• Naam: Lisa

    Leeftijd: 15

    Geboorte Datum: 07-12-2000

    Woonplaats: Nederland, Noord-Holland, Purmerend

    Kort iets over mezelf:Ik ben 15 en doe het 3e jaar op Havo/Vwo. Mijn favoriete vakken zijn, biologie en geschiedenis. Ik ben in 2014 dyslectisch verklaard, maar gelukkig kan ik er goed mee omgaan. Ik schrijf vooral omdat dat een uitlaat punt voor mij is, ik heb altijd al veel moeite gehad met het uiten van mijn mijn gevoel, dus krop ik het op. Nu alleen met het schrijven van stories kan ik ze daar in verwerken ;)
    Ik schrijf alleen over Severus Snape tot nu toe en mijn favoriete OTP is Snamione :Y)

    Storys: 5

    Legenda:
    X Lopend
    X Tijdelijk Gepauseerd
    X Afgelopen
    X Komt Er Aan

    XSnape's Woede
    Genre: Komedie, FanFiction, Romantiek

    Mijn schrijfstijl is enorm veranderd, dus de eerste hoofdstukken zijn totaal anders dan een van mijn laatste hoofdstukken. Als je het zo over wegen om op mijn Story een abo te nemen, dan zou ik ook even naar de laatste hoofdstukken kijken.

    Xxx



    Er komt een nieuwe student op Hogwart, Kristen McCortney. Meteen op de dag dat ze haar Potions Master ziet, weet ze dat ze hem haat, elk deel van haar lichaam stemt daar mee in. Ze doet er alles aan om het hem moeilijk te maken en om hem te irriteren. Opeen dag kreeg de een opdracht van Voldemort. Niemand mag het weten, alleen de orde leden mogen het weten. Omdat ze het hele jaar door op school zit, wilt haar gemene moeder, dat Snape haar pijn doet. dat hij haar mishandelt. Hij vind het geweldig om te doen en zal er alles aan doen om haar moeders wens in vervulling te laten gaan. Tot een moment, een moment waar beide normaal gesproken niks van wilt weten. Stiekem, zonder dat ze het zelf weten, word hun band groter. Ze beginnen dingen voor elkaar te voelen, maar geen van hun wil het. Steeds sterker en sterker worden die gevoelens. Tot dat alles weer verpest zal worden.


    ~Engelse namen.
    ~Grof taalgebruik.
    ~12+
    ~Neem gerust een abo, ik waarschuw niet!
    ~De meeste personages behoren aan J.K Rowling!
    ~Reacties en Cudo's motiveren!
    ~Uit eindelijk een love story.


    XSnape's Liefde
    Genre: Komedie, FanFiction, Romantiek
    Vanessa Pattinson komt op Zweinstein werken als leraar verweer tegen zwarte kunsten.
    Ze woord samen met Severus afdelingshoofd van zwadderich.
    Vanessa en Severus voele pure haat voor elkaar tot een moment.
    Hun moment.


    XI fell for you ~Severus Snape~
    Genre: Komedie, Fanfiction, Romantiek
    ~~~~~~~~~~

    You Say You Hate Me,
    I Just Love You More,
    You Don't Wan't Me,
    I Just Want You More

    ~~~~~~~~~~


    ~~~~~~~~~~

    If You Start To Miss Me,
    Remember,
    I Didn't Walk Away,
    You Let Me Go

    ~~~~~~~~


    ~~~~~~~~~~

    I Could Never Hate You,
    But I Want To


    ~~~~~~~~~~

    Dit is een Severus Snape Fanfiction.



    ~~~~~~~~~~

    Gestart: 09-01-2014


    [right]~Severus Snape love story.
    ~Bevat grof taal gebruik.
    ~Speelt zich af rond de tweede tovenaars oorlog.
    ~De meeste personages in deze story, behoren aan J.K Rowling!
    ~Neem een Abo, ik waarschuw niet!
    ~Engelse namen.


    X~Story's~Quizzen~
    Genre: -
    De bedoeling is dat hier zo veel mogelijk Story's en Quizzen komen te staan. Dus als je wilt dat jou Story of Quiz hier komt te staan, moet je een reactie sturen naar het eerste hoofdstuk:
    Story's en Quizzen aanvraag.
    Als je zo'n reactie wilt plaatsen, zijn er bepaalde dingen die er in moeten staan:

    Story's

    1. De volledige naam van de Story,
    2. De genre, (Romantiek, Fanfiction, Actie, etc.)
    3. Of je story lopend, tijdelijk gepauzeerd of afgelopen is,
    4. De leeftijds grens,
    5. Waar over het gaat, (Denk aan Harry Potter, Hunger Games, OneDirection of een los personage uit zo' film/ boek, etc.)
    6. Een korte samenvatting,
    7. En een link naar die Story,
    8. Onder welke naam ik je Story moet zetten. (Je gebruikersnaam.)

    Quizzen

    1. De volledige naam van de Quiz,
    2. Leeftijds grens,
    3. Waar de Quiz over gaat, (Meligheid Geschiedenis, Honden, etc.)
    4. Een korte samen vatting,
    5. Link naar de Quiz,
    6. Onder welke naam ik de Quiz moet zetten. (Je gebruikersnaam.)

    Zodra ik je Story of Quiz ergens heb geplaatst, zal ik je een privé berichtje sturen met de link naar dat hoofdstuk.
    Als je niet tevreden bent over hoe ik het heb neer gezet, zeg het, dan pas ik het aan!

    Xxx RickmanLover



    XNo, he can't be my dad? ~Severus Snape~
    Genre: Komedie, Drama, FanFiction


    Skye Lennon komt naar Hogwarts toe en ontdekt iets vreselijks. Haar PotionsMaster blijkt haar vader te zijn, maar ze haat hem en is bang voor hem. Haar moeder en haar gehate vader komen langzaam weer bij elkaar, ze zijn gelukkig, maar zij niet. Ze wilt niet dat haar moeder haar moeder er achter komt dat haar vader haar pijn doet en haar uitscheld. Ze verzwijgd alles. Tot dat ze niet meer kan.

    Dit is een Snape's dochter story!


    De meeste personage behoren aan J.K Rowling!~
    Geschreven op mijn telefoon!~
    Cudo's en Reacties motiveren!~
    Veel plezier!~

    [ bericht aangepast op 7 jan 2016 - 16:08 ]


    "Not my daughter, you bitch!"

    Ik vind het erg leuk dat je zo veel over Snape schrijft. Misschien neem ik binnenkort een kijkje bij je stories.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Happiny schreef:
    Ik vind het erg leuk dat je zo veel over Snape schrijft. Misschien neem ik binnenkort een kijkje bij je stories.


    Oh, altijd leuk om te horen :Y)


    "Not my daughter, you bitch!"