• Een groep jongeren komt vast te zitten op een onbewoond eiland in de tropen. Alsof dat niet rampzalig genoeg is, ontdekken ze dat er iets mis is met het eiland. Er leven dieren die allang uitgestorven moeten zijn en de mensen die er wonen, lijken uit een ander tijdperk te komen. Hoe gaan de jongeren, ieder met hun eigen, misschien wel puberale karakter daarmee om?

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.
    - Alle jongeren zijn tussen de 16 en 25 jaar en zijn avontuurlijk genoeg om mee te gaan op een jongerentrip.

    Personages:
    Abigail den Marschkramer – 18 [Delano]
    Alex Keynes – 22 [Marjanne]
    Audrey-Rose D’Ablaing – 19 [Kim]
    Caleb Finnigan – 19 [Lisa]
    Daniel Harlem – 27 [Maartje]
    Deborah Ann Dyer “Skin” – 24 [Alicia]
    Dolly – 20 [Marjanne]
    Eden Steenwijk– 19 [Natas]
    Emma Eleanor Swan – 22 [Stefanie]
    Esau Konings – 20 [Jeffrey]
    Ezelle 'Ez' Ophelia Stornoway – 20 [Marthe]
    Hielke Marskramer – 19 [Maartje]
    Hugo Nieber – 20 [Natas]
    Jack Alexander Hunter – 22 [Marthe]
    Jade Alastair – 19 [Lisa]
    Killian Jones – 24 [Stefanie]
    Kirito Barrow – 21 [Delano]
    Laurens Oliver – 16 [Ellen]
    Lillium Martell – 18 [Jilly]
    Maeghan Rodriquez – 18 [Lisa]
    Maeve Riordan – 19 [Stefanie]
    Mickey Eggebeen – 22 [Natas]
    Mitchell Hathaway – 22 [Lisa]
    Neil Flynn Cooper – 23 [Lisa]
    Nicole – 20 [Marjanne]
    Piper Davis – 21 [Alicia]
    Rebekah Mikaelson – 20 [Maartje]
    Sentis Oliver – 16 [Ellen]
    Slade – 20 [Natas]
    Søren Hjulmand – 23 [Alicia]
    Syn(yster) Gates – 24 [Natas]
    Vyvyanne – 19 [Jeffrey/Alicia]

    Verwante topics:
    Rollenstory.
    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 4 april 2014 - 22:03 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Emma Eleanor Swan
    Toen Emma uit het busje stapte en zich naar het vliegveld begaf, voelde ze een starende blik op haar. Als ze rond zich keek, was het gevoel plots weg en ze trok kort haar schouders op. Van zodra ze kon, checkte ze in en stapte zo snel mogelijk het vliegtuig op. Haar plaats was net achter een roodharig meisje en vermoeide jongeman, aan het raam zat er een wat breder gebouwde kerel. Ze knikte kort naar hem, nam een boek uit haar tas en borg haar tas op. Vervolgens zette ze zich naast die kerel neer en begon te lezen. Wederom benam de schrik haar een beetje. Waarom moest ze nu een beetje vliegangst hebben? Ze had nog nooit iets meegemaakt met vliegtuigen, dus begreep ze het niet echt. Snel gespde ze haar gordel vast en verdiepte zich in het verhaal.

    Killian Jones
    Hij wist dat ze hier zat op het vliegtuig, maar hij kon haar niet waarschuwen. Een tweede piloot kwam de cockpit ik en Killian wist dat ze moesten vertrekken. Met een diepe zucht begon hij het besturingspaneel aan te zetten.
    'Zenuwen? Is het misschien de eerste keer dat je vliegt met zoveel mensen aan boord?' vroeg de man naast hem. Natuurlijk niet, maar mijn beste vtiendin zit aan boord en gaat op een eiland gedropt worden wou hij naar de man schreeuwen. Killian besloot dat toch maar niet te doen en keek hem met een kleine glimlach aan.
    'Inderdaad, kun je het zo van mijn gezicht lezen?' vraagt hij aan de man. Hij knikte kort naam Killian, waarna hij wat de leiding over nam en Killian instructies oplegde. Killian wist dat hij het gped kon, maar besloot niets tegen te brengen en de man gewoon op zijn woorden te volgen.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    'O, dat hoeft niet meteen, hoor!' glimlachte Vyvyanne nog altijd even opgewekt.
    Ze bladerde wat door het tijdschrift en keek in het foldertje om te zien hoe de reddingsvesten werkten.
    'Het zou best cool zijn als we eens van die glijbaan zouden mogen,' gaf ze toe. 'Niet dat ik graag neerstort, maar het zou wel cool zijn.' Ze duwde de folder onder zijn neus, ook al had ze gezien dat hij er zelf ook een had.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2014 - 20:00 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    [Huh, mijn personage zou het vliegtuig besturen x) Ik had hem daarvoor aangemaakt als de piloot,
    heb mijn stukje aangepast zodat Killian co-piloot is... Dus dan hoef je het alleen een beetje aan te passen maar verder ik vind het prima als mijn personage die tekst zegt (: ]

    [ bericht aangepast op 28 maart 2014 - 20:08 ]

    [Ja, ik vond het ook al apart. Twee piloten dus xD]

    'Dat kunnen we best even voor je regelen,' bromde Syn. 'Maar we vliegen daarna wel verder.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jade stopte een kauwgompje in haar mond en begon erop te kauwen.
    'Zeg brombeer, heb je nog wat leuks te vertellen?' vroeg ze verveeld aan Mitchell. Mitchell keek geïrriteerd op en zuchtte even, wat Jade beantwoordde met een onschuldig glimlachje. Ze hield er wel van om iemand op zijn zenuwen te werken, vooral zo'n iemand als Mitchell, die nergens van leek te houden. Als hij het echt zat was, kreeg ze wel een beuk van hem. Toen ze achterom keek, zag ze dat Syn werd lastiggevallen door een of andere te vrolijke griet. Ze wierp hem een geamuseerde grijns toe.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2014 - 20:10 ]

    WenseKronik schreef:
    [Huh, mijn personage zou het vliegtuig besturen x) Ik had hem daarvoor aangemaakt als de piloot,
    heb mijn stukje aangepast zodat Killian co-piloot is... Dus dan hoef je het alleen een beetje aan te passen maar verder ik vind het prima als mijn personage die tekst zegt (: ]


    Aangezien er steeds 2 piloten zijn in een passagiersvliegtuig, vandaar. Killian zal wel de co-piloot zijn, aangezien hij zich voordoet alsof hij net beginnende vlieger is :)
    X Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    [Zijn er nog mensen vrij voor Søren en Piper? (:]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    [Ik heb Dolly. En mn nieuwe rare hahaha. En mn slechte zit ook nog vrij. Die evil girl.]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Hugo voelde zich wederom ongelukkig in de veel te krappe vliegtuigstoel. Zijn heupen waren beurs en zijn knieën deden pijn. Gelukkig hadden ze nog maar een klein stukje te gaan.
    Hij keek een beetje schichtig naar de jongen naast zich, die maar moeilijk stil kon blijven zitten en Hugo was bang dat dat door hem kwam. Zat hij in de weg? Zijn buik puilde over de stoelleuningen heen en het inhouden van zijn buik hielp niet.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2014 - 22:21 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Slade zat naast een meisje dat hij niet onaantrekkelijk kon noemen, maar ook niet ’s werelds meest innemende glimlach had. Ze had donker haar en haar make-up gaf haar gezicht ook niet veel kleur.
    ‘Wat voor bands luister jij?’ vroeg hij nieuwsgierig.
    Ze kon niet anders dan metal luisteren, vond hij, en anders werd het hoog tijd dat ze dat deed.

    [dat is Nicole :p]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Maeve Riordan
    Van zodra het vliegtuig opsteeg, kreeg Maeve het opnieuw benauwd. Ze probeerde haar zuurstoftank open te draaien, maar het leek vast te zitten. Paniek nam de overhand, waardoor het zeker niet lukte. De jongeman naast haar was inmiddels half in slaap gedommeld, waardoor ze een stewardess probeerde te vinden. Ze voelde haar longen steken van de pijn, alsof langzaam aan iemand ze aan het fijn knijpen was om er alle lucht uit te krijgen. Zacht gepiep kwam er vanuit haar keel, zwarte vlekken kwamen in haar gezichtveld en plotseling kwam er zuurstof door het masker. Ze knipperde verschillende keren met haar ogen en zag toen wie haar geholpen had. Het was Neil.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Søren trok zijn neus op toen de jongen naast hem nogal kampachtig ging verzitten. Hij was groot, lomp en...
    'Wat zit je nou te staren, vetklep?' vroeg hij geërgerd toen hij de jongen naar hem zag kijken. Het zweet parelde op zijn voorhoofd en Søren keek maar weer gauw weg. 'Heb ik wat van je aan?'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Nou, dat zou niet echt passen, hè?' merkte Hugo binnensmonds op. Hij veegde zijn krullen wat opzij omdat het in zijn nek kleefde en wenste dat hij spontaan in slaap kon vallen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Neil keek bezorgd toe, hoe Maeve langzaam weer rustig adem begon te halen. Onbewust legde hij zijn hand op haar arm en keek haar aan. 'Gaat het weer?'

    'Waar kom je Godsnaam vandaan dat het je wordt toegestaan om zo groot te zijn?'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes