• Aangezien ik er nieuwsgierig naar ben, is dit een topic aan waar jij een foto van je huisdier kan plaatsen, en er wat over kunt vertellen (bijnaam, gewoontes, etc.).
    Dit is mijn cavia:


    Ze heet Pleuntje, ook al noemen we haar bijna nooit zo. We noemen haar bijna altijd bij bijnamen zoals Weunie, Pluk, Pluimpje, en voor als de Russen de wereld overnemen heeft mijn broer de volgende naam bedacht: Pieunska.


    Ze is gek op andijvie, en ze heeft soms zo haar '' gekke uurtjes '' waarbij ze als een gek door haar hok rent en springt.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 15:49 ]


    Why do people judge on sexuality when they can judge on personality?

    Ahw. Wat schattig!
    Ik heb wel een huisdier, een konijn genaamd Tiko (De eerste twee letters van mijn voor en achternaam omdat ik inspiratieloos was), maar daar heb ik geen foto's van op de laptop staan. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Onze kat heet Sammie, hij is bijna 14 en hij is dik en wollig. We hebben hem van marktplaats, dus eigenlijk is het een tweedehands kat. Hij was toen 11 volgensmij. Hij is nogal drollig, maar als het on eten gaat kan hij opeens heel slim zijn!

    sorry als de foto misschien gedraait is.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    -
    Dubbelpost

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 13:59 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    -
    Dubbelpost

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 14:00 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    -
    Dubbelpost

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 14:01 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Dit WAREN mijn gerbils :) helaas dood.. maar toch een ereplekje hier. Choco en Zoef!


    It's high noon.


    Lekker aan het slapen ;3



    Deze is van toen ze nog met z'n allen waren. Ik had 2 volwassen vrouwtjes en 6 baby gerbiltjes. Dory was de lieve moeder en Elsa de tante die af en toe babysit speelde. Nu heb ik nog 1 kleintje, Fabia. Omdat de kooi niet groot genoeg is voor meer dan 3 gerbils.
    Ze zijn heel schattig en houden van lawaai maken en random op hun rug gaan liggen in de buis om zo aan het plafond van hun buis te kunnen krabben. ;3

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 14:33 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”



    Sheila, onze 13 weken jonge kruising chihuahua/lhasa apso. Ze is echt een schatje, hoewel ze ook strontvervelend kan zijn. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Awww, wat een schatje. Ik heb een zwakke plek voor cavia's. (bloos)

    Wij hebben ook twee cavia's, hoewel ik maar van één een redelijke foto heb, en een hond. ^^




    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb een konijn, Snuffie en een cavia, Bruno. Bruno is erg bang en schuw, ook voor mij en Snuffie is blind, halfdoof en een schatje. Maar ja, hij is dan ook wel al 10 jaar.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Volgens mij zijn er een miljoen van dit soort topics.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Huisdiertopics zijn er echt ongelofelijk veel, zeg.
    Maar ik heb een albino rat; Jazz(ie).


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Square schreef:
    Awww, wat een schatje. Ik heb een zwakke plek voor cavia's. (bloos)

    Wij hebben ook twee cavia's, hoewel ik maar van één een redelijke foto heb, en een hond. ^^




    Jouw cavia is echt geweldig, dat hoofd wat hij trekt, haha.

    OT: wij hebben een naamloze kip en mijn moeder wil er weer een tweede bij (er is deze zomer één gesneuveld tijdens de hittegolf, oeps).


    Deep inside, I've never felt alive

    Urquhart schreef:
    (...)
    Jouw cavia is echt geweldig, dat hoofd wat hij trekt, haha.

    OT: wij hebben een naamloze kip en mijn moeder wil er weer een tweede bij (er is deze zomer één gesneuveld tijdens de hittegolf, oeps).


    Hij hoopte op iets eetbaars, haha. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Hij hoopte op iets eetbaars, haha. :'D

    Oh, dat ken ik, ja. Mijn konijnen (die we vroeger hadden, zijn helaas allebei al overleden) werden ook helemaal gek bij het zien van een wortel of sla. Ik durfde soms niet eens het kooitje open te doen, bang dat ze eruit zouden springen, en dan met name het mannetje, Koe.


    Deep inside, I've never felt alive