• Ik vroeg me af of hier op Quizlet fans van de Matchedtrilogie zitten, of er meer mensen zijn die de drie boeken van Ally Condie niet weg kunnen leggen na ze open te hebben geslagen.
    En lijkt het jullie leuk om een RPG te starten over Matched? De verhaallijn valt nog wel te bedenken, maar dat doe ik liever zodra ik zeker weet dat er animo voor is.



    Matched is een niet al te bekende maar toch erg leuke trilogie, geschreven door Ally Condie en uitgegeven in 2010. De boeken hebben al meerdere prijzen gewonnen en zullen verfilmd worden door Disney. Er is nog niet bekend wanneer dit zal gebeuren, maar de rechten zijn al verkocht.
    Genres: Dystopisch + Science fiction.
    Klik voor meer informatie. - Let alsjeblieft niet op die video die op de site staat, persoonlijk vind ik het een ontzettend slechte booktrailer. -

    [ bericht aangepast op 29 maart 2014 - 16:41 ]


    :)

    De boeken heb ik niet gelezen, maar ik weet wel dat er een roleplay over was (waar ik aan deelnam), welke redelijk snel dood ging.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Paenitet schreef:
    Gatverdamme die trailer.

    Ja, verschrikkelijk. Als er een manier is om de kwaliteit van een boek slecht weer te geven, is dat deze.


    :)

    Is er ook nog iemand die zou willen helpen met de uitwerking of zal ik dat alleen doen? ^^


    :)

    Libera schreef:
    Is er ook nog iemand die zou willen helpen met de uitwerking of zal ik dat alleen doen? ^^


    Ik zou wel willen helpen, maar het hangt er vanaf wat je van plan bent om als minimum woordenaantal te doen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Natsukashii schreef:
    (...)

    Ik zou wel willen helpen, maar het hangt er vanaf wat je van plan bent om als minimum woordenaantal te doen.

    Rond de 200/300.


    :)

    Libera schreef:
    (...)
    Rond de 200/300.


    Dan wil ik wel helpen :Y)
    Het is wel een tijd geleden dat ik de boeken heb gelezen, en ik heb enkel deel één gelezen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ken de boeken, maar heb ze niet gelezen. Leuk om een keertje te lezen, maar trok me niet heel erg. Ik zou er over nadenken of ik eraan mee wil doen. Ergens lijkt het me wel iets.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Libera schreef:
    Is er ook nog iemand die zou willen helpen met de uitwerking of zal ik dat alleen doen? ^^

    Ik wel (:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik wil natuurlijk altijd helpen. Heb je al een idee?


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    -sorry voor de bump.
    Ik zou wel willen meedoen, enkel moet je het me dan niet te kwalijk nemen als er dingen zijn die ik niet weet, aangezien ik de boeken niet gelezen heb (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dus deze RPG word wel geopend? So yeah, let me know.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben al bezig met het uitwerken, maar het kan nog wel even duren omdat ik geen onsamenhangende RPG wil die direct doodloopt.


    :)

    Ah, oke, begrijpelijk. Ben benieuwd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zou wel meedoen. Lijkt me geweldig.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik denk dat het ook wel erg moeilijk is om een goede Matched RPG te starten, aangezien er nogal veel mensen zijn die niet alle boeken hebben gelezen.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .