• 2O Maart, 2O14 • International Day of Happiness


    Vandaag – 2O Maart – is het de internationale dag van "happiness", oftewel geluk.

    Ge • luk (het ; o)
    1. Gunstige loop van omstandigheden – Voorspoed
    2. Aangenaam gevoel van iemand die zich verheugd


    Gedurende de internationale dag van het geluk, is het de bedoeling dat personen elkaar "gelukkig" maken door het schenken van simpelweg een glimlach (waarvan de waarde vaak wordt onderschat in de maatschappij).

    Wie zou jij graag een glimlach willen schenken, om diegene geluk te wensen op deze dag? (:




    Bron

    [ bericht aangepast op 20 maart 2014 - 15:02 ]


    Ik ga eens egoïstisch doen, en zeggen; mezelf.
    Ik denk dat als je zelf al vrolijk rondloopt en glimlacht, dat dat aanstekelijk werkt op de mensen die rondom je leven ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb hier nog nooit eerder van gehoord, maar ik vind het een erg mooi initiatief. Eindelijk eens iets vrolijks. ^^

    En oh, heel veel mensen. Mijn geweldige zusje, een vriendin wiens ouders gaan scheiden, een andere oude vriendin, mijn tante, Jip, Yolanda, Jolein, Kim, Jaimy en nog zoveel anderen, zowel in het echt als op Q. Iedereen verdient een glimlach. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn moeder voornamelijk, die zie ik immers al veel te weinig.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb vanochtend iedereen op facebook een Gelukkige eerste dag van de lente gewenst.
    Ik hoop dat ik daar wat mensen blij mee heb gemaakt ^^


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Mijn vrienden, zowel in het echt en op Quizlet. Ik lach best vaak, maar ik vind het zelf erg fijn om iemand te zien lachen. ;3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Square schreef:
    Ik heb hier nog nooit eerder van gehoord, maar ik vind het een erg mooi initiatief. Eindelijk eens iets vrolijks. ^^

    En oh, heel veel mensen. Mijn geweldige zusje, een vriendin wiens ouders gaan scheiden, een andere oude vriendin, mijn tante, Jip, Yolanda, Jolein, Kim, Jaimy en nog zoveel anderen, zowel in het echt als op Q. Iedereen verdient een glimlach. (:


    That's me! c: (nu glimlach ik daardoor)

    Ik gun heel veel mensen een glimlach, zoals anderen waarschijnlijk ook zullen zeggen. Vrienden, maar ook onbekenden oh en daklozen. Vooral daklozen (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Een vriendin van me. Ze heeft het moeilijk de laatste tijd en ik wil haar weer zien lachen.

    Niet nog zo'n dag.
    Aight, ik heb al een flesje naar iemands hoofd gesmeten vandaag dus ik ben goed op weg :Y)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Laat vandaag nou juist absoluut geen gelukkige dag voor mij zijn. :'D

    Maarreh, ik gun het iedereen die het verdient.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Memoria schreef:
    Mijn vrienden, zowel in het echt en op Quizlet. Ik lach best vaak, maar ik vind het zelf erg fijn om iemand te zien lachen. ;3


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Maar... ik heb geen zin om een hele waslijst op te noemen...
    Acht, ik zal er best wel een paar vergeten, maar goed. Neem het niet te persoonlijk op, haha.

    Michelle, Catnip, Noa, Lotta, Melissa, mijn hele familie, mijn vrienden, andere Michelle, iedereen uit het kletscafé, ...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Al schreef:
    Maar... ik heb geen zin om een hele waslijst op te noemen...
    Acht, ik zal er best wel een paar vergeten, maar goed. Neem het niet te persoonlijk op, haha.
    (...)

    Glad you accepted that I don't hate you :Y)
    Haha, kidding. Je bent geweldig.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Waarom zie ik dat nu pas!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt