• Our tinychat

    Berna - Thread - 9 november | 17
    Lieke - Eighties - 8 maart | 16
    Miriam - Mainwaring - 5 maart | 15
    Anouk - Dahl - 17 maart | 16
    Gabriëla - Gevaudan - 29 december | 17
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Ness - Mercimek - 23 september | 14
    Melissa - Martens - 22 januari | 16
    Marlijn - Marriemar - 24 december | 15
    Noek - LucilIe - 27 juni | 15
    Marie - Woodley - 3 juni | 13
    Kayleigh - WhiteWalls - 21 januari | 14
    Aline - Harrelson - 14 maart | 14
    Fren - Ruitenburg - 9 januari | 14

    [ bericht aangepast op 23 maart 2014 - 20:07 ]

    HAHAHAHA. omg.
    Maar eey, ik ga slapen. <3 Goodnight babe!


    Danmarks Dynamite.

    Nicosia schreef:
    (...)

    Ik bedoel dat het de Amerikanen zijn die al die maatregelen hier nemen. Ze zijn paranoide. :')

    Nee? Omg, mij boeit het echt. Het lijkt net een film of zo. Ik hoop alleen dat ze geen terroristische aanval hebben voorbereid.


    Haha oh! En tja tja tja. Idk.


    Danmarks Dynamite.

    Ze moeten Nederland niet aanvallen als ik daar ben. D:
    Ik ga ook slapen. :]
    Goodnight! (heart2)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik hoor steeds die straaljager vliegen (cat) Lang leve Den Haag mensen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Verdomme, 4,5 voor me duits mondeling en toen begon ik te huilen.
    Sorry voor diegene zei dat haar vriendin huilde om een wiskunde toets, ik weet hoe het voelt.. Meh.


    Danmarks Dynamite.

    Aw, Gab.. ;c Je haalt het vast wel weer omhoog door voor andere dingen hoge cijfers te scoren!


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Cijfer van mijn betoog: 6,8.

    Jemig, hey, ik verwachtte wel hoger. Zei hij: "Je hebt je niet goed voorbereid, het was te kort, enz. enz." Hoe weet hij hoe ik me heb voorbereid? Was hij soms bij mij thuis? Nee. Ik heb dat stomme verhaal weet ik veel hoe vaak in de spiegel geoefend. Ben op tijd begonnen. Het duurde 6 minuten volgens mijn stopwatch, en wat heeft hij van tevoren gezegd? "Het moet ongeveer 6 minuten duren." Wat wil je dan?! 6 minuten en 4 seconden had ik. En dat is te kort. What the hell, ik snap het leven niet meer.

    Ik moest het kwijt, ugh. :/


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Awh Mirie, what the fuck. That's bullshit! Bekijk het van de positieve kant, het is een voldoende!


    Danmarks Dynamite.

    Ik leef nog.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Gevaudan schreef:
    Awh Mirie, what the fuck. That's bullshit! Bekijk het van de positieve kant, het is een voldoende!

    Wel een voldoende gelukkig, ja. Maar meh. :c


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Nicosia schreef:
    (...)

    Die Amerikanen zijn gek. :')

    Zijn er hier mensen ook nog steeds geboeid door dat verdwenen vliegtuig? ^^


    Jaa ^^ Bij ons in de klas hebben we het er dagekijks over. Iedereen heeft een andere theorie en ik vraag me werkelijk af waar dat vliegtuig in hemelsnaam is gebleven.

    Ik denk dat dat vliegtuig ergens diep op de boden van de oceaan ligt.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Calhoun schreef:
    Cijfer van mijn betoog: 6,8.
    Jemig, hey, ik verwachtte wel hoger. Zei hij: "Je hebt je niet goed voorbereid, het was te kort, enz. enz." Hoe weet hij hoe ik me heb voorbereid? Was hij soms bij mij thuis? Nee. Ik heb dat stomme verhaal weet ik veel hoe vaak in de spiegel geoefend. Ben op tijd begonnen. Het duurde 6 minuten volgens mijn stopwatch, en wat heeft hij van tevoren gezegd? "Het moet ongeveer 6 minuten duren." Wat wil je dan?! 6 minuten en 4 seconden had ik. En dat is te kort. What the hell, ik snap het leven niet meer.

    Ik moest het kwijt, ugh. :/


    Hmpf. Wat lullig! Maar bekijk het zo: het is bijna een zeven. Wij moesten een keer een toneelstukje doen. Steeds weer gevraagd hoelang het moest duren. Toen duurde het iets van 10 minuten... Was het niet goed: Onvoldoende. Toen heb ik er een heisa van gemaakt en allemaal gesprekken en toen moesten wr nog een keer. In eerste instantie wilde ik niet, maar ik wilde ook geen ov, dus heb ik het stuk verlengd :/
    Maar je hebt wel laag :(

    Harrelson schreef:
    (...)

    Hmpf. Wat lullig! Maar bekijk het zo: het is bijna een zeven. Wij moesten een keer een toneelstukje doen. Steeds weer gevraagd hoelang het moest duren. Toen duurde het iets van 10 minuten... Was het niet goed: Onvoldoende. Toen heb ik er een heisa van gemaakt en allemaal gesprekken en toen moesten wr nog een keer. In eerste instantie wilde ik niet, maar ik wilde ook geen ov, dus heb ik het stuk verlengd :/
    Maar je hebt wel laag :(

    Bijna een 7 ja. Ik wil helemaal een 7. :c
    Ja, dat is net zoiets met dat tijd gedoe. Lullig.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Vliegtuig is gevonden.