• Het is vandaag 1 april!

    Ik ben best benieuwd naar jullie ervaringen met deze dag.

    Dit kunnen hele flauwe grapjes zijn waar je zelf in bent getrapt of natuurlijk geniale grappen die jij hebt uitgevoerd waar veel mensen onder moesten lijden.

    Ik ben benieuwd, tell me! :]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Bah Justin Bieber >.<
    Gelukkig is hij niet te zien als ik op mijn ipod naar Q browse (:


    Credendo Vides

    Ik gebruik Stylish en heb de achtergrond naar een neutrale kleur veranderd. Nu hoef ik geen lelijk JB hoofd te zien.
    Je kunt mijn template hier vinden: klik. En nee, het is geen Rick Roll link zoals bij Arichibi. Ik doe niet mee aan deze onzin.

    [ bericht aangepast op 1 april 2014 - 12:19 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Medousa schreef:
    Ik doe niet aan 1 april. Ik haat die dag :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik kwam er nog geen uur geleden achter dat het 1 april is, maar ik was echt in shock toen ik het Justin Bieber-nieuws zag.

    Medousa schreef:
    Ik doe niet aan 1 april. Ik haat die dag :'D


    Exactly.


    26 - 02 - '16

    Arichibi schreef:
    Als je hier op klikt, gaat Quizlet weer terug naar normaal.

    Ik vind voor de rest alle dingen die sites met 1 april doen wel grappig (lol)
    Google Maps, Tumblr, Quizlet en zo'n game die ik online speel xD
    Er zullen vast wel meer sites zijn, maar zulke dingen vind ik wel leuk. Op school niet echt, alhoewel we voor het eerst een practicum hadden waar we ook werkelijk iets praktisch moesten doen, in plaats van een schriftelijke overhoring die alleen als PO als toets meegeteld mag worden.


    Ah you rick rolled me

    OT: ik heb niets grappigs meegemaakt, maar ben wel van plan m'n broertjes voor de gek te houden als ze thuis komen haha

    [ bericht aangepast op 1 april 2014 - 13:48 ]

    Deviantart heeft wel een leuke dit jaar :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Deviantart heeft wel een leuke dit jaar :Y)

    Haha, jouw profielfoto. Genius.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Die van Domino's pizza vond ik ook hilarisch, een ontbijt pizza met hagelslag :')


    Life is hard and then we die

    Yoda schreef:
    Deviantart heeft wel een leuke dit jaar :Y)

    Omgg, it's genius :3


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Ik hou van deze dag. Lekker lelaren in de maling nemen en voor de verandering lachen de meesten mee. Een aantal jaren geleden zeiden de jongens in de klas dat er een leguaan in de klas was (is zo'n viezs reptiel hier op Curacao). Alle meiden op de stoel en lelaar die niet wist wat te doen. Was verdomd grappig. Oh en een jaar hebben we tegen de schooldirectrice gezegd dat er vogelpoep op haar kleding was. Lol.


    -

    Oh, ik heb twee jongens uit mn klas iets wijsgemaakt en daarna zo hahaha dat jullie daarin trapten op 1 april!
    Verder heb ik aan mijn vriendin gevraagd wat dat was wat er op haar shirt zat en ze keek, een april dus.
    Ik draag vandaag slippers en op dit moment zegt iedereen je veter zit los
    Onze school had ook een slechte grap: ze zeiden dat er grondluis was en iedereen moest z'n schoenen laten inspuiten, ook de leraren. Slechte grap, niemand trapte erin. Maar toen kwamen jongens met een beter idee; laten we de schoenen van de leraren stelen! Die hangen nu aan het hek :')


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Ik heb morgen een meeting voor school en ik heb steenvast tegen een andere groep succes gewenst, terwijl die dat helemaal niet hadden. Iemand was er echt mee weg en hij begon helemaal te panikeren. Niet echt een super grap, maar blijkbaar had ik echt een pokerface volgens sommige. En ik hoop dat iemand nu serieus met mij een grap aan het uithalen is, want anders voel ik mij ontzettend slecht atm.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ben lekker pokémons aan het zoeken met google maps op mijn Ipod (:


    Credendo Vides

    Ik heb nooit iets aan 1 april gevonden, heb er ook nooit aan mee gedaan. Vandaag moest ik daar in tegen wel lachen met de grappen die mijn broertje uithaalde. Tegen onze neef zei hij dat hij zijn vriendin zwanger had gemaakt en vroeg om tips, tegen een vriend die politieman is zei hij dat hij voor de rechter moest en of hij een goed woordje voor hem wilde voen. Bij een goede vriend van mij die taxichafeur is vroeg hij of hij twee 'ondschuldige' koffertjes van punt A naar punt B kon brengen. En bij iemand die in het leger heeft gezeten vroeg mijn broertje of hij een goed wapen kon leveren want hij had nog een 'klusje te klaren'.
    Die laatste was niet echt een succes maar het was wel echt grappig hoe hij er op in ging :') Dat was trouwens de enige die er niet in trapte.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.