• Eh, nou ik ben al bijna een jaar op een jongen verliefd.
    en ik weet niet hoe ik het moet zeggen, want we hebben ook een klassenfeest al.
    en ik wou het dan zeggen, maar sommige zeggen dat je het moet laten zeggen door je vriendinnen.
    maar ik vertrouw ze niet helemaal eigenlijk, en me vriendin had ook al gezegt dat ze op hem was, maar hij lachte haar uit.
    ik wil niet voorschut staan, en ik weet helemaal niet hoe ik het hem zeggen moet?
    als ik naar hem kijk, op school want we zitten ook in hetzelfde groepje in de klas, dan kijkt hij mij aan. ik weet niet echt wat ik nu moet doen?

    Slipje in zijn tas stoppen, dat is wel het juiste signaal geven.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Je moet gewoon 'Hoi,' zeggen. Daarna hem apart nemen, rustig ademhalen en het dan zeggen. Het is dom om mensen, die je niet eens vertrouwt, er op af te sturen. En al zou je ze wel vertrouwen, dan zal het toch misschien verkeerd overkomen bij hem omdat je het zelf niet zei.


    26 - 02 - '16

    Oke dit doet me echt terug denken aan de basisschool jaren. De jongens die meisjes vies vinden en je uitlachen wanneer je verliefd op ze bent en vriendinnen er op af sturen waarvan er één altijd ook verliefd is op hem. Gosh, nu voel ik me oud hahahaha.
    Nee oke, ehm. Stuur je vriendinnen er zeker NIET op af want dat is gewoon super slecht. Je moet zelf op hem afstappen en het vertellen. Als hij je uitlacht is hij het niet waard en ga je gewoon verder met je leven :')
    Succes.


    Sometimes it's best not to care.

    Deilia schreef:
    Slipje in zijn tas stoppen, dat is wel het juiste signaal geven.


    Nou ja zeg, zo'n reactie is toch totaal onnodig?
    Als je haar niet wil/kan helpen geef dan geen reactie. Maar dit vind ik echt niet kunnen.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Btw, neem het aan van een jongen,
    Het is totaal niet erg als je zelf op hem af stapt.
    Dat is vaak zelfs nog beger dan je vriendin erop af te sturen.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Loop er zelf op af en vertel het hem rustig. Ik denk niet dat jongens het zo leuk vinden als je iemand anders stuurt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    dankje voor jullie tips, maar hij lachte mijn vriendin ook uit, en ik weet dat ik die vriendin ook niet echt meer vertrouw.

    0Angelwings0 schreef:
    dankje voor jullie tips, maar hij lachte mijn vriendin ook uit, en ik weet dat ik die vriendin ook niet echt meer vertrouw.

    Misschien heeft ze dat gezegd om jou bang te maken? Of heeft ze het op een hele rare manier aan hem gebracht ofzo.
    Of ze ziet gewoon spoken.
    Stuur vooral niet je vriendinnen op hem af, dat maakt het voor hem alleen maar ongemakkelijk. Hij zal het op prijs stellen als je zelf naar hem toe komt.
    Op het klassenfeest vertellen is een goed idee! Wees gewoon jezelf, praat wat met hem en vertel het rustig ^^


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    maar ehm, ik ben echt bang hoe moet ik hem meekrijgen, en waar moet ik het hem ooit vertellen? ..

    Gewoon. Vraag hem rustig of hij even mee wil komen waar jullie alleen zijn en zeg 't dan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.