• Een paar vrienden huren een vakantiehuisje in Rusland om elkaar beter te leren kennen. Ze hebben allemaal hun eigen geheim, sommige nog erger dan de anderen. Alles is perfect en heel erg leuk totdat één vriend een geheim ontdekt van een ander persoon, en verdwijnt.
    Iedereen raakt in paniek door een sms-je dat die avond binnen kwam:

    Hij/Zij wist te veel. Zoek de geheimen van jullie andere 'vrienden' maar uit en kijk langzaam hoe jullie wegrotten van angst of woede.
    Het leven wordt een spel.

    Ze zitten opgesloten op het erfgoed.

    Wie weet wat en wie is wel of juist niet te vertrouwen?
    Wie spannen samen en welk verband kun je hier uit halen?
    Iedereen is bang voor wat er is gebeurd, wat er bezig is en wat er gaat gebeuren.
    Mensen verdwijnen, worden gemarteld, vermoord en worden gek.




    Rollen

    Vrienden:

    *Meiden

    - Raven Allison Carter II xYoungLovex (Ik)
    - Madison Elle Lee II Confiance
    - Gereserveerd IINiamLoveYu
    - Blaire Carrie Newport II Schuld
    -
    -
    -
    -
    -
    -



    *Jongens

    - Gereserveerd II Apofylliet
    - Gereserveerd II Dusky
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -


    Landgoedbeheerders (Deze mensen hebben zelf ook een geheim; Man, Vrouw, en Kind):
    -Valentina Vladimirovna Teresjkov II xYoungLovex (ik)
    -
    - Lauren Isabel Teresjkov II Ringkeeper


    Invullijstje:


    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Opleiding/Werk:
    Innerlijk:
    Uiterlijk (Graag een foto als het kan)
    Extra:


    Regels:
    -Reservering blijft max. 3 dagen staan.
    -Niet het geheim van diegene meteen in de story vertellen, maar langzaam laten merken en rond het einde weet iedereen het al gok ik.
    -Minimaal 200 woorden in een hoofdstuk, maar meer mag altijd.
    -Als je geen zin/tijd meer hebt, laat je personage dan verdwijnen/vermoorden.
    -Niet zomaar een ander personage laten verdwijnen/vermoorden
    -16+ is toegestaan.
    -Geen ruzie maken buiten het RPG
    -Hou het realistisch, na een tijdje ontdekt een personage pas een geheim. (Eerst rondsnuffelen in spulletjes, etc.)

    Veel plezier!


    Speeltopic: KLIK!
    Praattopic:

    [ bericht aangepast op 9 april 2014 - 21:06 ]


    If I can't dazzle them with brilliance, I baffle them with bullshit. [Aethelthryth --> Leanansídhe]

    Ik doe mee!
    Een jongen alsjeblieft! :Y)

    En mag je nou wel of niet het geheim in je rol neerzetten?

    [ bericht aangepast op 2 april 2014 - 10:48 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ bericht aangepast op 5 april 2014 - 10:20 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nageki: Ik ga je er bij zetten :)
    En je hoeft het geheim er niet bij te zetten, foutje, sorry :(

    [ bericht aangepast op 2 april 2014 - 16:24 ]


    If I can't dazzle them with brilliance, I baffle them with bullshit. [Aethelthryth --> Leanansídhe]

    Mag ik een meisje reserveren?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Confiance: Sure, ga je erbij zetten ;)


    If I can't dazzle them with brilliance, I baffle them with bullshit. [Aethelthryth --> Leanansídhe]

    Volledige naam: Madison Elle Lee

    Geslacht: Meisje/ vrouw

    Leeftijd:17, verjaard op 15 mei

    Nationaliteit: Half Brits & half Hongaars

    Opleiding/Werk: Ze zit op de mode academie en is als bijbaantje model.

    Innerlijk: Madison is een meisjesachtig meisje. Ze houdt van kleding en kleedt zich altijd volgens de mode. Hierop oordeelt ze anderen ook. Niet als dom advies, maar om te weten of ze ergens moeite voor kunnen doen. Tegen mensen die ze niet ziet zitten is ze heel erg bitchy. Haar ouders zijn rijk, dus ze is best wel verwend. Overleven in de wildernis lukt haar niet. Ze houdt er niet van om haar handen vuil te maken. Ze houdt ervan om in de spotlights te staan en is op haar best als queen B. Overal waar ze komt probeert ze het populairst te zijn van iederen en meestal lukt dat. Jongens willen haar en meisjes willen haar zijn. Zo is het altijd geweest in het leven van Madison

    Uiterlijk (Graag een foto als het kan) [Fc: Mila Kunis] Madison heeft lange bruine haren tot over haar borst. Meestal heeft ze haar haar los en steil. Soms heeft ze wel een staart, knot of vlecht in, maar dan is dat niet zomaar gemaakt. Over haar kapsels doet Madison altijd lang. Haar haar moet altijd perfect zitten, net als haar make up.

    Extra:

    [ bericht aangepast op 6 april 2014 - 16:56 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Sorry dat het zo weinig is. Later komt er meer!


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Confiance is goed, ik kan wachten ;)

    [ bericht aangepast op 2 april 2014 - 18:08 ]


    If I can't dazzle them with brilliance, I baffle them with bullshit. [Aethelthryth --> Leanansídhe]

    Mijn topics, ik denk er nog even over na :'3


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Mag ik een meisje


    Do what you love, love what you do

    NiamLoveYu ik ga je erbij zetten ;)

    Curls Neem de tijd .


    If I can't dazzle them with brilliance, I baffle them with bullshit. [Aethelthryth --> Leanansídhe]

    Volledige naam: Raven Allison Carter

    Geslacht: Vrouwelijk/Meisje

    Leeftijd: 17 jaar, 15 April 1996

    Nationaliteit: Amerikaanse

    Opleiding/Werk: Starbucks als bijbaantje, Ohio High School Athletic Association.

    Innerlijk: Raven ziet er als een mooi braaf meisje uit, maar ze kan heel erg gemeen en kwetsend zijn. Ze geeft niets om andermans gevoelens en als je iets bij haar gedaan hebt dan neemt ze dubbel zo erg wraak terug. Ze gebruikt haar uiterlijk om iemand te verleiden om iets voor haar te doen; ze is heel erg schijnheilig en roekeloos.

    Uiterlijk: Zie foto’s {fc. Cara Delevingne}.
    Raven is een lang – Ongeveer 1.76 -, mager meisje. Ze doet er alles aan om dun te blijven, ze sport te veel, en als ze iets vets heeft gegeten geeft ze zelfs over.
    Raven heeft lang blond haar, groene ogen, mooie donkere wenkbrauwen, en normale zachtroze lippen. Ze draagt meestal strakke broeken met een print-shirtje/topje/truitje. Ook houdt ze van een te grote sweater met een legging.

    Extra: Raven houdt van onesies (om in te slapen & gewoon thuis).









    If I can't dazzle them with brilliance, I baffle them with bullshit. [Aethelthryth --> Leanansídhe]

    Haal mij er maar uit. Sorry.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    CurIs schreef:
    Mijn topics, ik denk er nog even over na :'3


    16 - 09 - '17

    ...

    [ bericht aangepast op 6 april 2014 - 15:54 ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."