• Ik moet dus een eindwerk maken voor wiskunde. Het gaat hier om statistiek. Ik ga 100 mensen rond de 15 jaar oud moeten ondervragen.
    Ik moet een onderwerp zoeken, waarmee ik vier vragen kan opstellen:
    -Een ja/nee vraag
    -Een multiple-choice vraag
    -Verdeling zonder klassen (cijfers moeten dicht bij elkaar liggen)
    -Verdeling met klassen (cijfers mogen ver uit elkaar liggen)


    Het moeilijke is dat het een origineel onderwerp moet zijn en dus niet roken, internet, telefoons, vakantie. Anders gaat de lerares het namelijk niet goedkeuren. Ik heb echt geen inspiratie en ik ben hier al een week over aan het nadenken.

    Dus: Wie is zo lief om mij even te helpen en een onderwerp te bedenken? :3


    Alvast bedankt! x

    [ bericht aangepast op 31 mei 2014 - 20:29 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Fangirlen/Fanboyen? :')
    Eigenlijk heb ik echt geen idee.


    wat was dit ookalweer

    Wat jongeren/tieners vinden van al dat heisa rond het WK. Over alles in Rio. Nu komt er juist pas aandacht aan de mensen daar, terwijl we er voor bijna niets van hoorden.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Boeken/verhalen, films, muziek, eten? Dit is wat mij het eerste binnen schoot.

    1. Hou je van lezen? (Ja/nee vraag)
    2. Van wat soort boeken/verhalen hou jij/houdt u? En dan meerdere genre's waaruit ze kunnen kiezen (Multipule - choice vraag)

    Ik snap niet echt wat je met de laatste vragen, moet vragen dus vandaar dat die er niet bij staan.


    Physics is awesome

    Tuk schreef:
    Boeken/verhalen, films, muziek, eten? Dit is wat mij het eerste binnen schoot.

    1. Hou je van lezen? (Ja/nee vraag)
    2. Van wat soort boeken/verhalen hou jij/houdt u? En dan meerdere genre's waaruit ze kunnen kiezen (Multipule - choice vraag)

    Ik snap niet echt wat je met de laatste vragen, moet vragen dus vandaar dat die er niet bij staan.

    Bij de vraag met klassen zou het dit dan kunnen zijn; Hoeveel boeken lees jij per jaar. Dan kan iemand 5 antwoorden, maar ook boven de 100. Dus dat de antwoorden ver van elkaar afliggen.
    Bij de vraag zonder klassen; Hoeveel boeken moet jij verplicht lezen per jaar? Dit gaat dan allemaal dicht bij elkaar liggen.

    Bedankt voor het nadenken allemaal! Mijn zus doet het WK al, maar ik blijf nog even wachten. :3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Hoe mensen naar school gaan, hoe lang ze erover doen etc.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Misschien iets over gamen?


    Take me to wonderland

    Je kan misschien iets doen rond bijvoorbeeld:

    -Eetgewoontes
    -Stelling (bijvoorbeeld een stelling van de week van op quizlet)
    -Wat ze vinden van de schandalen van beroemdheden tegenwoordig.
    -vragen of mensen graag, hun stempel op de wereld willen zetten (en dus of ze beroemd of zo willen worden om zo een soort van herkenning te krijgen zeg maar en dan waarom en zo kan je nog vele vragen verder uitwerken)
    -Muziek (of het klopt dat het muziekgenre iets zegt over de persoonlijkheid en of je je muziek aanpast vanwege je emoties en populariteit)
    -Groepsdruk (ook al denk ik dat dit niet heel erg origineel is)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Bedankt voor het nadenken iedereen. *O*


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."