• Ik vroeg me af of hier op Quizlet fans van de Matchedtrilogie zitten, of er meer mensen zijn die de drie boeken van Ally Condie niet weg kunnen leggen na ze open te hebben geslagen.
    En lijkt het jullie leuk om een RPG te starten over Matched? De verhaallijn valt nog wel te bedenken, maar dat doe ik liever zodra ik zeker weet dat er animo voor is.



    Matched is een niet al te bekende maar toch erg leuke trilogie, geschreven door Ally Condie en uitgegeven in 2010. De boeken hebben al meerdere prijzen gewonnen en zullen verfilmd worden door Disney. Er is nog niet bekend wanneer dit zal gebeuren, maar de rechten zijn al verkocht.
    Genres: Dystopisch + Science fiction.
    Klik voor meer informatie. - Let alsjeblieft niet op die video die op de site staat, persoonlijk vind ik het een ontzettend slechte booktrailer. -

    [ bericht aangepast op 29 maart 2014 - 16:41 ]


    :)

    ^ Dat klopt. Het maakt het voor mij ook moeilijker omdat ik geen spoilers erin kan verwerken en ik moet goed uitkijken dat mensen geen dingen doen die anders uitpakken dan zou kunnen volgens de boeken. :'D


    :)

    Sorry voor het bumpen, maar is er al een vordering in het maken van de RPG of wordt deze niet gemaakt?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik denk dat ik vandaag het rollentopic activeer. Ik ben nog steeds bezig met de uitwerking. Het is ontzettend lastig om geen spoilers uit Crossed en Reached erin te verwerken.


    :)

    Leuk idee. (:

    [ bericht aangepast op 28 april 2014 - 18:04 ]


    A girl who wonders.