• Hey Lieverdzz.

    Tokio Hotel gaat aan live chat doen. En weetje, ik kreeg een idee. Sommige van ons fans vinden dat ze ons in de steek hebben gelaten. En nu kunnen we hun dat misschien laten weten op die live chat. Het is misschien een dom iedee maar ik vind het de moeite waard.

    Info; http://zzone.z100.com/whtz.tokiohotelz/blog/2008/10/27/chat_with_us_this_thursday

    De live chat gaat door op;
    30 october
    tussen 3-4 pm. (dus tussen 3 en vier in de namiddag, hier dus tussen 9 en 10 s'avonds of zo denk ik x'D)

    x


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik kom er ook niet in.


    Life is hard and then we die

    Men, ik vind het niet leuk ik heb zin om de maker van de site in elkaar te rammen

    Men, ik vind het niet leuk ik heb zin om de maker van de site in elkaar te rammen
    Je bent niet de enige ><

    Het is tog al afgelopen ? ik ben wel aangemeld maar ze zijn volgens mij al weg hoor ? xx


    Choke on the words that were your last goodbye.

    Het is tog al afgelopen ? ik ben wel aangemeld maar ze zijn volgens mij al weg hoor ? xx

    tis van 8 tot 9 uur 's avonds

    HELP MICH ö
    ik ben op mijn eigen progfiel he maar waar moet in aan klikken om in die chat te geraken?:O


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    HELP MICH ö
    ik ben op mijn eigen progfiel he maar waar moet in aan klikken om in die chat te geraken?:O

    gwn in dat zoekshitding opzoken Tokio Hotel

    (...)
    tis van 8 tot 9 uur 's avonds


    ow ow, DANKE XD *gaatsnelterugnaardesite* XD


    Choke on the words that were your last goodbye.

    IK ZIT ERIN EN OVER 2 UUR KOMEN ZE:|

    Doe ze ook de groeten van mij (x

    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ IK BEN ERIN =D


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ IK BEN ERIN =D

    congrats, stuur ze mijn groeten en mijn liefde (A)

    Ik zit erin
    Doelloos ofzo :'D


    I recycle my thoughts.

    Ik zit erin
    Doelloos ofzo :'D


    hoe ziet dat ding eruit want ik ben niet zkr of ik erin zit >.< dat ding is zo onduidelijk >.<
    is dat nog steeds op die pagina van th op Z100 fzo ? enzoja is dat normaal dat er dan staat chat is restricted fzoiets ? >.<

    ik ga dr in willen komen!!!!!


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ IK BEN ERIN =D


    hoe ziet dat ding eruit want ik ben niet zkr of ik erin zit >.< dat ding is zo onduidelijk >.<

    is dat nog steeds op die pagina van th op Z100 fzo ? enzoja is dat normaal dat er dan staat chat is restricted fzoiets ? >.<
    of iemand dat er ook inzit antw aub ? ^^