• Ik ben niet mager. Dat is zelfs een eufemisme. Ik heb al jaren geen bikini meer aangetrokken, omdat ik dat niet wil - maar ffs, ik WIL OOK GEEN ZWEMPAK AANTREKKEN en ik ben pisnijdig dat boerkini's in zoveel steden niet toegelaten zijn.

    Het gaat me hier nog niet eens over het religieuze argument (alhoewel ik daar ook een epistel over zou kunnen schrijven, want we zouden moeten willen dat we secularisme hebben, geen laïcité - maar daar gaat het nu even niet over), maar ik wil niet zo weinig bedekt lopen. Mocht ik - of enige andere vrouw - met dergelijke kleding over straat lopen, zouden we "erom vragen", maar op de één of andere manier is het in een zwembad verplicht????

    Echt waar. Screw you, lokale (en nationale) politici. Die dingen zijn níét onhygiënisch, dus dat belachelijk argument mag je voor mijn part steken waar de zon niet schijnt. Ik wil niet zo onbedekt lopen, en ik vind dat ik daar verdomme het recht toe heb.

    Ragepartij over. Leah out. Sorry. En neen, ik probeer hier geen politieke discussie te ontketenen. Het hangt me gewoon mijn keel uit. :/

    [ bericht aangepast op 5 mei 2019 - 19:44 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ja, same. Waarom hebben ze niet van die superlange zwemshorts voor vrouwen. Niet om iets te zeggen, maar mn ondergoed verbergt meer dan de gemiddelde bikini :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik ken ook wel dames die een langere herenzwembroek en een tshirt dragen. Met kleine maten en grote. Dat is een alternatief waarvan niemand raar op kijkt misschien? Snap je punt tho. (:


    The truth is out there.

    Sunai schreef:
    Ja, same. Waarom hebben ze niet van die superlange zwemshorts voor vrouwen. Niet om iets te zeggen, maar mn ondergoed verbergt meer dan de gemiddelde bikini :')

    Ik had vroeger altijd van die shorts aan, dat was toen helemaal in haha