• Hey Lieverdzz.

    Tokio Hotel gaat aan live chat doen. En weetje, ik kreeg een idee. Sommige van ons fans vinden dat ze ons in de steek hebben gelaten. En nu kunnen we hun dat misschien laten weten op die live chat. Het is misschien een dom iedee maar ik vind het de moeite waard.

    Info; http://zzone.z100.com/whtz.tokiohotelz/blog/2008/10/27/chat_with_us_this_thursday

    De live chat gaat door op;
    30 october
    tussen 3-4 pm. (dus tussen 3 en vier in de namiddag, hier dus tussen 9 en 10 s'avonds of zo denk ik x'D)

    x


    We'll never be as young as we are tonight

    Dat 'ding' is gewoon overbelast ofzo! Ik geef het op en ik snap er toch de reet van >.<

    ik kan iets typen
    zit ik er dan in??


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    ik kan me niet aanmelde -_- zou ik dan wel kunne kijke? ^^

    ik kan iets typen
    zit ik er dan in??


    kdenk het hoe ziet die pagina eruit?
    is dat nog steed sop die Z100 pagina van th f niet?

    @MrsxSandberg; Nee, dat gaat niet =/

    Omg nog een half uuur & @ misslonely ja dan zit je erin


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Mensen antw is aub fzo >.<

    Mensen antw is aub fzo >.<
    Ben je geregistreert door naar Sing up te gaan of via dat vakje waar chat opstaat?

    (...)Ben je geregistreert door naar Sing up te gaan of via dat vakje waar chat opstaat?


    volgens mij vakje waar chat op staat

    (...)

    volgens mij vakje waar chat op staat
    Dan ben je niet binnen. Er staat ergens rechts bovenaan Sign up en daar moet je je registreren maar bij veel mensen wordt de pagina niet weergegeven maar je kan het proberen =]

    Hoe meld ik me aan als ik niet in de us woon?

    Hoe meld ik me aan als ik niet in de us woon?

    wil ik ook weten
    want ik MOET erop

    (...)Dan ben je niet binnen. Er staat ergens rechts bovenaan Sign up en daar moet je je registreren maar bij veel mensen wordt de pagina niet weergegeven maar je kan het proberen =]

    dankje ^^ pff jij antwoord tenminste wél >.<
    anyway kga het opgeven denk ik. ik probeer al binnen te komen sinds gisteren >.<

    (...)
    dankje ^^ pff jij antwoord tenminste wél >.<
    anyway kga het opgeven denk ik. ik probeer al binnen te komen sinds gisteren >.<
    Graag gedaan ^^ Ja, mij lukt het ook niet =.=

    (...)Dan ben je niet binnen. Er staat ergens rechts bovenaan Sign up en daar moet je je registreren maar bij veel mensen wordt de pagina niet weergegeven maar je kan het proberen =]

    en aangzn ik het toch opgeef wil je ze de groeten van Mamina doen (x