• Hey Lieverdzz.

    Tokio Hotel gaat aan live chat doen. En weetje, ik kreeg een idee. Sommige van ons fans vinden dat ze ons in de steek hebben gelaten. En nu kunnen we hun dat misschien laten weten op die live chat. Het is misschien een dom iedee maar ik vind het de moeite waard.

    Info; http://zzone.z100.com/whtz.tokiohotelz/blog/2008/10/27/chat_with_us_this_thursday

    De live chat gaat door op;
    30 october
    tussen 3-4 pm. (dus tussen 3 en vier in de namiddag, hier dus tussen 9 en 10 s'avonds of zo denk ik x'D)

    x


    We'll never be as young as we are tonight

    this nu >.< want ik kom nite meer op die site :'(

    Ik geraak er nog op hoor. :')


    We'll never be as young as we are tonight

    ik zit al in de chat maar ze zegge dt ze pas vanaaf om 8 uur kome :'(


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ik zit al in de chat maar ze zegge dt ze pas vanaaf om 8 uur kome :'(

    ik kan me alleen niet registreren als lid en dat vind ik echt zwaar kut :k.


    We'll never be as young as we are tonight

    Als ik me wil registreren komt er telkens op ''De webpagina kan niet worden weergeven'' =_='

    Als ik me wil registreren komt er telkens op ''De webpagina kan niet worden weergeven'' =_='


    By my ook


    We'll never be as young as we are tonight

    Hoe laat komt het nou dan? o_____O
    of was het vanochend al xD


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Stom ding.Probeer ik mij al 2 dagen aan te melden komt daar iedere keer als ik bij Sing Up klik.Pagina niet gevonden.Dan ga ik eerst naar Home en klik er dan op, lukt het nog niet -_-'


    The soul needs autumn.

    Hoe laat komt het nou dan? o_____O
    of was het vanochend al xD

    vanavond tussen 9 & 10 fzo
    Maar door die kutsite kan ik mij niet inloggen >.<

    Stom ding.Probeer ik mij al 2 dagen aan te melden komt daar iedere keer als ik bij Sing Up klik.Pagina niet gevonden.Dan ga ik eerst naar Home en klik er dan op, lukt het nog niet -_-'

    bij mij ook niet >.<
    volgens mij bij heel veel mensen niet..

    IK ZIT ERIN EN OVER 2 UUR KOMEN ZE:|


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    peeps, bij mij lukt het ook niet

    IK ZIT ERIN EN OVER 2 UUR KOMEN ZE:|

    Doe ze de groeten van mij x)


    The soul needs autumn.

    IK ZIT ERIN EN OVER 2 UUR KOMEN ZE:|

    je bent magisch want jij bent wrs de enige die erop raakt

    grr, ik probeer er al de hele dag in te komen en het lukt nog steeds niet wat een hgkshdfhj-site =.='

    dat idee is super vet X] ik laat het alleen aan jouw over. als we met zijn alle gaan doen loopt dat ding vast en hebben we er nog nix aan