• Het is vandaag 1 april!

    Ik ben best benieuwd naar jullie ervaringen met deze dag.

    Dit kunnen hele flauwe grapjes zijn waar je zelf in bent getrapt of natuurlijk geniale grappen die jij hebt uitgevoerd waar veel mensen onder moesten lijden.

    Ik ben benieuwd, tell me! :]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik doe er niet aan, en gelukkig mijn vriend ook niet haha


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Nou, ik heb een hekel aan deze dag. Maarr, er is wel iets grappigs gebeurd;
    Tijdens voerles deed de tuinslang het niet om de eendenvijver bij te vullen, dus wij halen er een stalmanager bij om hem die slang te laten aanzetten. Echter had de baas van de stalmanagers het filter uitgezet waardoor er dus helemaal geen water doorheen kwam. Dus die stalmanager ging naar de sloot om de slang te 'ontstoppen'. Telkens vroeg hij dus of de slang het deed en ik riep telkens nee, want het was ook zo. Die baas van de stalmanagers en ik moesten erg lachen maar dat zou hij horen.
    Op een gegeven moment gaf de stalmanager het op en kwam teruglopen en hij zegt. "Hij doet het nog niet?"
    De baas kijkt hem aan en zegt; "Ik hoor ook niets brommen," dus die jongen kijkt ons aan.
    "Jullie hebben het filter uitgezet he?" We knikken en lachen hard, waarop ik zeg; "Het is 1 April he!"

    Hij moest er wel om lachen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb tegen mijn zusje gezegd dat haar veters los waren terwijl haar schoenen geen veters heeft en ze trapte er in :'D..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik doe er eigenlijk niet aan, zelf ben ik ook nog niet beetgenomen vandaag.


    16 - 09 - '17

    Nu we het toch over 1 april hebben, ik zie dat Rutger zijn profielfoto heeft veranderd. (lol)

    Caille schreef:
    Nu we het toch over 1 april hebben, ik zie dat Rutger zijn profielfoto heeft veranderd. (lol)

    Oh oh. Straks veranderd de hele crew in Justin Bieber-fangirls.

    Elvenking schreef:
    (...)
    Oh oh. Straks veranderd de hele crew in Justin Bieber-fangirls.


    Zou geweldig zijn. Voor alleen vandaag dan.

    Ik doe niet aan 1 april. Ik haat die dag :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caille schreef:
    (...)

    Zou geweldig zijn. Voor alleen vandaag dan.

    Hahaha nooo Justin bieber op de achtergrond. :'D

    Damn, er staan allemaal Justin Biebers op mijn achtergrond. WHO DID THAT? (cat)

    Muh, dat de releasedatum van the Hobbit: There and Back Again naar juli 2015 wordt verplaatst. Ik hóóp tenminste dat dat een grap is.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nee, nu moet ik de hele tijd tegen zijn hoofd aankijken. Help! D:

    Ik denk dat ik de rest van de dag maar niet op Q kom, alleen vanwege die rotkop die nu de achtergrond vult >.<

    Ironhide schreef:
    Ik denk dat ik de rest van de dag maar niet op Q kom, alleen vanwege die rotkop die nu de achtergrond vult >.<


    Zat ik ook al te denken :/


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Als je hier op klikt, gaat Quizlet weer terug naar normaal.

    Ik vind voor de rest alle dingen die sites met 1 april doen wel grappig (lol)
    Google Maps, Tumblr, Quizlet en zo'n game die ik online speel xD
    Er zullen vast wel meer sites zijn, maar zulke dingen vind ik wel leuk. Op school niet echt, alhoewel we voor het eerst een practicum hadden waar we ook werkelijk iets praktisch moesten doen, in plaats van een schriftelijke overhoring die alleen als PO als toets meegeteld mag worden.

    [ bericht aangepast op 1 april 2014 - 12:32 ]


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.