• Seal Team is een serie over een groep Seals, elite team (Tier One) die geheime en gevaarlijke missies doet. Ze worden ook uitgezonden voor drie maanden in de serie. Ik ben niet zo goed in uitleggen waarom je deze serie moet kijken, behalve best veel knappe mannen (ik ben ook maar een mens), dat het daadwerkelijk een goede verhaallijn heeft, er ook een hond in meespeelt en er veel actie in zit.



    Dus kijkt er iemand al Seal Team?


    Physics is awesome

    Wacht, waar zijn de zeehonden?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Wacht, waar zijn de zeehonden?


    xD Nou, zodra ze in zee landen is Cerberus eigenlijk ook een zeehond. ;)


    Physics is awesome

    Ik wil ook nog heel graag een keer Black Hawk Down, Six Days, Tears of the Sun, en The One That Got Away zien. Dat zijn ook allemaal militaire films. Maar ik kijk voor de wapens en de spanning, niet voor de mannen, hihi. (krul)

    Nilas schreef:
    Ik wil ook nog heel graag een keer Black Hawk Down, Six Days, Tears of the Sun, en The One That Got Away zien. Dat zijn ook allemaal militaire films. Maar ik kijk voor de wapens en de spanning, niet voor de mannen, hihi. (krul)


    Het militaire aspect vind ik ook wel interessant aan deze serie. Hoewel ik me soms echt kan ergeren aan de officieren in de serie en dat de mannen van het team dan naar hen moeten luisteren. Wat ik ook wel mooi vind, is de snipers. Dat ze dan van zo'n afstand een doelwit kunnen raken. Maar voor de rest, vind ik het maar van ze schieten iedere aflevering heel wat kogels en met welke wapen dat is, weet ik echt niet. De spanning weten ze in Seal Team soms ook goed op te bouwen, ik heb wel eens op het puntje van mijn stoel gezeten. Knappe mannen in een serie is mooi meegenomen, maar niet het belangrijkste.

    In S.W.A.T heb je ook knappe mannen, maar ik kijk voornamelijk voor de verhaallijn en de badass vrouw in die serie.


    Physics is awesome