar, omdat er een storm raasde. Die storm blies bijna m'n tentje omver, maar er waren wel meer die last hadden van een tentje die bijna inelkaar zakte. Zodra ik m'n spullen een soort van opgeruimd heb, ga ik op een boomstronk zitten. Ik heb nog enkele minuten nodig, voor ik weer helemaal 'opgeladen' ben. Ik kijk om me heen, en zie dat er nog andere benders zijn die hun tentje opzetten. Ik kijk vervolgens naar de lucht, en geniet nog even van de zonsondergang. Dat vind ik altijd het mooiste van de dag, waarom weet ik niet precies.


    "A star has no meaning without a starlight" - Ravi

    Eloise Aurora Raven - Lucht
    Met mijn behendige vingers bind ik de laatste touwtjes aan de bomen vast. Ik kijk trots naar het resultaat, een zijl gespannen tussen twee bomen. Mijn eigen tent staat al geruime tijd overeind en mijn spulletjes zijn uitgestald. Ik voel een briesje langs mijn huid gaan en weet dat het een koude nacht word. Ik trek een vest uit mijn tas en neem me voor om even een rondje door het kamp te maken en te kijken of dat ik nog iemand kan helpen met zijn of haar tent.
    Het kamp is klein en er valt niet veel te helpen, ik kruip dus maar in mijn tent en rits hem achter me dicht. Ik kan toch nog niet slapen en ga op mijn rug op het matje liggen. Ik sluit mijn ogen en hoor de wind langs mijn tent suizen. Het is vandaag warm geweest, onder het lopen naar de nieuwe locatie hadden we verscheidene keren moeten stoppen om wat te drinken en uit te rusten.
    Ik wrijf in mijn ogen en trek wat gemakkelijkere kleding aan. Ik schud mijn kussen op en pak mijn boek er bij. Buiten hoor ik de andere nog stoeien met hun tenten en ik probeer me te concentreren op de letters, iets wat moeilijk gaat want ik ben heel ergens anders met mijn gedachten.


    'He is very brave and very wise, that's why he is known as the great prince of the forrest.' Bambi's Mother

    [mt]

    June Asato - Aarde.

    Ik bewoog mijn voeten van links naar rechts om vervolgens mijn vuisten hard de lucht in te duwen. Twee puntige rotsen kwamen omhoog en kwamen tot stil stand toen ze elkaar kruiste. Ik gooide er een zeil overheen en de punten zette ik vast in de grond met sturing. Met een flinke uithaal van mijn linkervuist en een verschuiving van mijn rechtervoet kwam er een achterkant. De voorkant flappen van het zeil vielen voor de ingang van mijn 'tent'. Ik gooide een matje neer op de grond en liep iets naar achter om het eindresultaat te bekijken. Het was voor mijn doen best te doen. Later zou ik het wel wat beter in elkaar zetten, maar voor nu was het goed. Een pluk haar kwam irritant voor mijn ogen te hangen en gelijk bond ik het in een knot met een elastiekje dat om mijn pols zat. Een frisse verademing kwam vrij in mijn nek en ik ademde even diep in. Ik liep naar de eerste te beste boom die dichtbij mijn tent stond en stootte mezelf een paar meter de lucht in. Ik belande half in evenwicht op een tak en viel gelijk bijna weer omlaag. Met een kreun trek ik mezelf overeind door me tegen een tak af te zetten en toen stond ik in evenwicht. De wind ging zachtjes door de takken van de boom en deed de blaadjes ritselen. Rustig ging ik zitten op de tak en leunde met mijn rug tegen de bast van de stam aan. Ik kon een deel van ons kamp zien en meende aan dat als ze mijn hulp nodig zouden hebben ik wel werd geroepen. Sowieso zou ik even bij de tweeling kijken. Zien hoe het met ze ging tot nu toe. Uit mijn zak haalde ik een grijs/bruine steen die ik had meegenomen uit de straten van de stad waar ik vroeger leefde. Ik liet het zachtjes door mijn vingers gaan en staarde er gefascineerd aan.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 15:04 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Zuko ~ vuur

    Vanaf mijn boomstam keek ik toe hoe iedereen moeilijkheden had met zijn of haar tent. Sommigen hadden binnen een kwartiertje hun tent stevig staan en anderen lieten hun tent keer op keer instorten. De vaker de tent opnieuw opgezet werd, des te sneller leek hij weer in elkaar te zakken. Zo ook de tent van Aislinn. Ze zat half onderuitgezakt tegen een boom aan, kijkend naar de lucht terwijl haar tent als een hoopje doek en stokken voor haar lag. Ik zuchtte. Hopeloos.
    Ik sprong op en wandelde met grote passen in de richting van het meisje. Zonder haar aan te kijken pakte ik de stokken en zette ze een voor een stevig in de grond. Welke vorm haar tent normaal gesproken had wist ik niet, dus ik probeerde maar wat te improviseren. Fijn dat ze eventjes meehielp.
    Ik snapte nog steeds niet waarom mensen zich überhaupt bij het kamp aansloten als ze zichzelf amper konden redden. We waren dan wel een groep, maar uiteindelijk was het toch ieder voor zich. Zo beleefde ik het althans. Ik liep verder om nog een stok in de grond te steken. Het werd een soort paviljoenachtig geheel. Tenminste, zo zag het er nu naar uit. Met mijn gedachten bij de vraag waarom niemand nou ooit eens een keer voor zichzelf kon zorgen zette ik de tent op.


    -