• Dussss, ik heb wat mensen horen zeggen dat de achtergrondfoto niet zo mooi is. Er schijnen namelijk nóg mooiere foto's te zijn van Justin Bieber. Nu ben ik diep onder de indruk van zijn dromerige bruine ogen maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen zo onder de indruk is. Rutger heeft deze foto gekozen maar uiteindelijk is hij slechts de eigenaar van de site: De echte fans dat zijn jullie. Jullie hebben een toewijding aan hem die hij niet kan evenaren en hebben ongetwijfeld meer foto's van hem gezien dan ik. In dit topic kunnen jullie suggesties plaatsen voor een andere achtergrondfoto. Of er ook een andere achtergrond weet ik niet en kan ik niet garanderen (ben geen admin noch mod) maar we kunnen kijken wat er uit rolt, niet?

    Ik vind dit trouwens ook wel een coole foto.



    Let wel, de achtergrondfoto moet natuurlijk Justin Bieber bevatten of Justin Bieber gerelateerd zijn. Off-topic foto's zijn offtopic en zal ik natuurlijk melden

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik wil Bieber met ontbloot bovenlijf.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Ik wil Bieber met ontbloot bovenlijf.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Barnabas schreef:
    Ik wil Bieber met ontbloot bovenlijf.


    Zoek een leuke foto dan! Huphup, ik zie dat de achtergrond verdwenen is. Haters gonna hate! We moeten een nieuwe achtergrond :Y)


    quidquid excusatio prandium pro


    Dat snorretje :9~


    From these ashes, I will rise

    Cantabile schreef:


    Dat snorretje :9~


    Heeeft ie ook ooit een echte snor of baard gehad? Nee he? Hij is altijd geschoren. LAME. Hij moet een baard :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    [ bericht aangepast op 1 april 2014 - 16:12 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Okammy schreef:
    (...)

    Heeeft ie ook ooit een echte snor of baard gehad? Nee he? Hij is altijd geschoren. LAME. Hij moet een baard :Y)

    En waar is jouw baard dan, hmmmmm?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    En waar is jouw baard dan, hmmmmm?


    Aan mijn kin :Y) Ik moet me echt dagelijks scheren en het is fucking duur D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)

    Aan mijn kin :Y) Ik moet me echt dagelijks scheren en het is fucking duur D:

    A real men doesn't shave! :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wat een ontzettend mooie foto (huil) Ik word er emotioneel van!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Okammy schreef:
    (...)

    Heeeft ie ook ooit een echte snor of baard gehad? Nee he? Hij is altijd geschoren. LAME. Hij moet een baard :Y)

    Ik stem voor de baard! Oehh, idee voor een poll (cat)


    From these ashes, I will rise



    Deze! :9~