• Lalala. Mag ik de beginpost?

    [ bericht aangepast op 17 mei 2014 - 17:04 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Eva op je vraag, ja :'D


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ja, inderdaad. Maar goed, hij is raar. Armijn is much better. <3 Ook al is hij gemeen. Ghehe.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Naawh. Die van mij werd het tegenoverstelde. Verbazend.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Daddario schreef:
    Naawh. Die van mij werd het tegenoverstelde. Verbazend.

    Hoe bedoel je? Was hij gemeen en toen werd hij aardig?

    Meh, Armijn is volgens mij zo gemeen omdat ik hem heel lang niet gezien en/of gesproken had en toen begon ik opeens met hem te praten. Hij was vast ongesteld. :Y)
    Vroeger hadden we een clubje, JAMIE. Met drie jongens en twee meisjes. Dat was geweldig. Maandag overblijven met de jongens was altijd een feest, haha.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Hij was wel aardig normaal tegen mij, alleen tegen mijn vriendinnen niet :') Nu wel, haha. Ik weet niet meer hoe ik hem kende, we hebben geloof ik niet veel gepraat op de basisschool en toen opeens in de brugklas, hij in de tweede fietste hij opeens naast me en wist mijn naam goed uit te spreken. Haha, 'als je niet meer weet hoe je elkaar hebt ontmoet.. Dan is het ware liefde.' Dat zegt mijn vriendin :'D


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Buikpijn like shit. Muh.


    Reality's overrated.

    Ik heb een pleister op mijn voorhoofd. ^^


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Een jongen uit de kleuterklas vandaag heel random: "Je mag geen klok van de muur af halen."


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Beiden erg logisch, Miriam. Waarom die pleister?


    Reality's overrated.

    Oase schreef:
    Beiden erg logisch, Miriam. Waarom die pleister?

    Right. :')
    Well, ik had iets opengekrabd waardoor het ging bloeden, dus plakte ik er een pleister op. ^^


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    HAHAHA, sorry. Dat klinkt zo droog. Ik heb een pleister op mijn voorhoofd.

    Ik ben sad door school :/

    Ik denk dat ik zo Pitch Perfect voor de derde keer ga zien ^-^

    Skylar Astin is mijn hottie <3

    Omfg ik verstond dat iemand zei:''I'm afraid of your whole... pussy.'' en toen dacht ik; nee, nee, nee. Niet zo perv doen Eva, dat heb je vast verkeerd verstaan.

    Wel, dat was mijn levensverhaal, bye.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.