• 6 jong volwassenen tussen de achttien en drieëntwintig jaar verdwijnen spoorloos. Wanneer ze een voor een ontwaken blijken ze in een lab te zitten opgesloten. In groepen van twee liggen ze vastgebonden op een tafel. Om hen heen horen ze stemmen die vertellen over katmensen.
    Na een paar goedjes ingespoten te hebben gekregen wordt de groep in een groot bos gedropt, allemaal per tweetal. Er is geen mogelijkheid het bos te verlaten. Het is maar drie hectaren groot en is omringd door stroomhekken.
    De "katmensen" moeten een overlevingsspel spelen. Er zijn een aantal vijanden van de katmensen in het gebied gedumpt; de Hunters. Zij hebben de missie gekregen om de katmensen om te brengen. Het team dat overleefd heeft gewonnen.


    Wat zijn katmensen?

    Katmensen zijn mensen die eruit zien als katten. Ze zijn gemaakt door de wetenschap. Ze staan rechtop en kunnen gewoon praten, maar ze hebben oren, haren en streken van katten. Ze hebben wel een menselijke huid.
    Katmensen hebben ook een gave. Per tweetal hebben ze een specialiteit, allebei een ander. Zo bestaan er;
          -Goed met wapens (Ze kunnen vrijwel elk wapen goed gebruiken en zijn er erg behendig mee)
          -Erg sterk (ze kunnen gewichten tot meer dan twee keer hun eigen gewicht tillen en kunnen iemand makkelijk neer krijgen met een klap)
          -Over ontwikkeld brein (Ze zijn super slim en kunnen elk raadsel wel oplossen. Ze kunnen de wegen die ze hebben afgelegd makkelijk onthouden en kunnen goed inschatten wat de vijand zal gaan doen)


    Wat zijn Hunters?
    Hunters zijn mensen die gemaakt zijn om te doden. Door een bepaalt middel dat ze ingespoten gekregen hebben zijn ze agressief naar katmensen toe. Ze hebben niet zoals de katmensen een bepaalde specialiteit, maar zijn wel sterk en erg strategisch. De Hunters zijn gewoon menselijk, van zowel binnen als buiten.


    Rollen;

    Katmensen;
    Groep 1;
    Rawiyah||Slim||Viola "Edwina" Lee|| & Curuxa||Vrouw||Wapens||
    Groep 2;
    Nageki||Sterk||Ruari O'Dwyer]|| & ZaIa||Vrouw||Wapens||
    Groep 3;
    Dauntlessone||Man||Slim|| &

    Drie jongens en drie meiden

    Hunters;
    - Ninuturu||Markus Mandy Miller||
    -
    -
    -geleninja
    -OhSoAria|Vrouw||
    -

    Invullijst;
    Rolkeuze;
    Naam;
    Leeftijd;
    Uiterlijk + foto;
    Innerlijk;
    Specialiteit[alleen voor katmensen];
    Afkomst;
    Overig;


    Regels
    -Wees zeker dat je mee wilt doen
    -Maximaal 2 personages per persoon. In variatie
    -Er is een minimum aantal woorden in dit RPG. Dit is 200. Hier wordt niet over gediscussieerd
    -Bestuur alleen je eigen personage
    -Wanneer je je username veranderd, geef dit dan door. Dit om verwarring te voorkomen
    -Perfecte personages worden niet toegelaten
    -Elk team heeft twee personen met een andere gave
    -Elke gave kan maar twee keer gebruikt worden


    [ bericht aangepast op 13 april 2014 - 15:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil best wel graag een vrouwelijke katmens. Het liefst met de specialiteit wapens, kan dat?


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Dat kan! Welke groep?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik een vrouwelijke katmens uit groep 2?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ik wil wel een mannelijke katmens zijn als dat kan.

    Dat kan voor beiden!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vermeld a.u.b even welke specialiteit je wilt en bij welke groep!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    //

    [ bericht aangepast op 27 maart 2014 - 20:40 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    De specialiteit van mijn personage is snelheid als dat mag :3


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Er kunnen er maar drie gekozen worden. Lees de spoiler bij de katmensen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Goh eehm ik doe wel een jongen dus met een over ontwikkeld brein in groep drie.

    Ik claim btw dit prentje al :)

    Dauntlessone schreef:
    Goh eehm ik doe wel een jongen dus met een over ontwikkeld brein in groep drie.

    Ik claim btw dit prentje al :)

    [img]


    Het hoeft niet perse een anime plaatje te zijn. Maar het is wel toegestaan. (:

    [ bericht aangepast op 27 maart 2014 - 19:01 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Curuxa schreef:
    Ik wil best wel graag een vrouwelijke katmens. Het liefst met de specialiteit wapens, kan dat?
    Ik wil y the way groep 1 zijn.


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Je staat er bij ^-^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rolkeuze;
          Katmens
    Naam;
          Ruari [ro + ree] O'Dwyer
    Leeftijd;
          19 jaartjes jong. 8/8/1994
    Uiterlijk + foto;
         


          Ruari heeft een lengte van 1.74 en een gewicht van 61. Hij heeft rode haren en groengeelachtige ogen. Dit had hij echter niet. Voordat hij in een katmens veranderde had hij donkerbruine ogen en bruin haar. Onder zijn ogen heeft hij een driehoekje zitten, iets dat komt door het ingespoten gen dat hij heeft gekregen.
          Erg sterk gebouwd is Ruari niet. Hij heeft geen spieren en ziet er ook totaal niet sterk uit. Natuurlijk zegt zijn specialiteit wel iets anders. Ruari heeft een redelijk vriendelijke uitstraling wat ook erg goed bij zijn karakter past.
    Innerlijk;
          Ruari is een jongen die mensen geen pijn wil doen, ook niet uit pure woede. Hij vindt dat als je mensen pijn doet, je gemeen bent. En gemeen zijn is iets dat totaal niet in Ruali zijn rijtje thuishoort. Hij is een jongen met een hart van goud en geeft veel om zowel bekende als onbekende om zich heen. Het liefst doet hij niets dat levend is iets kwaad.
          Ruari is vriendelijk en beleefd en doet vrijwel alles dat mensen aan hem vragen. Hij is totaal niet verlegen en stapt snel op iemand af. Ook kan hij met de grootste verhalen iemand boeien en amuseren. Hij vindt het super om met iemand samen te zijn en is eigenlijk niet graag alleen. Dit kan echter komen omdat hij is opgegroeid in een gezin van zes. Hij heeft drie oudere broers en een jongere zus. Hij is dus nooit echt alleen geweest.
          Ruari houdt dus van gezelschap en het liefst zo veel mogelijk. Maar wanneer hij zijn dag niet heeft kan hij niet tegen zoveel mensen. Hij kiest dan het liefst een persoon uit om mee op te schieten op dat moment. Ruari kan snel gekwetst zijn als mensen over zijn familie en hemzelf beginnen. Hij kan dingen ook wel iets te letterlijk opvatten waardoor hij wat emotioneel raakt. Gelukkig is hij vaker vrolijk dan emotioneel, dus erg vaak zal deze kant niet gezien worden.
          Feesten houdt Ruari wel van, maar wanneer er drank aan te pas komt is hij snel weg. Hij houdt niet van drank en dronken mensen, maar haten doet hij ze dan ook weer niet. Ruari haat niets of niemand. Hij vindt dat alles een plekje verdiend en denkt ook totaal niet in hokjes. Ruari staat klaar voor zijn vrienden en familie en doet er vrijwel alles aan om ze te beschermen. Ook wanneer iemand het niet wil doet hij het. Hij gaat voor die mensen door het vuur en heeft respect voor iedereen.
          Een ding waar Ruari erg bang voor is, is de dood. Wanneer mensen hier over praten zal hij helemaal van slag raken. hij smeekt dan bijna dat die persoon stopt met praten over de dood en wordt nerveus. Hij kan zijn handen dan helemaal open krabben tot ze bloeden en nog verder. Soms kan het wel eens dat hij er uit het niet aan denkt en dan heel angstig wordt. De enige manier om hem te kalmeren is dan door te zingen of een leuk verhaal te vertellen.
          Ruari staat open voor nieuwe dingen en wil graag veel dingen te weten komen. Hij is aardig nieuwsgierig en steekt vaan zijn neus in andermans zaken die hem helemaal niets aangaan. Wanneer Ruari ergens achterkomt dat eigenlijk niemand mag weten houd hij dit voor zichzelf. Net als geheimen van mensen die hem verteld worden. Hij kan deze aardig goed bij zich houden. Maar wanneer hij onder druk gezet wordt komt het eruit. Maar hij moet dan wel zwaar onder druk gezet worden.

    Specialiteit;
          Hij is erg sterk en is vooral krachtig in zijn armen. Ook heeft hij een erg hard schedel. Hij kan een steen van 150 kilo maximaal 20 meter wegwerpen.
    Afkomst;
          Ruari komt uit Ierland. Zijn vader is Iers en zijn moeder is Schots. Beiden talen kan hij ook vloeiend spreken.
    Overig;
          Ruari is een jongen die maar moeilijk kan kiezen tussen mannen en vrouwen. Hierdoor heeft hij nog nooit een relatie gehad en is daar dan ook erg onzeker en onbekend in.
          Op zijn linker onderarm heeft Ruari een tattoo van zijn naam in runenschrift. Niet zodat hij het niet vergeet, maar omdat hij de taal der runen erg mooi en speciaal vindt.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2014 - 23:14 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik neem wel een mannelijke hunter :) omdat er nog geen hunters zijn


    "Find peace in who and what you are." — Saphira