• Ik heb even een tijdelijk account aangemaakt zodat ik mijn verhaal anoniem kan vertellen. Ik heb namelijk niet dat dit op mijn echte account komt.

    Ik zit een beetje in de knoop mijn gevoelens voor mijn vriend. Ik heb nu iets meer dan 1.5 jaar iets met hem en ik begin er steeds meer aan te twijfelen. Gisteren hebben we kleine ruzie gehad via whatsapp omdat ik kortaf reageerde voor hem. Ik heb hem toen verteld dat ik kei moe was maar hij ging de hele tijd zeggen dat ik geen zin had om te praten. Normaal is hij een lieve mee levende jongen dus ik begrijp sowieso niet waarom hij zo deed tegen mij gisteren.
    Ik heb ook al een paar maanden het gevoel dat ik niet goed genoeg voor hem ben en dat ik steeds meer mijn best moet doen om hem gelukkig te krijgen waardoor ik mezelf juist alleen maar rotter ga voelen. Ik voel me zo leeg op sommige momenten.
    Mijn vriend en ik zien elkaar maximaal een per week, in het weekend, omdat we best ver van elkaar vandaan wonen. Maar zelf krijg ik het steeds drukker met verplichte dingen waardoor we elkaar soms twee weken niet zien. In die weken mis ik hem zo erg dat mijn gevoelens voor hem soms gewoon weg gaan en ik niks meer voel. Ik heb dan ook totaal geen zin meer om met hem te praten via whatsapp. Op dit moment heb ik dat dus weer. Maar ik weet gewoon niet wat ik moet doen want op dit moment voel ik serieus niks meer, terwijl ik weet dat wanneer ik hem weer zie ik weer gewoon verliefd ben. Maar ik zie hem hoogstwaarschijnlijk pas weer over twee weken. Dat zou betekenen dat ik twee weken met dit gevoel rond moet gaan lopen...

    Wat dacht je ervan om eens met hem erover te praten? Daar hebben jullie beide een heel stuk meer aan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zou echt eens afspreken met hem om eens goed te praten. Een goed gesprek, face to face, kan wonderen doen. Vertel hem wat je voelt, zowel de positieve en negatieve dingen en probeer er samen uit te geraken.

    Veel succes. *hugs*


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    DarkSavior schreef:
    Wat dacht je ervan om eens met hem erover te praten? Daar hebben jullie beide een heel stuk meer aan.


    Dit dus, praten werkt bijna altijd. Veel sterkte!


    Some people are art and do art at the same time

    Communicatie is een van de belangrijkste dingen in een relatie. Als hij niet weet hoe jij je voelt, kan hij verder ook niets voor je doen.
    Gewoon een goed gesprek en kijken of jullie dit samen kunnen oplossen.
    Blijf eerlijk voor jezelf en voor hem.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2014 - 14:57 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Het klinkt misschien gemakkelijk, hoe ik het zeg maar, ga eens praten. Praten helpt echt!


    26 - 02 - '16